Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Høyland sipper i hver eneste duell, skal ha frispark eller straffe hvergang han mottar ballen.
Fy faen jeg HATER han spilleren. Adecco neste for han, spørs om ikke det nivået også blir for stort!
Deilig med 3 poeng. Forventet dritt/krige kamp men det spiller ingen rolle så lenge vi vant og nå klarter på tabellen!
Godt forsvar (bortsett fra noen paniske minutter på slutten). Omstendelig fremover. Med tanke på at Sandnes Ulf skulle reise seg etter et pinlig nederlag, så er jeg veldig fornøyd med tre poeng borte med flere debutanter på banen. Sandnes Ulf hadde lite å komme med etter at vi tok ledelsen, men blottla seg ikke før på slutten (hvor de også fikk et par sjanser). Syntes vi spilte en ganske smart bortekamp, selv om presisjonen ikke er all verden.
Det var riktignok et elendig tidspunkt å sette inn Nystuen på. Hadde Sandnes Ulf scoret på frisparket fra 16 og en halv meter hadde det sittet fast noe svensk skjegg i en kasse med postnummer 43- et eller annet.
Jeg har et problem. Jeg VIL se Nystuen spille- hver eneste kamp. Samtidig var Østli banens beste spiller og Kippe bedre enn på lenge. Ruben på back var helt ok, men ikke mer, mens Stian var svak på sin side... Hvordan komponere forsvaret her da, Haglund....???
Hadde vi tapt poeng mot det drittlaget der ville jeg blitt forbannet. Hører at Arslet Andersen sier at Sandnes var klart best, og at det var et ran at LSK vant. Pussig påstand når laget ditt har tre avslutninger mot mål i løpet av 90 minutter. Jeg var ikke nervøs på noe tidspunkt i dag og syntes vi kontrollerte kampen som vi ville det. At de fikk en tominuttersperiode der de klarte å fyre et par skudd skulle nesten bare mangle. Bra bortekamp, og vi vil bli enda bedre når Riise og Helstad blir kampfit. Østli meget bra for oss etter en litt ruskete kamp. Ser ut som en meget solid signering.
PS: Tommy Høiland, ditt talentløse fjols. Morra 'ri!
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Jeg har et problem. Jeg VIL se Nystuen spille- hver eneste kamp. Samtidig var Østli banens beste spiller og Kippe bedre enn på lenge. Ruben på back var helt ok, men ikke mer, mens Stian var svak på sin side... Hvordan komponere forsvaret her da, Haglund....???
Syntes Kippe spilte tidvis bra, men han har jo flere blemmer ut av en annen verden også.. Kan ikke gjøre sånt mot de andre lagene hvertfall.
NB! Ikke enig i at SR var svak, syntes han spilte seg opp og viste god moral i andre omgang.
Hvis vi er så dårlige som dere, tv2 og livedekninga sier... så er det bare å skylde på Haggis. Svensken som ikke ser ut til å skjønne hva effektiv fotball er.
Men vi må jo gi de nye tid. Palmi kan jeg derimot tenke meg var dundrende medioker som vanlig. Fatter ikke at ikke GyRo spiller istedet.
Det var ikke pent, men herregud så deilig det var. 3 seiere og 2 uavgjort på de siste 5 kampene. Endelig er vi på gang. I dag var det veldig vanskelig å spille fin fotball, gressmatten var rett og slett elendig. Ballen rullet helt enormt sakte. Jeg så bare 2. omgang, men syntes Anders Østli så meget lovende ut. Bjørn Helge gjorde også en del bra, og Helstad tror jeg blir bra om han får spilt en del.
Hvis noen skulle finne på å klage på spillet; Finnes det noen lag som spiller fin fotball på den banen der? Ulf er et møkkalag som overhodet ikke hører hjemme i Tippeligaen. Uten kvalitet, og bare kriging som gjør at det blir vanskelig å spille ball. Og kuken Høiland gjør laget komplett. Rykk ned!
Ufattelig digg med 3 poeng forresten. Finspillet får vi ta hjemme mot HBK i neste!
Føniks burde ikke spilt denne kampen, såpass må man kunne si i etterpåklokskapens navn. Han er så til de grader ujevn at han ikke bør få starte på ei stund. I dag hadde han ikke en eneste positiv involvering.
Føniks burde ikke spilt denne kampen, såpass må man kunne si i etterpåklokskapens navn. Han er så til de grader ujevn at han ikke bør få starte på ei stund. I dag hadde han ikke en eneste positiv involvering.
Skal han spille MÅ ballen gå langs bakken og i bakrom. Denne kampen skulle aldri bli sånn, det hører man jo på praten rundt og da burde noen andre spilt ja.. Men hvem? Laget har INGEN spisser, frem til Helstad er i form.
Du kan si hva f@e# du vil om møkkakamp, dårlig spill osv osv... Det jeg liker veldig godt med dagens kamp, er at LSK nå ser ut til å nekte å tape kamper. De siste fem kampene har gitt 11 poeng - de siste fem har gitt like mange poeng som de 13 første kampene! Jevne kamper med topplag har blitt uavgjort og Sandnes Ulf ble slått.
Håper det nå kan vinkes "hej då" til kvalik og nedrykksplasser - jeg vil se oppover på tabellen!
Kommentar