Vi har falt dypt nå, spørsmålet er om vi har noe som helst å svare med. Kan like gjerne hive utpå Osvold.
Kamptråd: Lillestrøm SK - Molde FK, Åråsen - Lørdag kl.18:00
Collapse
X
-
kan det tenkes at det hentes inn ny og spennende keeper fra lokale første div klubb etter jul? Arnold hos Ullkisa er rett og slett drit god, og ryktes til at keeperen til 2010 er enda bedre..
Sead er jævelig god, men kontrakten hans går ut etter sessongen, og han er jo ikke bunnsolid, blir en del tullefeil + en skrall fysisk fatning.
Logi er dårligere og skrallere, men han har vel lengere kontrakt og?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Back-up på høyrekanten vil jeg si.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Sterk 1. omgang. Synd det er et pissresultat på grunn av ett sleivspark som forøvrig ikke kan kalles en keepertabbe etter å ha sett på reprisen. Hadde vært et av tidenes tippeligamål hvis det var meningen.
Ellers er det uttellingen som mangler. Vi har sjanser på å få med oss 3 eller 1 poeng fra denne kampen!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
PS. Og ikke glem Fetsundrånern! Ingen som tør å ikke gi 100% når han er tilbake!Elska þetta félagKommentar
-
Sterk 1. omgang. Synd det er et pissresultat på grunn av ett sleivspark som forøvrig ikke kan kalles en keepertabbe etter å ha sett på reprisen. Hadde vært et av tidenes tippeligamål hvis det var meningen.
Ellers er det uttellingen som mangler. Vi har sjanser på å få med oss 3 eller 1 poeng fra denne kampen!Kommentar
-
-
Forren og Hovland har god kontroll, skal vi putte her må det noe magisk til, tipper en dødball av Petter.Kommentar
-
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
Kommentar