Grip sjansen nå, Bolly!
Rosenborg BK - Lillestrøm SK, Lerkendal Stadion, mandag 23. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
Fordi redselen for å tape er langt større en lysten til å vinne. Slik den var i den siste timen av denne kampen.
Som Kippe sier "Det er alltid vanskelig på Lerkendal bla- bla -lba". Hvorfor ikke heller innse at vi spiller mot et middelmådig Rosenborg-lag og satse på full pott?Kommentar
-
Greit nok, vi trenger poeng og det kan rettferdiggjøre denne opptredenen. Men vi er et for bra lag til å drive med denne fotballen, da får vi i det minste hente de riktige typene. Andersson blir aldri god med disse premissene.Kommentar
-
Godt fornøyd med ett poeng. Vi mangler en svær jævel der framme som kan vinne dueller og holde ballen i laget. Jeg skjønner mer hvorfor Haglund vil ha inn en slik nå. Bør helst ha en som kan ta ballen forbi pressledd også, men det er vel for mye å be om. I 2. omgang ser det ikke ut som vi ønsker å true mål i hele tatt. Det er litt skuffende og kjedelig å se på. Det luktet ikke mål av oss i 2. omgang for å si det sånn. Selvsagt fornuftig av oss å prøve å beholde ballen i laget, men det må vel være mulig prøve å true målet til RBK mer.Last edited by KFL41; 23.07.2012, 20:13.Kommentar
-
Fordi redselen for å tape er langt større en lysten til å vinne. Slik den var i den siste timen av denne kampen.
Som Kippe sier "Det er alltid vanskelig på Lerkendal bla- bla -lba". Hvorfor ikke heller innse at vi spiller mot et middelmådig Rosenborg-lag og satse på full pott?
Klokt å ro i land 1 poeng i stede for å tape kampen. Klokt for selvtilliten. Bra for poengfangsten.Kommentar
-
Jaja, merkelig kamp. Mange rare gule kort (og manglelen på gule kort til pikken Dorsin), vi gikk fra å være overlegent gode i første omgang til å løpe etter ballen hele andre omgang, bartejævlene var latterlig dårlige med masse feilpassninger og null samhandling i første, dette byttet de ut med presise passninger, ballbesittelse og gode løp andre.
Sett i lys av hva som har kommet frem om kampfiksing i det siste; hadde jeg vært etterforsker hos Norsk-Tipping hadde jeg ihvertfall tatt en sjekke litt rundt hvem som putta spenn inn på denne kampen, før jeg var sikker på at alt er som det skal.
Publikum i Trondheim er forøvrig like tragiske som alltid, i 2012 burde en ha muligheten som tv-seer til å mute bakgrunnstøyen fra utrolig masete trøndere fulle av karsk.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Hvorfor er folk så jævla kritiske og misfornøyde? Vi tar et poeng borte mot RBK som er et av Norges tre beste lag, vi ligger på 13. plass per dags dato. Greit at vi sikkert kunne gjort noen ting annerledes osv, men vi er på vei oppover på tabellen, gutta begynner å få mer selvtillit og vi jobber mer som et lag nå enn tidligere i år. Jeg vil i hvertfall mye heller se et Fugla-lag som speller drittfotball og tar poeng, enn at vi skal prøve å spille fin fotball og tar like lite poeng som tidligere i sesongen.Kommentar
Kommentar