Hvis RB-laget stemmer er det diskutabelt. Ligaens beste hodespiller skulle selvfølgelig vært satt opp mot det ungarske fyrtårnet (nei jeg mener ikke Kippe, men luftens konge, Espen Nystuen). Helstad som spiss? Tja, det jeg har sett av han på trening og i kamp så langt har definitivt ikke antydet at han er klar.
Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb 25. August kl 16:00
Collapse
X
-
Ja typisk Haglund trekk ser jeg....
Nei han Haglund er nok ikke helt bortreist, selv om han har tilgode å fremstå som GUD!
Jeg liker at man spiller på egne styrker, fremfor å spille etter motstander. Ofte var det de som gikk rett i angrep som overrasket RBK de få gangene de gikk på tap opp gjennom glansdagene sine, foreslår det samme opplegget her. Kjøre godset i senk med raske spillere, ta dem på senga på deres egen spillemåte og sørge for at "to meter med dritt" ikke får innlegg på seg! Selv om akkurat det med innlegg fra kant er noe LSK virkelig har vært svake på..Kommentar
-
Hvis RB-laget stemmer er det diskutabelt. Ligaens beste hodespiller skulle selvfølgelig vært satt opp mot det ungarske fyrtårnet (nei jeg mener ikke Kippe, men luftens konge, Espen Nystuen). Helstad som spiss? Tja, det jeg har sett av han på trening og i kamp så langt har definitivt ikke antydet at han er klar.Kommentar
-
Jeg må si jeg blir overrasket dersom Helstad starter på bekostning av Erling. Erling fortsetter å score mål, og Helstad har ikke overbevist en eneste person så langt. Ingen blir vel særlig overrasket dersom Godset styrer kampen, og at det vil kunne gi oss mye bakrom. I den rollen er Erling perfekt, og han har vist at han behersker dette.Kommentar
-
Jeg må si jeg blir overrasket dersom Helstad starter på bekostning av Erling. Erling fortsetter å score mål, og Helstad har ikke overbevist en eneste person så langt. Ingen blir vel særlig overrasket dersom Godset styrer kampen, og at det vil kunne gi oss mye bakrom. I den rollen er Erling perfekt, og han har vist at han behersker dette.Kommentar
-
Er også spent på hvem midtstopperen ved siden av Østli blir. I utgangspunktet tror jeg Haglund velger Ruben, men dersom Haglund tar hensyn til hvem vi møter velger han Nystuen for å temme ungareren mest mulig i lufta.Kommentar
-
Med Knudtzon på den ene vingen har vi i hvertfall litt mer gjennombrudshissighet enn vi hadde i forrige match med Ohi og Palmi på vingene.Kommentar
-
Med dette laget tror jeg sjansene er minimale for at vi vinner.
I dag tror jeg vi må en keeper som står over evne og tar flere 100 % sjanser. Det tror jeg vi ikke får hvis Ramovic ikke står. Godset får garantert mange store sjanser på Marinlyst.
I tillegg må vi ha en tett femmer på midtbanen som jobber knallhardt. Så lenge det blir Sætra som spiller i midtforsvaret tror jeg kontringer er vårt største våpen. Tror ikke Helstad er i nærheten av det Knudtzon kan få til. Ikke i den formen han er i nå iihvertfall. I tillegg tror jeg ikke Helstad jobber nok til å ødelegge "oppbygningsspillet" til Godset sånn som Knudtzon hadde gjort.
Håper jeg tar feil. Kanskje samspillet mellom Moen og Helstad fungerer strålende. Helstad putter hattrick ;-)Kommentar
-
Vi leverte jo en fin forestilling på astroturf-matta i drammen i fjor, og har ellers mange gode minner derfra. Laget har vist en ok evne til å ta seg sammen mot antatt gode motstandere tidligere i år. Til 5,55 i odds er det ikke noe dårlig spill. Om nå Haglund endrer lagoppstillinga en time før start ved å ta av helstad og sette inn den hemmelige nysigneringen Forfana går jeg inn med et huslån.Kommentar
-
Kommentar
-
åååååååå føkk nå kjerringa, dette er krise.
Ohi er ikke sjølskreven, sentral midt burde vært riise - søgård, med roger inn i annen.Kommentar
-
Ikke det jeg først og fremst setter spørsmålstegn ved. Men han skulle jo være en erstatter til å løse en keeperkrise i klubben. Hvorfor tar vi inn en spiller som det er overhengende fare for at ikke kan gjøre den jobben han er henta for å gjøre?! Hvorfor setter vi oss selv i slike situasjoner?Kommentar
-
Det er faktisk noe jeg ikke tar meg bryet med å sette spørsmålstegn ved. Jeg forventer at en fotballspiller som starter kamper i Tippeligaen har hodet på rett sted.Kommentar
-
Ikke det jeg først og fremst setter spørsmålstegn ved. Men han skulle jo være en erstatter til å løse en keeperkrise i klubben. Hvorfor tar vi inn en spiller som det er overhengende fare for at ikke kan gjøre den jobben han er henta for å gjøre?! Hvorfor setter vi oss selv i slike situasjoner?Elska þetta félagKommentar
-
Så vi er i en slik situasjon at vi kan gi bort poeng gratis? Å sette Faye Lund i kassa er jo åpenbart noe man ville forhindre, og nå må altså kanskje en av de erstattede erstatte erstatteren.Kommentar
Kommentar