Kamptråd: Lillestrøm Sportsklubb-Fredrikstad Fotballklubb lørdag 1. september 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gullet
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Jan 2012
    • 11

    ræva ræva ræva...

    Kommentar

    • Stan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1081

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      FFK vinner fullt fortjent. Millioner brukt uten plan, en klubb som faen ikke forstår seg på fotball, men kjøper etter rykte og navn og tror man kan hevde seg på neandertalerspill.
      Men når skal man innse at dette sitter dypere enn trener/spiller-apperatet?

      Kommentar

      • Oddis
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 2744

        Det skal faen ikke værra mulig å tape mot et så rævva lag på en så jævlig rævva måte!
        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6079

          Skuffa! Blir fint å få PVM og Fofana klar til neste. Unødvendig av Stoor å lage straffa. Ikke første kamp han lager unødvendig straffe i. Håper han blir litt roligere i feltet, alt annet gjør han utmerket. Savna Andersson på benken i dag også, håper han er på bedringens vei.

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            Hver jævla gang vi har grunn til litt optimisme, får vi servert en drittkamp som dette her. Det slår ALDRI feil. Det hjelper litt å tenke på hvordan situasjonen var når vi skulle møte FFK forrige gang. Nå ligger vi tross alt 6 poeng foran, men det er fattig trøst.

            Ting blir nok bedre når vi får PVM, Fofana og Hauger med for fullt. Ellers var dette bare begredelig.

            En skam!!

            Kommentar

            • PetterH
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2012
              • 668

              Problemet er ikke de spillerne som ikke var med idag, som PVM, Andersson, Fofana etc. Problemet er at vi ikke får ut potensialet i de 11 som spiller.

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                Faen for en gjeng puslinger. Ringstad får starte i barnehaga, Ohi håpløs, Knutzon viljelaus. Ingen plaget tar tak, Skam dere!
                Forvirra høns, virker ikke som noen veit hva de andre finner på. Innsats har dem aldri hørt om. Møkkagjeng. Pyser. Arbeids sky.
                Lykke til i adecco.
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • Kjølnerdomen
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2008
                  • 148

                  Rimelig tydelig at PVM er ekstremt viktig for dette laget! At det ikke ble handlet inn en venstreback i overgangsvinduet er jo helt utrolig!

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    Venstreback ? Spill med tre stoppere da for f....!
                    Vi har masse midtbanespillere, bra med stoppere og ingen back = 3-5-2. Ingen tryllekunst.
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • TheFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 374

                      Det er faen meg utrolig å være så satans ræva offensivt som vi er i dag. Skaper nesten ingenting, vi har spilt ræva offensivt nesten hele år, faen meg skam.
                      Problemet i dag er at vi stiller med for mange begrensede spillere, null bevegelse, null samhandling, FÅ som kan utgjøre en forskjell med BALL. Vi trenger sårt kreativitet og fart på midten, det går så jævli tregt hele tiden, utenom når vi kælker ballen i bakrom mot Knudtzon. Bolly gjør nok en gang en godt innhopp, fra start neste.

                      Kommentar

                      • fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1507

                        Fort Åråsen?!? Haha, for en jævla vits. Finnes det andre tl lag med dårligere historikk på hjemmebane de siste 2 sesongene?
                        Så ikke kampen, men ffk skal vi slå med dette laget. Uansett!

                        Nedrykk fortsatt en mulighet, så da er det bare å konstatere at neglbitinga kan begynne.
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1252

                          Det er godt mulig Henning Hauger dealen var for god til å la den gå fra seg men hvordan i svarte helvete kan fyren komme til Norge nærmest i natt og spasere inn på laget foran Ruben Gabrielsen og Guy Roger.
                          Ruben Gabrielsen har kanskje vært vår beste mann hvis man ser de siste kampene under ett og det må være jævlig frusterende å se en mann komme fra tysk reservelagsfotball og bli vurdert foran. Jeg påstår at det Henning Hauger har drevet med det siste året ikke er særlig mye bedre enn å være på utlån til Strømmen.
                          Stian Ringstad er som vanlig en vandrende katastrofe som back og det var lett å se at FFK var særdeles oppmerksom på hans svakheter. Anders Østli har brukbar fart men heller ikke mye mer. Kippe er det ikke så mye mer å si om, så det er klart Gabrielsen måtte på benken!

                          Kommentar

                          • Pingla
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 374

                            Mest imponert over at vi spiller halve kampen med å slå i et bakrom som ikke er der.
                            På ny står kampplanen til stryk i førsteomgang (alternativt var kampplanen bra men ble oversett glatt).
                            Jeg har for øyeblikket like stor tro på Haglunds kampforberedelser, som jeg har på en viss politiker med en far som snøvler.

                            Og en ting til: Jeg har på ingen måte noe imot Hauger og Fofana, tvert imot tror jeg de er gode signeringer.
                            Men er det virkelig ennå flere sentrale midtbanespillere og kvikke bakromsspisser vi bør signere? For min del synes jeg laget skriker etter et oppspillspunkt som kan holde på ballen slik at vi kan komme på bevegelser rundt (les: en Gilbert), og samtidig kan ha litt mer tyngde i boksen på innlegg.

                            Men hva vet vel en stakkar som må gå på harde droger for å ikke bli suicidal av å følge laget sitt..
                            ¯\_(ツ)_/¯

                            Kommentar

                            • ynnor
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 857

                              Vi kan ikke bruke Ringstad på den plassen lenger. Sorry Stian.Så Roger med stor polpose i storgata i dag,kan jo hende han kjøpte til andre men likte ikke helt det. Han stod sammen med Essediri for sikkerhets skyld

                              Kommentar

                              • Jeffers
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2005
                                • 186

                                Opprinnelig skrevet av ynnor
                                Vi kan ikke bruke Ringstad på den plassen lenger. Sorry Stian.Så Roger med stor polpose i storgata i dag,kan jo hende han kjøpte til andre men likte ikke helt det. Han stod sammen med Essediri for sikkerhets skyld
                                Apropos Essediri; hva driver han med om dagen?
                                Votis subscribunt fata secundis

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6079

                                  Opprinnelig skrevet av Jeffers
                                  Apropos Essediri; hva driver han med om dagen?
                                  Jobber som kokk og drekker med Roger?

                                  Kommentar

                                  • tonkro
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2009
                                    • 344

                                    Opprinnelig skrevet av Jeffers
                                    Apropos Essediri; hva driver han med om dagen?
                                    Vet ikke om det er sant, men hørte han går på NAV... Kona vil visst ikke flytte fra Lillestrøm, og ingen lag i nærheten av Lilestrøm er interessert i hans tjenester, så da blir det jo vanskelig. Han var på kampen idag.

                                    Kommentar

                                    • Rankiz
                                      Medlem
                                      Bøffel
                                      • Aug 2009
                                      • 39

                                      Hvorfor trekker Haglund ned spissene på cornerere? Uforståelig...

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9453

                                        Opprinnelig skrevet av Jeffers
                                        Apropos Essediri; hva driver han med om dagen?
                                        Gikk forbi han (med familie) i Lillestrøm i dag. Han storkosa seg i sola. Ikke ødlegg for'n med å dra'n inn på detta dritt laget.

                                        Kommentar

                                        • PetterH
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2012
                                          • 668

                                          Opprinnelig skrevet av Rankiz
                                          Hvorfor trekker Haglund ned spissene på cornerere? Uforståelig...
                                          og hvorfor skal vi flytte opp stopperne på hvert eneste frispark fra egen banehalvdel?

                                          Kommentar

                                          Working...