Børs Ulf - LSK.
Collapse
X
-
Jeg skyter ikke Stian for de 2-3 blemmene hans, Folke. Jeg stiller først og fremst et stort spørsmålstegn ved hvorfor han i en rekke situasjoner "gir opp" og stopper eller i beste fall lunter etter når han eller andre mister ballen i kritiske situasjoner. Jeg har stor tro på Stian, men har som jeg har sagt mange ganger før mer tro på hans ferdigheter som ving enn som back. Det går i første rekke på plasseringsevnen. Det blir for ofte for store rom som blir liggende åpne på venstrekanten vår. (Akkurat som når SP spiller, for ikke å snakke om han som hadde plassen årene før...). Stian har dessuten et meget god innleggsfot som ikke kommer til sin rett når han er back (med mindre vi fører kampene).
Jeg har fått kritikk for å ha segt det tidligere, men personlig synes jeg en løsning med Jesper og Stian på venstresiden er spennende. De overlapper hverandre bra, kan bytte posisjoner og gjør hverandre bedre.
Støtter også de som synes Ringstad sliter med "back-rollen"; men etterhvert som forsvaret blir mer samspilt (og ikke byttes fra kamp til kamp); blir det forhåpentligvis også mulig for Ringstad å justere spillet sitt ?woodyKommentar
-
Kommentar