det er jo satt opp gratis busser til hamar så folk burde klare å bevege seg ned til martins på mandag å synge høyt for fugla på briskeby stadion!! men om vi blir så mange som 1000 stk tør jeg ikke håpe på. vi var vel 300-400 på Falkum... en fordobling.. hmmmm.. men iallefall skal kfl vise at vi står stått i motbør!
Hvor mange blir vi på Briskeby?
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av NordbyHvorfor i helvete drar bussen så tidlig :xKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Christerkjøper man billett til kampen på briskeby eller hva?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av Christerkjøper man billett til kampen på briskeby eller hva?Kommentar
-
Så morsom er jeg nok ikke. Er nok bare å kjøpe når vi kommer til stadion ja...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondSå morsom er jeg nok ikke. Er nok bare å kjøpe når vi kommer til stadion ja...Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av ErikBKan ikke dra fordi kamerater ikke vil????? :shock:
Jeg har da dratt på utallige fotballkamper uten følge, du er ikke aleine i KFL vel? :wink:
-erikKommentar
Kommentar