Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Faen så vrient det er. Er ganske sikker på at Kippe blir valgt bak der. Og etter Rubens innsats de siste matchene er han vanskelig å komme utenom. Steinhard kan ryke men da vil jeg se Østli i midten og Ruben på HB.
Søgård har jeg med fordi jeg tror han er mest matchfit og kan ikke vente med å se han i gult og svart igjen.
Wodger bør spille da jeg mener han er den sentrale defansive midtbanespilleren vår med klart størst potenisale.
BHR bør gå rett inn på laget med løpskraft og vinnervilje. PVM er soleklar- Andersson skadefri likeså.
Knuttzon bør få fornya tillitt etter gode kamper som spiss. Tror også at dette er riktig kamp å la han starte.
Så kan man dytte på Helstad etter 70 min.
Forøvrig kan jo eventuelt håpe på at vi også får se kamper med 2 spisser etterhvert.
Og når Gulbrandsen er tilbake, fy faen for et bra lag vi faktisk får da.
Gulbrandsen og Helstad sammen f.eks tror jeg kan være gullegodt.
Dette laget er knallsterkt. Vi må jo ha norges beste midtbane om dagen ?
Og med alle skadefrie har vi mange jokere og morsomme varianter.
Eneste plassen (sjokk) vi ikke ahr noe fullgodt alternativ på er jo venstreback.
Men det virker jo som en del av klubbpolitikken å spille uten.
Til kampen på søndag tror jeg definitivt ikke vi skal regne med noen walk over, da Sandnes ulf har vist seg som et guffent lag å møte. Håper forøvrig at noen kan sette på plass norges styggeste fotballspiller, Tommy Høiland. Hadde ikke blitt lei meg om en rein og knallhard takling kjørte han utover sidelinja så en halvkilo gele fra den ekle svenskesveisen hans blei sittende i reklameskiltet.
Tror faktisk ikke jeg ønsker Steinar på høyreback her. I denne æraen som vi er på vei inn i, så vil jeg ikke ha Steinar Pedersen på laget lenger. Han er heller en god mann å ha på benken som kan komme inn og bidra med rutinen mot slutten (Nystuen forrige kamp). Han forlater også klubben etter sesongen. Vi har unge gutter som har en fremtid i fugla, og som kan gjøre jobben like godt på backen pt.
Sett eventuelt Ruben til høyre i denne kampen, og løs midtstopperplassen på andre måter. Selv om jeg tror Ruben har en fremtid som stopper i gult, tror jeg han kan takle backplassen godt. Ut av laget skal han i hvert fall ikke. Viser det seg om en måned eller to at Kippe og Østli blir et fantastisk stopperpar, så kan backplassen være en god (midlertidig?) løsning for Ruben. På midtbanen er det ikke plass for han, verken i år eller neste år.
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Ja, muligheter for å tjene penger på Lillestrøm om dagen. Oddsselskapene har overhode ikke tru på laget. Mot Tromsø satte jeg 1K på Lsk på stillingen 2-2 til 4,20 i odds!
Dagens RB melder at Ringstad trolig er klar, mens Stoor må stå over et par uker med strekk i leggen.
RB tipper - jeg understreker tipper - følgende lag mot Sandnes Ulf:
Sead
Anders Østli-Ruben-Frode-Stian
Palmi-Ohi-Bjørn Helge-Johan
Petter
Erling/Thorstein Helstad
Ut fra form og inntrykk på trening, og ut fra at Haglund ikke vil forandre for mye på et lag som nå har gjort fire brukbare kamper sammen, tipper RB at Erling starter, men at Helstad trolig får et innhopp på slutten av kampen.
Han trente for fullt på tirsdag, og etter den ordinære treninga hadde han avslutningstrening med Sundgot og Powell.
Det er jo noe helt annet enn det Bjørn Helge selv gir inntrykk av i intervjuet med OKB fra i går:
"- Likevel, i dag var jeg ganske rolig. Jeg har fått beskjed om å ta det gradvis. Jeg skal ikke løpe for mye, og heller ikke takle for mye. Jeg skal ikke være meg selv en periode, men det kommer."
Det er jo noe helt annet enn det Bjørn Helge selv gir inntrykk av i intervjuet med OKB fra i går:
"- Likevel, i dag var jeg ganske rolig. Jeg har fått beskjed om å ta det gradvis. Jeg skal ikke løpe for mye, og heller ikke takle for mye. Jeg skal ikke være meg selv en periode, men det kommer."
Befinner meg for tiden i utlandet. Har tilgang til iPad og wifi. Noen som har tips til hvordan jeg får sett matchen? Viser TV2s Sumo Utland tippeligaen?
Befinner meg for tiden i utlandet. Har tilgang til iPad og wifi. Noen som har tips til hvordan jeg får sett matchen? Viser TV2s Sumo Utland tippeligaen?
Når jeg var i Sverige, fungerte Comoyo helt supert (hvis man ser bort fra litt hakking og falt ut et par ganger). Har du Canal Digital eller bredbånd fra Telenor, kan det hende du har det gratis også. Brukte iPad.
Opprinnelig skrevet av athomash
har rua på at PVM hadde gjort det godt i dn dype rollen på midten.
PVM er aller best rett bak spissen. Det trodde jeg de fleste hadde fått med seg i de siste tre-fire kampene? Å bruke han på den defensive biten på midtbanen er å sløse med ressursene i spillerstallen etter min mening.
Var selv i England i påsken i år, og da funka det fint å se kamp via sumo på Ipod
Kommentar