ræva ræva ræva...
Kamptråd: Lillestrøm Sportsklubb-Fredrikstad Fotballklubb lørdag 1. september 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Skuffa! Blir fint å få PVM og Fofana klar til neste. Unødvendig av Stoor å lage straffa. Ikke første kamp han lager unødvendig straffe i. Håper han blir litt roligere i feltet, alt annet gjør han utmerket. Savna Andersson på benken i dag også, håper han er på bedringens vei.Kommentar
-
Hver jævla gang vi har grunn til litt optimisme, får vi servert en drittkamp som dette her. Det slår ALDRI feil. Det hjelper litt å tenke på hvordan situasjonen var når vi skulle møte FFK forrige gang. Nå ligger vi tross alt 6 poeng foran, men det er fattig trøst.
Ting blir nok bedre når vi får PVM, Fofana og Hauger med for fullt. Ellers var dette bare begredelig.
En skam!!Kommentar
-
Faen for en gjeng puslinger. Ringstad får starte i barnehaga, Ohi håpløs, Knutzon viljelaus. Ingen plaget tar tak, Skam dere!
Forvirra høns, virker ikke som noen veit hva de andre finner på. Innsats har dem aldri hørt om. Møkkagjeng. Pyser. Arbeids sky.
Lykke til i adecco.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Rimelig tydelig at PVM er ekstremt viktig for dette laget! At det ikke ble handlet inn en venstreback i overgangsvinduet er jo helt utrolig!Kommentar
-
Det er faen meg utrolig å være så satans ræva offensivt som vi er i dag. Skaper nesten ingenting, vi har spilt ræva offensivt nesten hele år, faen meg skam.
Problemet i dag er at vi stiller med for mange begrensede spillere, null bevegelse, null samhandling, FÅ som kan utgjøre en forskjell med BALL. Vi trenger sårt kreativitet og fart på midten, det går så jævli tregt hele tiden, utenom når vi kælker ballen i bakrom mot Knudtzon. Bolly gjør nok en gang en godt innhopp, fra start neste.Kommentar
-
Fort Åråsen?!? Haha, for en jævla vits. Finnes det andre tl lag med dårligere historikk på hjemmebane de siste 2 sesongene?
Så ikke kampen, men ffk skal vi slå med dette laget. Uansett!
Nedrykk fortsatt en mulighet, så da er det bare å konstatere at neglbitinga kan begynne.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Det er godt mulig Henning Hauger dealen var for god til å la den gå fra seg men hvordan i svarte helvete kan fyren komme til Norge nærmest i natt og spasere inn på laget foran Ruben Gabrielsen og Guy Roger.
Ruben Gabrielsen har kanskje vært vår beste mann hvis man ser de siste kampene under ett og det må være jævlig frusterende å se en mann komme fra tysk reservelagsfotball og bli vurdert foran. Jeg påstår at det Henning Hauger har drevet med det siste året ikke er særlig mye bedre enn å være på utlån til Strømmen.
Stian Ringstad er som vanlig en vandrende katastrofe som back og det var lett å se at FFK var særdeles oppmerksom på hans svakheter. Anders Østli har brukbar fart men heller ikke mye mer. Kippe er det ikke så mye mer å si om, så det er klart Gabrielsen måtte på benken!Kommentar
-
Mest imponert over at vi spiller halve kampen med å slå i et bakrom som ikke er der.
På ny står kampplanen til stryk i førsteomgang (alternativt var kampplanen bra men ble oversett glatt).
Jeg har for øyeblikket like stor tro på Haglunds kampforberedelser, som jeg har på en viss politiker med en far som snøvler.
Og en ting til: Jeg har på ingen måte noe imot Hauger og Fofana, tvert imot tror jeg de er gode signeringer.
Men er det virkelig ennå flere sentrale midtbanespillere og kvikke bakromsspisser vi bør signere? For min del synes jeg laget skriker etter et oppspillspunkt som kan holde på ballen slik at vi kan komme på bevegelser rundt (les: en Gilbert), og samtidig kan ha litt mer tyngde i boksen på innlegg.
Men hva vet vel en stakkar som må gå på harde droger for å ikke bli suicidal av å følge laget sitt..¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Votis subscribunt fata secundisKommentar
-
Kommentar
Kommentar