Vet det er en del som har kjøpt bilett til noen som ikke er kfl medlem til semin. Blir det prob å få med de på kanarifeltet? Noen som vet om det....
Medlem på semien
Collapse
X
-
Det er solgt billetter til medlemmer og ikke-medlemmer til feltet, altså 120,- og 140,-... Skulle ikke være problem, men medlemsskap er vel ideellt...Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyHar man billetter som det står 120,- kr på, så må man også vise medlemskap i Kanari-Fansen/LSK. har man ikke dette må man melde seg inn for å komme opp på feltethilsen pålKommentar
-
jeg fikk beskjed da jeg kjøpte billetter at det ikke var noe
"medlem/ikke medlem" billetter, så har kjøpt til ikke medlemmer også.
Jeg kan liksom ikke be dem melde seg inn i kfl for en kamp, når de er studenter fra utlandet som har lyst å se en god kamp.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av TonyHar man billetter som det står 120,- kr på, så må man også vise medlemskap i Kanari-Fansen/LSK. har man ikke dette må man melde seg inn for å komme opp på feltetnr 7
Kommentar
-
Alle som har biletter til feltet må vel få komme inn. Det er jo ikke solgt flere biletter enn det er plass til, så da må jo alle få komme inn for at det skal bli fylt opp. Av hensyn til de det gjelder bør det gjøres klart at alle som har skaffet seg bilett på kanarifeltet under semifinalen er velkommen. Uansett om de tegner medlemskap eller ikke.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Alle med gul/sort hjerte er velkommen på feltet 21/9.
uansett medlemsskap eller ikke.
PetterKommentar
Kommentar