Flere matchvinnerredninger lørdag, men må bli mer aggressiv i feltet. so far, so good.
Lasse Staw
Collapse
X
-
Enig. Som jeg skrev til deg på lørdag ser han veldig bra ut så langt, men jeg har sett for lite av han i feltet til å felle en dom. Setter det enn så lenge på kontoen for usikkerhet pga en helt ny forsvarsfirer foran seg."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
En retur i første omgang og burde kanskje avskåret innlegget før 1-0, men tre kanonredninger og svært trygg og sikker. Og for noen utspark! Lasse overrasket meg positivt. Gjør jobben sin uten store fakter og utstråler trygghet.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Ser ikke det noen andre ser tydeligvis.
Dette er en av de bedre debutene siden Logi mot Vif. Trygghet, refleks, bra utspill og overblikk.
Om dette fortsetter så mener jeg dette godt kan være vår nye førstekeeper.Kommentar
-
Mulig jeg ikke har peil, men mener bestemt at han burte vært bedre med på andre goalen. Greit han kanskje ikke ser utgangen, men leser han situasjonen og har rekkevidde så tar han den.Dette er en ballKommentar
-
Tja. Ramovic burde vel strengt tatt vært på 2-1 scoringen til Riski. Stiller meg positiv til Staw som førstekeeper. Sead har blitt litt for Logi. Blir redd hver gang han får ballen.Kommentar
-
Synes ikke han "burde" tatt den. Hadde han tatt den hadde han vært jævlig god. Tror de beste keeperne i ligaen hadde tatt den.Kommentar
-
Synes Staw var god, og i mine øyne så har vi egentlig gjort et kupp (I alle fall utifra hva jeg så mot Godset) Det mange her glemmer var at Godset hadde hvertfall 2 avslutninger mot mål som kom fra bare to-tre meter, og begge gangene så var han i veien. Om det var en tilfeldighet eller ikke, tror jeg ingen kan uttale seg om, men deilige redninger none the less. Er veldig positiv til ham etter første kampen, og synes det virker som han holder god TL kvalitet.Kommentar
-
-
Østli blokkerer det lengste hjørnet, helt til han støter mot foten til Kovacs, og blottlegger det lengste. Helt fram til rett før Kovacs skyter, så er det kun det nærmeste hjørnet som er ledig. Når han da får ballen rundt Østli blir det ekstremt vanskelig for Staw. Hadde Østli presset fra Kovacs høyre side og hindret skudd i lengste, ville Staw reddet. Kanskje. Etterpåklokskap. Hei, der er du ja!Kommentar
-
Har ikke lagt merke til det, men synes fortsatt han virker veldig passiv i feltet. Virker også som om forsvaret til tider forventer at han skal komme ut uten at han gjør det."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar