herlig takling av ohi tross kortet
Rosenborg BK - Lillestrøm SK, Lerkendal Stadion, mandag 23. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
Balleflass. Her blir det rødt og tynt på banen mot Moille- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Dette er sannsynligvis det dårligste Rosenborg-laget vi har møtt de siste 30 årene. Synd vi ikke våger litt mer selv. Har burde det være mulig å skape både flere sjanser og mål. Skummelt at vi gir fra oss så mye initiativ etter scoringen.Kommentar
-
Kippe er tilbake på laget, det ser vi.. Men takk til Ramo for at det ble en omgang uten baklengs. Rade (blir nok byttet inn veldig snart) misser ikke på sin mulighet om han får stå alene i 2. omgang Ruben, så du har brukt opp kvota di med den ene bommerten. Ellers ser det veldig bra ut, men glem ikke at RBK har minst 1 gir å gå på til neste omgang!
Ken-H er nok en gang ute etter å ødelegge for laget vårt, denne vesle tappen av en hemoride må fjernes fra norsk toppfotball fort som fy. Blir kvalm av at han får holde på med åpenlys sabotasje/kampfiksing eller hva pokker det er han driver på med!Kommentar
-
Å faen, er det Cunt Henry som dømmer? Det hadde jeg ikke fått med meg. Sett en hundrings på to straffer siste fem minutter. Forresten meget solid førsteomgang av oss. Synd Cunt kommer til å sende Roger og Ohi av banen om et kvarter.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar