Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb 25. August kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Canário
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1471

    Opprinnelig skrevet av Kanariz
    Det er ikke lenge siden Brann rykka ned fra TL, da hadde de ikke dommeren med seg i alle kampene. Dette er nok ganske tilfeldig, bare du som legger ekstra merke til det når det går til fordel for disse lagene.
    Brann rykka ned sist i 1987.

    Kommentar

    • Boing
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 711

      I første omgangen ble venstresiden vår utspilt gang på gang, og godset fikk mate baller inn i feltet uhindret, hvorfor tok ikke Haglund å endret og gjorde noen trekk i første omgang for å unngå dette?? Att godset ikke puttet flere enn ett mål i første er bare å takke udyktighet spillere på godset.

      I andre omgang tetter vi til bedre bakover på kantene og tvinger dem til å prøve å spille seg igjennom i midten, noe dem gjorde ofte, pasningene gikk jo tvers igjennom vårt forsvar uten å bli stoppet.

      Det eneste jeg kan si meg fornøyd med er resultatet, er fornøyd med uavgjort på bortebane mot serieleder. Synes også dommerene gjorde en grei jobb og gidder ikke å bruke tid og krefter på dem.

      Vi gjorde en dårlig kamp, men fikk mye ut av det lille vi fikk til.

      Øyeblikket i kampen blir målet til Helstad, må jo bare bli rundens mål.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Den ellers så hardarbeidende Palmi stryker jo i første omgangen, der han nesten ikke bidrar def i det hele tatt. Samtidig så stopper BHR det meste av forsøk gjennom den sentrale midtbanen, noe som er med på å forsterke problemene utover på kanten siden godset etterhvert utelukkende gikk den veien. Både Østli og Palmi burde tatt seg tiden til å fortelle Ringstad hvor han skal stå på VB, da han var veldig mye halvdistanse.

        Kommentar

        • Yellow-not-jella
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2009
          • 1606

          Palmas jobber på han i første, har sett den om igjen. Men sif har en sykt bra høyreside med vils-konrads-stofflor, og de spiller rbk-kombo.

          Vi er greit med helt til Staw-Kovacs situasjonen etter halvtimen. Noe skjer med lagene etter det.

          Kommentar

          • OptimistFugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 462

            Opprinnelig skrevet av Canário
            Brann rykka ned sist i 1987.
            Det er ikke lenge siden for en klubb som sist rykket ned i 1966.
            Alle klubber som har rykket ned på 80-tallet eller senere er som nyopprykkede å regne

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3500

              Ser at vi nok en gang klarer å heve oss utover i kampen etter at man endrer litt på posisjonene til de fremste spillerne. Dette er i ferd med å bli en stor styrke for oss, og gjør oss mer uforutsigbare, og fleksible for endringer underveis i kampen. Det er vel faktisk sånn at de fleste offensive spillerne våres kan spille i de fleste posisjonene fremover i banen, og i flere av de siste kampene har disse posisjonsendringene vært avgjørende for at vi har hentet hjem poeng til slutt.

              Kommentar

              • *46*

                Kudos til Tom Harald Hagen for en ting - at han svarte for seg når RB ringte han på søndag og forklarte hva han dømte ut i fra. Svært få dommere har baller til å gjøre det.

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Kudos til Tom Harald Hagen for en ting - at han svarte for seg når RB ringte han på søndag og forklarte hva han dømte ut i fra. Svært få dommere har baller til å gjøre det.
                  Har baller / får lov av NøFF, alt ettersom.
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    Opprinnelig skrevet av Canário
                    Brann rykka ned sist i 1987.
                    Kokoss- og yo-yo lag før det, favorisert av dommere og hyllet i media siden. Når var det TV2 i Bergen fikk konsesjon, egentlig? 1992 var det vel. Siden har det vært opplest og vedtatt at dette laget spiller fantastisk flott fotball og at alle kampene deres er høydramatiske klassikere.

                    Men ingenting kan endre det faktum at SK Brann er alle tiders underachievers i norsk klubbfotball. Selv 100 mill NOk kan ikke endre det faktum, at Brann sleiker pungsvette.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    Working...