Rosenborg BK - Lillestrøm SK, Lerkendal Stadion, mandag 23. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
Jeg har en følelse av at dette til de grader kan gå begge veier.
Hvis laget tør tror jeg vi kan vi ta med tre poeng hjem fra denne kampen. RBKs forsvar er MINST like råttent som vårt, så her mener jeg vi må angripe med alt vi har. Petter - Johann - Palmi Rafn - Rååååger - Erling! Det bør holde.
Takk.Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Han er ikke med i lineupen med tanke på returoppgjøret mot laget de spilte mot nå hvis gutta på forumet der har kontroll. Ble byttet etter 45 min. Spiller nok ikke mandagKommentar
-
Kommentar
-
Sagt på en annen måte da: Jeg føler meg ikke særlig beroliget ved tanken på at han skal spille kampen. Det kan neppe være nødvendig når vi nå har vi to seire på rad uten kapteinen på banen. Sjølsagt ønsker jeg ikke sjukdom over noen, ikke engang våre motstandere. Derimot kunne jeg godt tenke meg å betale billetten til en viss destinasjon for enkelte.
Det er klart det er kontroversielt at det stilles spørsmålstegn ved kapteinens ferdigheter på banen. Ikke er det noe moro heller. Ingenting hadde vært bedre enn at jeg tar feil i denne saken. Men tallene ( les resultatene) taler vel ikke til Frodes fordel etter vårsesongen ?
Det som det har gått mote i er at Sportsklubben har begynt å vinne kamper, uten Frode på banen.Kommentar
-
Jeg er for en gangs skyld helt enig i laguttaket. Ruben er vår beste stopper for tiden, så han bør være bankers på laget. Kippe er bedre enn Scheel, selv om begge har sine svakheter. Ringstad er det eneste alternativet på venstreback som kan bidra offensivt. Roger og Ohi sentralt frigjør PVM til mellomrommet. Resten av laget, inkl. Erling på topp i en kamp der det forventes mye bakrom, er opplagte valg.Kommentar
-
Basert på hva? Her kommer det faktisk mest an på hvilket spisspar RBK stiller, slik jeg ser det. Og Kippe inn med en han vel heller aldri har spilt sammen med som midtstopper. På det som fortsatt er en av TLs aller vanskeligste bortebaner.
Her frykter jeg at det meste annet enn det sportslige har veid inn.Kommentar
-
Chibuike er skada. DFH må mest sannsynlig spille kant i og med at Dockal og Issah er ute, mens Sælnes ikke er 100 % tilbake fra sykdom. Iversen/Prica på topp må da passe Frode fint?
Scheel gjør horrible feil nesten hver kamp, da vil jeg heller ha Frodes primitive igangsettinger. Når det er sagt, så har jeg argumentert for at Frode ikke bør få fornyet kontrakt, så jeg er langt fra noen stor tilhenger av ham. Jeg synes høsten bør brukes på å teste ut Ruben og Østli bak, så får man evaluere etter sesongen om det bør hentes en ny stopper i vintervinduet.Kommentar
-
Har Iversen trent av seg overvekta alt da? Mulig at RBK er så skadeskutt at han bare må inn.
Får inderlig håpe Østli er første skritt på vei til noe mye bedre, forsvaret vårt er et katastrofeområde og trenger store utskiftninger. Scheel blir jo nå en slags syndebukk, og kan umulig være noe man vil satse videre på. Et drepende signal han får nå, erstattet av en som knapt har kommet seg på beina igjen og som heller ikke har prestert. Men som er kaptein.
Legger man til alder og manglende prestasjoner også på Pedersen, en fryktelig dårlig Westerberg, en Stoor vi ikke har mulighet til å signere, en Ringstad som Haglund fortsatt helst kun vil ha på kanten og en Gabrielsen som man fortsatt ikke har funnet ut hvor på banen man vil satse på, så står et salig kaos av en lagdel tilbake.
Og treneren selv har bare kontrakt ut 2013.
LSK - et uendelig ryddesjau?Kommentar
-
Har Iversen trent av seg overvekta alt da? Mulig at RBK er så skadeskutt at han bare må inn.
Får inderlig håpe Østli er første skritt på vei til noe mye bedre, forsvaret vårt er et katastrofeområde og trenger store utskiftninger. Scheel blir jo nå en slags syndebukk, og kan umulig være noe man vil satse videre på. Et drepende signal han får nå, erstattet av en som knapt har kommet seg på beina igjen og som heller ikke har prestert. Men som er kaptein.
Legger man til alder og manglende prestasjoner også på Pedersen, en fryktelig dårlig Westerberg, en Stoor vi ikke har mulighet til å signere, en Ringstad som Haglund fortsatt helst kun vil ha på kanten og en Gabrielsen som man fortsatt ikke har funnet ut hvor på banen man vil satse på, så står et salig kaos av en lagdel tilbake.
Og treneren selv har bare kontrakt ut 2013.
LSK - et uendelig ryddesjau?Kommentar
-
Er positiv jeg, som skrevet tidligere i tråden har vi en veldig god offensiv og en råtten defensiv. Men RBK er ikke i bedre forfatning enn at vi har større muligheter enn på lenge. Men Andersson og co må faen ikke tro de kan dra opp å hente poengene, slik man får inntrykk av, vi slipper inn baklengsmål i nedrykkstakt.
Den råtne defensiven er kjernen til alle problemene våre og det har fått altfor lite oppmerksomhet. Vi trenger ikke enda en spiss, slik det fokuseres så mye på nå, vi trenger flere forsvarsspillere med tempo og mann mot mann-ferdigheter.Kommentar
Kommentar