Lasse Staw
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Vel... Jeg ønsker uten unntak spillere som tar på seg drakta velkommen. Staw er en hapil keeper som har stagnert en del. Husker at grisen Andrè Hansen ble valgt forran Staw på G21 da Staw var 21 og Hansen 19.
Sikkert en ok 2. keeper, men jeg tviler på at han tar steget.
Uansett.... Velkommen!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
-
En av grunnene til at han sluttet i FFK, var vel fordi han ble rangert bak både Jon Knudsen Jon Masalin. Men en habil 2. keeper bør han uansett være.Kommentar
-
Det korrekte er at Lasse Staw var førstekeeper så sent som i 2011. Men han hadde en skyhøy lønn, FFKs best betalte spiller, og kontrakten gikk ut sommeren 2012. FFK valgte derfor å gjøre alt i sin makt for å bli kvitt Staw, og heller satse på andre keepere. Det var først og fremst lønnsnivået og kontraktssituasjonen som skapte trøbbel i forholdet mellom FFK og Staw, ikke det sportslige. Det var ikke uten grunn at han spilte majoriteten av kampene i 2011. Rimelig sikker på at Staw er et godt valg som andrekeeper, ikke minst fordi han er norsk, og dermed ikke opptar en plass på utlendingkvota.Kommentar
-
Jøss, var han FFK best betalte spiller, Over Tarik og Askar?!?
Jaja, vi får gi han en sjanse, selv om jeg er veldig skeptisk til å ha han i Mål for oss..
(slapp inn en del mål for FFK)
Velkommen LasseLSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Men uansett en av de bedre andrekeeperne vi kunne skaffet oss. Iallefall norske. Tviler på at han står noe tilbake for Logi.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Forstå meg rett her. Staw var et kjempetalent som ikke har tatt steget enda. Jeg er positiv til Staw som 2. keeper. Det er han mer en god nok til. Desverre var han en av FFKs dårligste de siste 1 1/2 årene og har på ingen måte levd opp til forventningene.
Tar han steget i LSK kan han bli en god keeper. Det trengs masse arbeid men han kan bli meget god.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
I LSK får han en BRA keepertrener, og en BRA keeper han kan lære av.
Blir desverre ikke riktig å sammenligne tiden hans i Fredrikstad som er og var en skikkelig røre... FInnes det èn god/skikket leder i den klubben??Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Og ikke minst få den til å lande på den samme banen..."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Han var et stort talent. Jeg er fortsatt litt skeptisk men han kan jo blomstre.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar