Oppskriften til å slå de satans tromsøtullingene er å ikke legge seg lavt, men kjør på med tidvis høyt press og varier spillet fra midt til kantene, blir det statisk så taper vi. Vi må ha initiativet i kampen! at vi taper bankers kamper har vi gjort i flere sesonger nå, så det er ikke et syndrom som er kommet i år. Vi KAN, SKAL og MÅ slå helvetes TIL!!!!
Tromsø IL - Lillestrøm Sportsklubb mandag 17. september 19.00
Collapse
X
-
-
Laget ifølge RB:
--------------Sead--------------
--Stoor--Østli--Kippe--Ruben--
--Riise--Hauger--PVM--Ohi---
--------Helstad--Erling---------
Palmi vrakes altså, for første gang. Men herregud for en sterk benk vi kan ha i denne kampen. Det er faktisk krig om å komme med på benken. Palmi, Roger, Bolly, Fredrik, Fofana, Stian, Nystuen, Søgård og friskmeldte Johan Andersson er alternativer.. Ser bra ut - på papiret.Kommentar
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Det eneste jeg lurer på med lagoppstillinga, er hvorfor man ikke fortsetter med Stian på venstre kant? Han og Ruben så ut til å ha en god link mot S08. Stian hadde assist på 1-0 og sto bak innlegget som ga straffe.Kommentar
-
Vi begynner vel nå å få en så sterk stall at selv meget gode spillere risikerer å ikke engang være med i troppen. Et annet veldig godt alternativ på venstre er jo Bolly. For ikke å snakke om en mindre ryggplaget Johan Andersson.
Haglund uttalte vel etter treningskampen mot S08 at Ruben ga oss mer defensiv trygghet på VB. Rapportene sier også at han har trent venstrebeinet spesielt i det siste. La oss inderlig håpe at trenerne oftere enn tidligere i år treffer med startoppstillinga. At Ohi blir valgt foran Stian kan vel også ha sammenheng med sammensetningen av midtbanen og relasjonene mellom blant annet Ohi og PVM.
Har trua, jeg!Elska þetta félagKommentar
-
RBs tips for start-11'er:
Sead
Fredrik-Anders-Frode-Ruben
Bjørn Helge-Henning-Petter-Ohi
Thorstein-Erling
RB har fulgt treningene denne uka og sett ulike formasjoner; denne er formodentlig basert på treninga i går, søndag, klokka 1700.
gilbertKommentar
-
Kommentar
-
Roger er nok historie, men om ikke Fofana er med virker det idiotisk synes jeg. Jeg tror de unge afrikanerne må inkluderes og slippes til om de skal få riktig utvikling. Det er nok av tippeligaklubber som har henta inn afrikanske supertalenter og latt dem råtne på 2. laget.
Og det er vel ingen tvil om at han har ferdigheter som gjør han til en joker som vi kan ha stor nytte av å ha på benken.Last edited by HSft; 17.09.2012, 10:26.Kommentar
-
Kommentar
-
Denne skal og må vi vinne!!! et moset kne gjør det faktisk slik at det er mulig jeg ikke kommer meg på kampen i dag! på tur til lege nå. kan sikkert få gul bandasje :-)Kommentar
-
Troppen mot Tromsø:
Opprinnelig skrevet av LSK.noLasse Staw, Espen Nystuen, Johan Andersson, Bjørn Helge Riise, Fredrik Gulbrandsen, Petter Vaagan Moen, Erling Knudtzon, Sead Ramovic, Frode Kippe, Palmi Rafn Palmason, Ohi Omoijuanfo, Anders Østli, Moryké Fofana, Thorstein Helstad, Henning Hauger, Mathis Bolly, Fredrik Stoor, Ruben GabrielsenKommentar
-
Leste på aftenposten at Ruben Yttergård Jenssen er usikker til dagens kamp, noe som er utelukkende positivt. Selv er jeg optimist idag, dagen har vært praktfull, med tidlig skoleslutt og deretter lese om Jenssen sin skade. Forza Fugla!
Kommentar
Kommentar