Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb 25. August kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Kamptråd Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb 25. August kl 16:00

    Da var det ny kamp og serielederen står for tur. SIF har en sviktende formkurve nå, og jeg håper vi klarer å utnytte det til vår fordel.

    Kjipt at kampen går på plast. Vi har ikke gode tendenser på kunstig underlag.

    Går for dette laget:

    Sead: Er litt opp og ned, men er selvskreven 1. keeper.

    Ruben: Skulle helst hatt han i midten der han er bedre, men Stoor er tvilsom. Flyttes inn i midten hvis Stoor er klar.

    Nystuen: Har prestert bedre en Kippe i år og får derfor plassen. Har vinnerskalle og gir seg aldri. Haglund bruker nok uansett Kippe.

    Østli: Svak mot hønsa, men har vært god på trening og meget god mot Ulf. Fornyet tillit.

    Ringstad: Spilt seg stort opp de siste kampene og begynner å ligne på den spilleren som var så god i ung alder at utenlandsklubber meldte interesse.

    Pàlmason: Usikker på denne plassen men Palmi kjemper å sloss i 2*45 så får ny tillit.

    Riise: Skulle helst hatt han på høyre, men det virker som at Magnus vil bruke han sentralt. Gleder meg til han kommer i kampform.

    Ohi: Best sentralt. Har vært stabilt blant de beste på banen i år.

    Andersson: Her også er jeg usikker. Virker å gjøre det bra fra benken og har ryggproblemer. 2 uker til kamp og satser på at han er frisk til SIF. Scorer bare pene mål for LSK.

    PVM: Vår nummer 10 og selvskreven på laget. Prestasjonene varierer, men det er vel ikke annet å vente etter å ha lite kamptrening.

    Erling: Hvorfor folk vil ha Helstad i stedet for han er en gåte... Oppofrende og rakrygget og selvskreven på laget.


    Det blir en 4-4-1-1 formasjon.

    -------------------Sead------------------

    ------Ruben-Nystuen-Østli-Ringen-------

    -------Palmi-Riise-Ohi-Andersson--------

    -------------------PVM-------------------

    ------------------Erling------------------

    Tøff bortekamp men definitivt muligheter. Vinnerviljen og innsatsen som de fleste har etterlyst i år er endelig på plass og vi nekter faen å tape. Sannsynligvis gode overgangsmuligheter som er LSKs sterkeste side i mine øyne.
    Last edited by RSP; 13.08.2012, 17:56. Begrunnelse: Tagget som kamptråd.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #2
    Kippe er suspendert til denne.

    Godset har cupkamp til helga (mot Brann?) og formen dems kan studeres nærmere.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9453

      #3
      Ramovic
      Stoor - Gabrielsen - Østli - Ringstad
      Riise - Nystuen - Ohi - PVM(c)
      Helstad - Fofana

      Kommentar

      • Mikki Mifsud
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2005
        • 244

        #4
        Når du først velger å sette Nystuen på midten kan du vel heller sette inn Søgård, for dette blir en krig.

        Kommentar

        • fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1507

          #5
          Sead
          Gabrielsen - Østli - Nystuen - Ringstad
          Riise - Roger - Ohi - Andersson
          PVM
          Fønix

          Satse på knallhardt forsvar og overganger hvor fønix blir foret med baller fra PVM eller Roger.
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6079

            #6
            Håper vi får se Riise på høyre og Ohi og PVM sentralt.

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9453

              #7
              Opprinnelig skrevet av Mikki Mifsud
              Når du først velger å sette Nystuen på midten kan du vel heller sette inn Søgård, for dette blir en krig.
              Synes Nystuen er ganske så flink til å krige...

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #8
                ---------Sead----------
                Stoor-Ruben-Østli-Stian
                -------Roger-Ohi-------
                --Børni--Petter--Johan--
                ---------Erling---------

                Bolly og Helstad inn i andre. Om Johan ikke er klar så ser jeg gjerne Bolly i hans plass.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • dollyholly
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2007
                  • 965

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Nystuen: Har prestert bedre en Kippe i år og får derfor plassen. Har vinnerskalle og gir seg aldri. Haglund bruker nok uansett Kippe.
                  Du bør skrive jeg syntes i stedet for har. Frode Kippe har høyere snitt en Espen Nystuen på alle børser som er å oppdrive. I Dagbladet er han topp 30 i tippeligaen, altomfotball/tv2, aftenposten, ja selv VG og RB har Kippe høyere på børsen en Nystuen. Vg og RB har jo drevet en liten svertekampanje mot Kippe i det siste. Til slutt Haglund velger ikke Kippe i denne kampen ettersom han har karantene.
                  Last edited by RSP; 14.08.2012, 07:55. Begrunnelse: Quoting.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                    Du bør skrive jeg syntes i stedet for har. Frode Kippe har høyere snitt en Espen Nystuen på alle børser som er å oppdrive. I Dagbladet er han topp 30 i tippeligaen, altomfotball/tv2, aftenposten, ja selv VG og RB har Kippe høyere på børsen en Nystuen. Vg og RB har jo drevet en liten svertekampanje mot Kippe i det siste. Til slutt Haglund velger ikke Kippe i denne kampen ettersom han har karantene.
                    IOM at dette er et diskusjonsforum føler JEG det er logisk at jeg ytrer egne meninger her og ikke nødvendigvis kommer med en fasit (om ønskelig kan JEG legge det inn i signaturen). JEG er på ingen måte noen Kippe-hater men JEG syns Nystuen har vært kongebra i år og fortjener å få spille.

                    At han har karantene fikk JEG ikke med meg i farta. Saken er at JEG ønsker en rask og en hodesterk stopper (for å se litt firkanta på det) og da føler JEG at Nystuen er bedre PDD.
                    Last edited by Kjell.T.Ring; 14.08.2012, 06:36. Begrunnelse: leif(er)
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

                      #11
                      Poenget mitt er at du formidler det som en realitet at Nystuen har vært bedre enn Kippe i år. Hadde dette vært fakta er det rart at samtlige børser har Kippe høyere. Jeg vet at børser er litt tilfeldig men når samtlige er enig i dette spørsmålet vil jeg si at du tar feil. Nå blir jo samtlige stoppere i troppen fremstilt som bedre en Frode her inne da. Fikk ikke sett Ulf kampen men gledet meg til å se Østli mot hønsa etter mye skryt, og en ting er ihvertfall sikkert. Østli holdt ikke Kippe standard i den kampen.

                      Kommentar

                      • mats
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 621

                        #12
                        Stoor-Nystuen-Østli-Stian

                        Nystuen pga hodestyrke...

                        Kommentar

                        • Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

                          #13
                          4-5-1(kall det gjerne noe mer sexy) borte mot Godset.

                          Stoor-Nystuen-Ruben-Ringstad

                          Riise-Ohi-Vaagan-Guy-Johan

                          Erling

                          Kommentar

                          • *46*

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av dollyholly
                            Poenget mitt er at du formidler det som en realitet at Nystuen har vært bedre enn Kippe i år.
                            Hvem sin realitet snakker du da om? Din, Kjell eller pressen sin realitet? Eller min realitet? Vi snakker om subjektive faktorer her uansett hva du mener. Så hva som er fakta her, varierer fra øyet til øyet.

                            Selv liker jeg Frode Kippe, men synes han har tapt seg litt i år - selv om han som resten av laget har hevet seg i sommer. Håper den trenden fortsetter. Jeg er også en stor tilhenger av Espen Nystuen og han ukulige vinnervilje og hodestyrke. Vil helst se han i hver eneste kamp, men når Frode er ute må han inn etter min mening.

                            Kommentar

                            • Mynten
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 484

                              #15
                              I følge Powell på rekruttkampen i går er Stoor klar til denne kampen. Regner med at han kommer rett inn på laget igjen. Da blir det vel et bikkjeslagsmål mellom Ruben og Nystuen om den andre stopperplassen.

                              Powell antydet også at Søgård nok fort starter denne kampen.

                              Nå er det to uker til kamp, men per i dag er Helstad et lysår unna nivået til Erling.

                              Har troa på:
                              Sead
                              Stoor-Nystuen-Østli-Stian
                              BHR-Søgård-Ohi-Palmi
                              PVM
                              Erling

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7080

                                #16
                                Ramovic
                                Stoor - Gabrielsen - Østli - Ringstad
                                Riise - Omoijuanfo - Toindouba - Palmason
                                PVM
                                Knudtzon

                                Ohi og Roger er et bra par sentralt på midtbanen, og Palmason var bra på venstre mot Høne. Helstad er visst langt unna kampklar, og Erling i bakrom er utvilsomt en plan til denne kampen. Får håpe laget skjønner at høye baller opp på feilvendt Erling ikke kommer til å fungere i denne kampen FØR den begynner.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Macho-Morten
                                  Ikke KFL-styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2687

                                  #17
                                  Temmelig sikker på at Guy ikke kommer til å spille denne matchen, etter at han tydeligvis gjorde en svak match mot Høns og siden denne går på kunstgress. Setter en pilsner på at det blir Ohi eller Søgård sammen med Riise sentralt.

                                  Kommentar

                                  • kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2361

                                    #18
                                    Er i Stockholm på lørdag. Er det beste alternativete å streame fra csports.se? Eller er det noen som vet om det finnes
                                    en sportspub med tv2sport i byen, eller som kan streame fra csports?

                                    Kommentar

                                    • sten
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2005
                                      • 873

                                      #19
                                      Er Helstad skadet eller? Han var vel ikke med i kampen mot Bøler?

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #20
                                        Hvis reglene er som før, må godset klare seg uten Ibrahim da han ble utvist i cupen mot Brann og de røyk ut.

                                        Kommentar

                                        Working...