til bånns med flagget til topps!
Tromsø IL - Lillestrøm Sportsklubb mandag 17. september 19.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
En latterlig dårlig omgang. Kun flaks at vi ikke ligger under med mer.
Jeg fatter og begriper ikke at så bra spillere på papiret spiller så utrolig ræva!!
Null samhandlig, null kreativitet og null forståelse.Kommentar
-
Tilsynelatende null plan i angrep og eliteseriens dårligste forsvar? Et under at vi ikke ligger under med mer.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Det mest bekymringfulle er at det ikke synes å være noen plan over spillet. Bortsett fra å være overforsiktig og spille oftest mulig bakover, noe som paradoksalt nok stadig setter oss under press. Det er latterlig at de skylder på at det tar tid å bli samspilte, vi er tross alt i 22. serierunde! Jeg forstår det ikke, men så er jeg jo ikke fotballtrener eller klubbleder heller da.Elska þetta félagKommentar
-
Vi må gjøre noen endringer, vi har ikke hatt en sjangse bortsett fra målet som var vanvittig flaks.
Midtbanen sliter med å styre (har ikke sett hauger i det hele tatt), og kontringsballene våre blir det ikke noe av i det hele tatt.
Er ikke dårligste jeg har sett, men bra er ikke dette akkurat.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
Dette er for dårlig. Vi gir bort rom og har overhodet ikke press på Ballfører. Store problemer med å avklare og tilløp til panikk. Umulig å satse på kontringer når 90% av pasninger går til motspiller. Ohi har ikke tempo til å skape noe fra kant. Høye baller mot Knutzon er som vanlig dødfødt. Nå må de for f...gå ut og kjempe som løver. Kan ikke værebekjenr av denne førsteomgangen.Kommentar
-
beste oppskriften for suksess er aggresivitet. Opp i ballfører og sett opp tempo. da kan vi ta dettaAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Det mest bekymringfulle er at det ikke synes å være noen plan over spillet. Bortsett fra å være overforsiktig og spille oftest mulig bakover, noe som paradoksalt nok stadig setter oss under press. Det er latterlig at de skylder på at det tar tid å bli samspilte, vi er tross alt i 22. serierunde! Jeg forstår det ikke, men så er jeg jo ikke fotballtrener eller klubbleder heller da.
Nio poeng på nio matcher ?
Vel det er vel omtrent det snittet du ligger på nå Haglund. Etter 22 kamper har vi 24 poeng. Det er latterlig.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Kommentar
-
3-1. Kan Haglund bli den første treneren i TL som får sparken underveis i matchen?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar