Wiggen er i hallen her og sier han vil være nære familien..
Bård Wiggen
Collapse
X
-
Det ser ut som Wiggen kan avskrives 125% i forhold til jobb under Solbakken:
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/championship/solbakken-hentet-tysk-trener-3904100.html
Opprinnelig skrevet av TV2Weiser erstatter Terry Connor, som forlot klubben etter 13 år som trener i klubben forrige måned.
Trolig vil Weiser få en rollen som førstelagstrener i Wolves, mens Johan Lange blir Solbakkens assistenttrener.Kommentar
-
Vil tro Arne har lyst å velge assistentene selv?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Du har imidlertid et godt poeng og det et interessant diskusjonsemne. Men det druknet litt i at du tok opp Arne igjen, hvis du forstår...?Kommentar
-
Arne-kommentaren var en fjerdedel av innlegget mitt, men når man leser som djevelen leser bibelen blir det kanskje sånn...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Var en tid du diskuterte fotball (og med god kvalitet).
Selv liker jeg Arne selv om jeg trur det er feil vei og gå og tviler(sterkt) på at Haglund er det beste alternativet til å trene LSK, men er det ikke kjedelig å komme med så mye gjentagende oppgulp?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Med all respekt SB så har kvaliteten på innleggene dine sunket voldsomt og har kun være Haglund må gå og henta Arne den siste tiden.
Var en tid du diskuterte fotball (og med god kvalitet).
Selv liker jeg Arne selv om jeg trur det er feil vei og gå og tviler(sterkt) på at Haglund er det beste alternativet til å trene LSK, men er det ikke kjedelig å komme med så mye gjentagende oppgulp?
Forøvrig mener jeg det ville vært meningsløst å knytte Wiggen sterkere til klubben om man vurderer å bytte ut Haglund - assistent spørsmålet bør være en del av diskusjonene med evt ny hovedtrener. Dere vet alle hva jeg mener om nettopp det spørsmålet.
Det sagt, jeg har veldig sansen for Wiggen jeg, han virker som hel ved og en dyktig trener. En fyr jeg gjerne ser i LSK i lang tid, men han må passe med resten av trenerteamet.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Med fare for å fare i feil tråd - det er opp til leseren å lese hele innlegget. Jeg la til og med til et smilefjes for å understreke humoren i steningen, men det er sikkert lett å overse når man forsatt har en majestetisk man-crush på Haglund.
Forøvrig mener jeg det ville vært meningsløst å knytte Wiggen sterkere til klubben om man vurderer å bytte ut Haglund - assistent spørsmålet bør være en del av diskusjonene med evt ny hovedtrener. Dere vet alle hva jeg mener om nettopp det spørsmålet.
Det sagt, jeg har veldig sansen for Wiggen jeg, han virker som hel ved og en dyktig trener. En fyr jeg gjerne ser i LSK i lang tid, men han må passe med resten av trenerteamet.
Eneste poenget mitt er at det fortsatt går an å snakke fotball og ikke bare hudflette treneren og hylle Arne som det virker som du gjør om dagen. Innlegget du har over er ikke det jeg baserte mitt innlegg på.
Var egentlig bare det jeg hadde på hjertet.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Med logikken til enkelte her inne burde Wiggen ha fått sparken for lenge siden."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Jeg stoler ikke helt på resonnementet ditt. Vi har da vitterlig påtvunget Haglund tre assistenter uten å se resultater.Kommentar
-
Synes ikke det er noen grunn til å krisemaksimere dette. Nok annet å gjøre det på! Jeg er langt mer bekymret over om han eventuelt tar med seg Stoor og Hauger. Det er jo uttalt fra lsk at førsteprioritet er å sikre seg disse to for en lengre periode.
Vi kunne vel uansett ikke tilby Wiggen ny kontrakt før vi har hovedtreneren på plass.
Det er likevel verdt å merke seg det Wiggen sier til Adressa: - Jeg trigges av kravene om å vinne hver kamp.
Da har vi fått bekreftet at dette ikke er et krav som stilles i Lillestrøm under Magnus Haglund!
Pressekonferanse på Åråsen i morgen, unnskyld, senere i dag?Elska þetta félagKommentar
Kommentar