Østli har vært skremmende dårlig.....
Kamptråd: Lillestrøm SK - Hønefoss BK, Åråsen - Søndag kl.18:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Faen altså.. Dette er så ræva. Vi spiller fotball i kun 15 min totalt. Hva i helvete er alt dette tullet vi roter til for oss selv med?
Østli på det første og Ohi på det andre. En kamp full av slurv og ukonsentrasjon.
Østli holdt ikke nivået fra sist kamp og Helstad har vel ikke vært borti ballen nesten på de to kampene han har kommet inn.
Pluss til Bolly i dag, resten var i store deler av kampen ikke seg selv.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
For å se det fra den lyse siden, vi har ikke tapt på 6 kamper og lagene under oss taper - Stabæk ser jeg på som fortapt åkke som..Kommentar
-
Nesten like jævlig som å tape på overtid er å få feilaktig annullert mål. Kan da umulig ha vært offside på BH Riise?!?
Når det er sagt, var det en skuffende forestilling. Forventer meg mer av en stall som dette har blitt. Klart, vi lider av å spille med en spiss som i tillegg ikke egentlig er spiss. (men flott scoring av Erling)Kommentar
-
Ingen vei, mer eller mindre blir vi stående på status qou, nederst blant røkla. Vi har ingenting som skiller oss ut fra dem og som gjør at vi kan kjempe med de tre laga som utkrystalliserer seg.Kommentar
Kommentar