Nystuen har virkelig tatt vare på muligheten.
Tromsø IL - Lillestrøm Sportsklubb mandag 17. september 19.00
Collapse
X
-
gudhjælpe meg...
tabbe av nystuen.
Vi sleit nok som det var, dette gjør ikke ting lettere akkurat.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
-
-
-
Fy faen dette er forjævelig... Vi viser null tegn på aggresjon og vinnervilje, ingen oppofring i forsvaret. I tillegg henger ikke forsvaret sammen i det hele tatt og Ramovic suger balle. Vi hadde noen gode minutter rett etter pause, men ellers har det vært sorgen.. Jeg blir så jævla sur på laget og alle fortjener stryk.. Takk, farvel og god natt.....Kommentar
-
for ett møkkalag.... hvordan går det ann å ha så lite vinnervilje?
All ære til TIL, de løper på alt og gir 100%, vil anta at spillerne våre er rundt 80%.
Blir Haglund fjernet snart? Gi Wiggen sjangsen. Kan umulig bli så mye værre...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Hvordan kan man spille kynisk når man ikke har et forsvar? Laget er ikke godt nok til å spille fotball og heller ikke godt nok til å spille kynisk. Juniorfeil uavhengig av alder i hver bidige kamp, klovneri av absolutt latterligste sort, 1-3 i dag ser du ikke på øverste nivå noe annet sted i verden.
The bottom is nådd, noe må skje. Men frykter det blir Heisan Adecco uansett nå. For vi vinner jo heller ikke hjemme.Last edited by GIFKanari; 17.09.2012, 19:58.Kommentar
-
Kommentator: "Er faktisk ikke det dårligste vi har sett av LSK i år"
Det sier jo alt om oss. Se på de jævla måla vi slipper inn, og tenk på alle de latterlige, enkle, patetiske målene vi har sluppet inn i år. Det er ikke tilfeldig for faen!
Hva trener de på defensivt til daglig? Hvorfor skulle plutselig Nystuen spille? Hvorfor kan vi ikke hente en venstreback? Faen ass!Kommentar
-
Kommentar
-
skulle gjerne visst hvordan haglund går frem for å motivere spillerne fremover. Virket ikke veldig motivert under intervjuet med tv2.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Nå er det ikke sikkert vi hadde tapt noe mindre med Kippe, men nå har vel "Nystuen-maserne" sett at han ikke er løsningen på våre forsvarsproblemer. Ellers en tragisk kamp av oss, men det skal taes med at vi møter tippeligaens beste hjemmelag. Allikevel, 5 baklengs( og måten de kommer på) hører ingensteds hjemme.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Nå må ting skje på Åråsen. Andre kampen på rad spillera løper rundt som hødeløse høns. Jada, vi hadde 7 på rad uten tap, men et fåtall av de spilte 630 minuttene var god fotball. Vi har faktisk ikke spilt god fotball siden andre omgang mot Tromsø hjemme. Forsvaret henger virkelig ikke med og ingen av spillera ser ut til å yte mer en 70% av maksnivået sitt.
Hva er greia her, Klarer ikke Haglund å mane til kamp? Klarer ikke Haglund å opptre som en sjef, men heller som en kompis?
Jada. 18 spillere tar tid å samspille, men jeg har ikke sett Haglund tilført dette laget noe som helst. Absolutt ingenting, Det er ingen ære, ingen som blør for drakta og det er en tafatthet som skremmer meg veldig.
Mangler spillergled, glød og engasjement i spillergruppa. Virker iallefall slik utad.
Jeg er rystet, skremt og redd for hva som vil skje med dette laget om ikke grep tas nå. Jeg har ment at Haglund kanskje burde bli iallefall ut sesongen, men noe er fryktelig galt i Lillestrøm Sportsklubb og jeg tror han må ut nå.
Wiggen kan ta over.Kommentar
-
Nå er det ikke sikkert vi hadde tapt noe mindre med Kippe, men nå har vel "Nystuen-maserne" sett at han ikke er løsningen på våre forsvarsproblemer. Ellers en tragisk kamp av oss, men det skal taes med at vi møter tippeligaens beste hjemmelag. Allikevel, 5 baklengs( og måten de kommer på) hører ingensteds hjemme.
Henning Hauger? Tragisk...
Riise? Som forventet, ræva kamp etter landslagskamp. Skjer hver gang.
Østli? Tja, nonchalant og feilberegnende på 2-0 målet
Helstad? fikk ikke til noenting
osv osv...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar