Hvor mange tilskuere var det på Åråsen i dag?
Kamptråd: Lillestrøm SK - Hønefoss BK, Åråsen - Søndag kl.18:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Føler vi spiller en grei kamp mot et vrient Hønefoss-lag. Skal ikke kimse av Hønefoss i år. Jeg mener dagens kamp er bedre enn Ulf-kampen på flere områder. Vi slipper inn noen enkle mål, men flere spillere som melder seg og viser gode tendenser. Ingenting er bedre enn hvis vi blir et vanskelig lag å slå utover høsten. I forhold til hvor mørkt det så ut for få måneder siden, er det nå grunn til optimisme i mine øyne (også basert på dagens kamp).A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Ikke ser jeg hvor Hønefoss skulle hatt de straffesparkene, linjedommeren sugde forøvrig pikk og vi ble snytt for ihvertfall 2 cornere mot slutten.. At han også vinka for offside på Helstad er hjerneskada... Herlighet..... Når det er sagt så er det enkelt og greit spillerne sin feil, og de klarer faen meg ikke å spille ballKommentar
-
Gleder meg til å få Stoor tilbake på høyrebacken. Samarbeidet mellom Riise og Gabrielsen fungerte overhode ikke,og man kunne se hvor frustrerte de var over hverandre. Venstresiden var langt bedre. Palmi, og etterhvert Bolly jobbet bra og skapte sjanser. Tversoverpasninger, støttepasninger og farlige tilbakespill til keeper ødelegger spillet vårt, og vi fortjente strengt tatt ikke å vinne denne kampen, så jeg sier meg fornøyd med 2-2 her. Legger den nå i glemmeboka, og ser frem mot neste kamp...
Dagens positive: Stemningen på Åråsen var langt bedre idag enn på lenge! Koste meg (på tross av average spill)Kommentar
-
Synes vel ikke dommeren var partisk, men det var ekstremt lav standard over det han foretok seg, og enda lavere på linjemenna. Har aldri sett noen av disse dommerne, og lurer på hvor faen man fant dem. At vi nok en gang blir rævkjørt av dommere på overtid bekrefter bare meningsløsheten med den uendelige klisjeen "det jevner seg ut over en hel sesong" når man ikke er Rosenborg eller søpla. At ikke det ble strødd gule kort til alle på midtbana sier også mye, Mora, Guy og Ohi skulle alle hatt minst ett hver.
Groven på vb til Hønsa var grisebra, synes det jeg har sett av ham før har vært bra også. Kunne han vært noe for oss?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Hadde du plassert norske dommere i en kamp mellom Barcelona og Real Madrid, hadde de trolig fått en del pipekonserter mot seg i løpet av 90 minutter. Norske spillere derimot ville fremstått som de reneste klovner kampen igjennom.Kommentar
-
Kommentar
-
Rokkeringene var bra. Men skremmende at vi må bruke en omgang på å finne ut hvor spillerne er best. Riise som vegg forran forsvaret som står og ser på det offensive spillet? Ohi som har bevist at han er mye bedre sentralt... Håper vi starter med spillere der de bidrar best i neste match og at vi bruker uka til å trene med tanke på å bruke dem der de er best.Kommentar
-
Veldig positivt innhopp av JA i dag. Han viser hva som bor i han, og det er sinnsykt høy klasse over mye av det han foretar seg. Bolly er stort sett best som innbytter har jeg sett. Han har jo en fart som blir enda tydeligere når han kommer inn mot slitne bein. Syns snart vi kan spille med 2 spisser også, men kanskje liten vits når vi bare har 1.5 spisser tilgjengelige? Litt bekymret for Helstad, men jeg ingen dom før han har spilt et par kamper fra start.Kommentar
-
Hönefoss har tydeligvis gjort hjemmeleksa si. Med en gang vi spilte på en av midtstopperne våre, og da spesiellt Kippe, så rusa 2-3 Höns fram og pressa. Med god effekt også. Gang på gang så rota vi det til for oss selv. Enten med å spille håplöst bakover på Sead eller andre dårlige passningsalternativer, eller ved å peise i vei en langball uten adresse. Vi kan ikke stille med et stopperpar som er så hjelpelöse med ball i beina, når vi samtidig har en keeper som åpenbart sliter tungt med det samme. Kippe er desidert verst på dette. Vi kommer aldri til å bli et ballbesittende lag som dominerer kamper om vi stiller med et sånt forsvar. Det går ikke an å opprettholde noen rytme i angrepsspillet når man helst forsöker unngå å spille til stopper eller keeper. Det blir fryktelig lett å lese oss, og vi har veldig få alternativer i oppbyggningen.
Så fort Stoor er tilbake håper jeg Ruben flyttes inn sentralt med Östli..."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Stian gjorde vel forresten en av sine beste kamper i dag? Synes han spilte nærmest prikkfritt defensivt. Hindra en god del innlegg og vant en rekke dueller. Innleggene hans var rimelig dårlige i dag, men defensivt synes jeg det ser ut som han tar store steg om dagen.Kommentar
-
Rokkeringene var bra. Men skremmende at vi må bruke en omgang på å finne ut hvor spillerne er best. Riise som vegg forran forsvaret som står og ser på det offensive spillet? Ohi som har bevist at han er mye bedre sentralt... Håper vi starter med spillere der de bidrar best i neste match og at vi bruker uka til å trene med tanke på å bruke dem der de er best.runarMKommentar
Kommentar