Rosenborg BK - Lillestrøm SK, Lerkendal Stadion, mandag 23. juli kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    #41
    Opprinnelig skrevet av reka
    Vet vi flyr høyt om dagen, men tror ikke på poeng her. Går vi ut så dårlig som mot Tromsø vil RBK straffe oss vesentlig hardere enn tannløse nordlendinger. Tror heller ikke RævBK'erne vil la oss vinne samtlige dueller i en hel omgang.
    Er enig med deg, men man skal også huske at mot RBK er laget litt ekstra trigga og innsatsen pleier det aldri å stå på.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4073

      #42
      Jeg har en følelse av at dette til de grader kan gå begge veier.

      Hvis laget tør tror jeg vi kan vi ta med tre poeng hjem fra denne kampen. RBKs forsvar er MINST like råttent som vårt, så her mener jeg vi må angripe med alt vi har. Petter - Johann - Palmi Rafn - Rååååger - Erling! Det bør holde.
      Takk.
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #43
        Et veldig tamt RBK leder 2-0 til pause mot Ordabasy. Dockal er hele forskjellen, som altså er ute mot oss. Chibuike ut med skade.

        Kommentar

        • pattriot
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Aug 2011
          • 108

          #44
          De presterte faktisk å slippe inn 2 mål i 2. omg. Jeg orker ikke å hovere over det, men jeg ble litt optimist før mandag. Kanskje det blir en tur til lerkendal likevel.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #45
            Opprinnelig skrevet av pattriot
            De presterte faktisk å slippe inn 2 mål i 2. omg. Jeg orker ikke å hovere over det, men jeg ble litt optimist før mandag.
            Skjer kun om de undervurderer oss på samme måte. Men det er det jo en god sjanse for.
            Hvordan skade er det på Chibiuke?

            Kommentar

            • Fuglamannen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2011
              • 543

              #46
              Han er ikke med i lineupen med tanke på returoppgjøret mot laget de spilte mot nå hvis gutta på forumet der har kontroll. Ble byttet etter 45 min. Spiller nok ikke mandag

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #47


                Haha! Rema 1000 pin på jakkeslaget!
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • Oldtimer
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2011
                  • 316

                  #48
                  Er bortetribunen m tak? Hilsen litt pyse

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #49
                    Bortetribunen er med tak ja. Lerkenbart har hatt tak over hele stadion i en del år nå.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • nebbjævel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2009
                      • 511

                      #50
                      Føler meg ikke særlig beroliget over meldinga om at Frode muligens er klar igjen til denne kampen.

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                        Føler meg ikke særlig beroliget over meldinga om at Frode muligens er klar igjen til denne kampen.
                        Har visst blitt på moten dette, trodde du var litt mer voksen. Du ønsker med andre ord at en av spillerne ikke skal bli frisk?

                        Kommentar

                        • nebbjævel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2009
                          • 511

                          #52
                          Sagt på en annen måte da: Jeg føler meg ikke særlig beroliget ved tanken på at han skal spille kampen. Det kan neppe være nødvendig når vi nå har vi to seire på rad uten kapteinen på banen. Sjølsagt ønsker jeg ikke sjukdom over noen, ikke engang våre motstandere. Derimot kunne jeg godt tenke meg å betale billetten til en viss destinasjon for enkelte.

                          Det er klart det er kontroversielt at det stilles spørsmålstegn ved kapteinens ferdigheter på banen. Ikke er det noe moro heller. Ingenting hadde vært bedre enn at jeg tar feil i denne saken. Men tallene ( les resultatene) taler vel ikke til Frodes fordel etter vårsesongen ?

                          Det som det har gått mote i er at Sportsklubben har begynt å vinne kamper, uten Frode på banen.
                          Last edited by nebbjævel; 21.07.2012, 10:38. Begrunnelse: tillegg

                          Kommentar

                          • Mariel
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Feb 2012
                            • 26

                            #53
                            Er vel heller det at dersom Kippe er klar "dytter" han ut en av de som har spilt like bra, om ikke bedre, enn det han har prestert tidligere i år.

                            Kommentar

                            • Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

                              #54
                              LSK.no og Johan Andersson er igang med jinxinga, så dette blir et kjempe-tap...

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #55
                                Jeg er for en gangs skyld helt enig i laguttaket. Ruben er vår beste stopper for tiden, så han bør være bankers på laget. Kippe er bedre enn Scheel, selv om begge har sine svakheter. Ringstad er det eneste alternativet på venstreback som kan bidra offensivt. Roger og Ohi sentralt frigjør PVM til mellomrommet. Resten av laget, inkl. Erling på topp i en kamp der det forventes mye bakrom, er opplagte valg.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Lars
                                  Kippe er bedre enn Scheel, selv om begge har sine svakheter.
                                  Basert på hva? Her kommer det faktisk mest an på hvilket spisspar RBK stiller, slik jeg ser det. Og Kippe inn med en han vel heller aldri har spilt sammen med som midtstopper. På det som fortsatt er en av TLs aller vanskeligste bortebaner.

                                  Her frykter jeg at det meste annet enn det sportslige har veid inn.

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #57
                                    Chibuike er skada. DFH må mest sannsynlig spille kant i og med at Dockal og Issah er ute, mens Sælnes ikke er 100 % tilbake fra sykdom. Iversen/Prica på topp må da passe Frode fint?

                                    Scheel gjør horrible feil nesten hver kamp, da vil jeg heller ha Frodes primitive igangsettinger. Når det er sagt, så har jeg argumentert for at Frode ikke bør få fornyet kontrakt, så jeg er langt fra noen stor tilhenger av ham. Jeg synes høsten bør brukes på å teste ut Ruben og Østli bak, så får man evaluere etter sesongen om det bør hentes en ny stopper i vintervinduet.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #58
                                      Har Iversen trent av seg overvekta alt da? Mulig at RBK er så skadeskutt at han bare må inn.

                                      Får inderlig håpe Østli er første skritt på vei til noe mye bedre, forsvaret vårt er et katastrofeområde og trenger store utskiftninger. Scheel blir jo nå en slags syndebukk, og kan umulig være noe man vil satse videre på. Et drepende signal han får nå, erstattet av en som knapt har kommet seg på beina igjen og som heller ikke har prestert. Men som er kaptein.

                                      Legger man til alder og manglende prestasjoner også på Pedersen, en fryktelig dårlig Westerberg, en Stoor vi ikke har mulighet til å signere, en Ringstad som Haglund fortsatt helst kun vil ha på kanten og en Gabrielsen som man fortsatt ikke har funnet ut hvor på banen man vil satse på, så står et salig kaos av en lagdel tilbake.

                                      Og treneren selv har bare kontrakt ut 2013.

                                      LSK - et uendelig ryddesjau?

                                      Kommentar

                                      • Mariel
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Feb 2012
                                        • 26

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Har Iversen trent av seg overvekta alt da? Mulig at RBK er så skadeskutt at han bare må inn.

                                        Får inderlig håpe Østli er første skritt på vei til noe mye bedre, forsvaret vårt er et katastrofeområde og trenger store utskiftninger. Scheel blir jo nå en slags syndebukk, og kan umulig være noe man vil satse videre på. Et drepende signal han får nå, erstattet av en som knapt har kommet seg på beina igjen og som heller ikke har prestert. Men som er kaptein.

                                        Legger man til alder og manglende prestasjoner også på Pedersen, en fryktelig dårlig Westerberg, en Stoor vi ikke har mulighet til å signere, en Ringstad som Haglund fortsatt helst kun vil ha på kanten og en Gabrielsen som man fortsatt ikke har funnet ut hvor på banen man vil satse på, så står et salig kaos av en lagdel tilbake.

                                        Og treneren selv har bare kontrakt ut 2013.

                                        LSK - et uendelig ryddesjau?
                                        - du kan jo prøve å være litt positiv

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Mariel
                                          - du kan jo prøve å være litt positiv
                                          Er positiv jeg, som skrevet tidligere i tråden har vi en veldig god offensiv og en råtten defensiv. Men RBK er ikke i bedre forfatning enn at vi har større muligheter enn på lenge. Men Andersson og co må faen ikke tro de kan dra opp å hente poengene, slik man får inntrykk av, vi slipper inn baklengsmål i nedrykkstakt.

                                          Den råtne defensiven er kjernen til alle problemene våre og det har fått altfor lite oppmerksomhet. Vi trenger ikke enda en spiss, slik det fokuseres så mye på nå, vi trenger flere forsvarsspillere med tempo og mann mot mann-ferdigheter.

                                          Kommentar

                                          Working...