Gruer meg veldig til neste kamp, spesielt med tanke på at Roger er ute.. Men en bonus at Petter får spille den kampen.
Rosenborg BK - Lillestrøm SK, Lerkendal Stadion, mandag 23. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
1-1 på Lerkendal er meget sterkt, derffor! FFK borte og TIL hjemme er ikke i samme liga. Kanskje vi gjør RBK dårlige. Igjen kritikk mot Kippe som sammen med keeper og Ringstad er dagens tre beste fugler. Vi er nå nede i ett innsluppet mål, selv med Kippe på banen. Kippe har full tillitt i LSK og spiller 2,5 uke etter ribbensbrudd i ryggen. Jeg forakter alle Frodehatere her på forumet. Uansett får han kritikk, men står rakrygget for LSK som han har gjort i 15 år. Uten Frode i dag hadde vi garantert tapt!Kommentar
-
Moro å se Ringstad i dag som var bunnsolid defensivt, og stort sett hadde konstruktive løsninger fremover i banen. Min favoritt til dagens fuglaspiller, selv om jeg har vært kritisk til hva han har gjort i tidligere kamper denne sesongen.
Ett poeng på Lerkendal er fort forskjellen på oss og en del andre lag utover i sesongen, så jeg er glad gutta var kaldere enn meg, som så et par muligheter til å stjele alle poengene på overtid. :-)Kommentar
-
Moro å se Ringstad i dag som var bunnsolid defensivt, og stort sett hadde konstruktive løsninger fremover i banen. Min favoritt til dagens fuglaspiller, selv om jeg har vært kritisk til hva han har gjort i tidligere kamper denne sesongen.
Ett poeng på Lerkendal er fort forskjellen på oss og en del andre lag utover i sesongen, så jeg er glad gutta var kaldere enn meg, som så et par muligheter til å stjele alle poengene på overtid. :-)Kommentar
-
Men når det er sagt - det er en god grunn til at også vi ligger der vi ligger på tabellen.Kommentar
-
Bra med uavgjort mot rbk på lerkendal. Så jeg er fornøyd med ett poeng da vi ikke styrte hele kampen. Andre omgang var grusom å se på da jeg satt hele tiden å ventet på att rbk skulle gå opp i ledelsen, og jeg forventet omtrent att rbk skulle putte på overtid av overtid. Så uavgjort er greit det.Kommentar
-
Uavgjort på Lerkendal tar jeg som en bonus, bra gutta. Mye i 1. omgangen ga håp om 3 poeng, derfor er nok mange skuffet. Molde kampen er også bonus poeng om det blir poeng, resten av sesongen er utrolig viktig og nå er det håp om en plassering utenfor bunnkampen til slutt.Kommentar
-
Fornøyd med 1 poeng i dag, hadde takket og vært fornøyd med det før kampen startet. Men jeg mener kampen for vår del i stor grad blir ødelagt av dommern i første omgang. Roger med og uten gult kort er 2 forskjellige spillere, han mister sin største styrke. Dommerens gule kort linje i første omgang burde vekke interesse blandt de som jobber med å avdekke kampfiksing. Dorsin har tydeligvis frihavn mot LSK hvor han kan gjøre hva han vil uten å bli dømt imot, hans overfall på Roger i første omgang blir ikke belønnet med verken tilsnakk eller kort, mens når Roger noe senere feller en spiller bak ryggen sin med hælen så er det gult ???Kommentar
-
Fornøyd med 1 poeng i dag, hadde takket og vært fornøyd med det før kampen startet. Men jeg mener kampen for vår del i stor grad blir ødelagt av dommern i første omgang. Roger med og uten gult kort er 2 forskjellige spillere, han mister sin største styrke. Dommerens gule kort linje i første omgang burde vekke interesse blandt de som jobber med å avdekke kampfiksing. Dorsin har tydeligvis frihavn mot LSK hvor han kan gjøre hva han vil uten å bli dømt imot, hans overfall på Roger i første omgang blir ikke belønnet med verken tilsnakk eller kort, mens når Roger noe senere feller en spiller bak ryggen sin med hælen så er det gult ???Kommentar
-
At Johan Andersson og Guy Roger får gule kort er komplett uforståelig.
Etter førsteomgangen følte jeg vi hadde god kontroll på bartene, men ingen kontroll på dommern.
Kødden er jo partisk og, rævbk trenger vel strengt tatt ikke hjelp fra en tvilsom politimann fra Vestfold.
Ken Henry ER UTVILSOMT NORGES DÅRLIGSTE DOMMER.
Forøvrig syns jeg 1-1 på lerkendal er bra.Kommentar
Kommentar