Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Palmi alltid er med på laget, Haglund synes han er en spiller som gjør mye jobb som mange ikke får med seg og fortjener hvert min han har fått spille.
Haglund regner med å beholde Stoor også neste sessong, spilleren forventes å være klar til match mot godset i slutten av måneden.
Fofana 20år er nå på prøvespill og har allerede utmerket seg. spiss som også kan spille kant får massivt med skryt fra agent Aneke, Haglund mener han er kjapp, gode føtter og den beste av spissene som har vært på prøvespill, jeg forstod teksten som at enten signerer vi han iløpet av 2-3uker, ellers så regner ma med at han havner i en annen klubb i europa..
Notis om at Midtgarden er utleid, uten at det går for mye i detalj
Moryke Fofana (20) brukte ikke mange sekundene i LSK på å vise at han har helt spesielle ferdigheter.
Spissen fra Elfenbenskysten, som er toppscorer med 11 mål på 12 kamper for EFYM i den hjemlige serien, brukte ikke lang tid på å få folk til å heve øyebrynene på sin første spilløkt i LSK. Han skubbet vekk langt større Anders Østli, før han dro av et par mann og la inn etter kun få minutter.
- Hvor langt unna er du maksnivået ditt, føler du? - Jeg har lyst til å si at jeg ligger på 50 prosent, men det gjør jeg naturligvis ikke. Jeg tipper jeg ligger på 70-75 prosent, sier han.
LSK takket nei til et lavt bud på Guy Roger fra en Fransk klubb for noen uker siden. RB skriver at dette var før BHR ble klar, og at dette kan åpne for salg.
Egen kommentar: Står mer om utgående kontrakter, og slanking av stall også, en utifra min vurdering er det noe de fleste har fått med seg. Skulle gjerne beholdt Guy, men om en Fransk klubb er interessert så går han sikkert gratis etter sesongen uansett.
Fra VG sin superbørs etter helgens fotball (på trykk i går) er det to ting å merke seg:
- Roger har flest ballgjenvinninger i dem sin statistikk.
- PVM er en av de som har lagt inn flest innlegg (tror det var flest - 90 stk?) og andelen treff prosentmessig er helt i toppen.
Kommentar