Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Helt kort fra dagens Romerike Blad på papir:
- Klubben ønsker å få inn Hauger og Stoor på permanent basis.
- Usikkerhet rundt forlengelse av kontrakt med Nystuen og Roger.
- Logi er hjemme på Island, usikkert om han klarer å trene seg opp igjen - LSK holder døra åpen.
- Scheel, Midtgarden og Solberg synes å være en usikker fremtid i møte i LSK. Sannsynligvis ser Haglund på dem som for svake for LSK sin stall.
- Noen må ut for å få inn forsterkninger - hett tips er at noen av de tre nevnte spillerene på utlån forsvinner.
- Bjarmann bekrefter at Sead vs LSK står langt fra hverandre lønnsmessig. (ligger vel litt kortene at man signerer en keeper til - Staw?)
Kort fortalt hva jeg fikk med meg av en kjapp skumlesing av avisen - tar ikke ansvar for eventuelle feil i teksten
For LSK presterte årsbeste mot Aalesunds FK forrige helg. Nå står Viking for tur. Et godt lag. - Ja, helt riktig. Viking er et bra lag. De har hatt en lang og fin periode etter at Kjell Jonevret kom til klubben, sier Magnus Haglund til LSK.no. - Vi hadde selv en kraftinnsats i forrige kamp, og føler at vi er styrket av det. Jeg føler at vi er litt på gang igjen, og tror det blir en veldig fin fotballkamp på lørdag.
Kommentar