Folk har sagt det før, jeg føler det tåler å gjentas, dette laget hang faktisk best sammen i de første treningskampene før La Manga.
Tromsø IL - Lillestrøm Sportsklubb mandag 17. september 19.00
Collapse
X
-
vann for livet kampanjen med innskudd per seier er tidenes pr-fiasko... aldri før vært flere tørste unger der nede.Kommentar
-
Akkurat nå fortiden er det drit moro å følge Fugla. Gleder meg til hver kamp, kun for at hode skal få en så inn i helvete hodepine. Makan til ræva kamp skal en lete lenge etter. Vi blir ledd av i hele skandinavia for F. Hva skal til for å tette forsvaret, hva skal til for å klare å utnytte Riise, Hauger, PVM, Andersson... Hva skjer Haglund?? Vi taper mot Tromsø, så sier folk at Tromsø er gode. Joda men vi tapte hjemme mot Ulf og Stabæk også. Vi nærmer oss kvalikkkplassen med storeskritt. Redder vi plassen med et nødskrik? God natt!
Håper Spillere tar på seg spanderuksene og betaler tilbake alle utgifter de 15 på tribunen har hatt.Kommentar
-
På tide å ta opp negbiterliga-tråden igjen? hvor mange år på rad?
hvor mange ledere fra første året tråden ble tatt opp sitter fortsatt?
Blir trist av å se ett lag som vil så vanvittig lite. Eller, det er mange spillere som vil mye, men som ikke skjønner en dritt av hva de andre vil...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
Mye rart i dag. Å benke Kippe er en grei nok avgjørelse, men i kombinasjon med at vi tydelig hadde planer om å parkere bussen i 16meteren og kælke ballen opp på spissene så blir det en merkelig avgjørelse. JEg så ikke kampen mot Sarpsborg, men målet vi slap inn tydet på at Nystuen ikke var i knallform. I en kamp som denne hvor vi ligger så lavt så var det nok en skivebom å spille uten Kippe. Både Østli og Nystuen hadde elendige kamper, og vi har ingen bruk for farta til Østli bak der om han ikke gidder å følge løpene til spissene. Begge backene hadde faktisk rimelig gode kamper synes jeg. Ruben har en fantastisk teknikk og balanse.
At Andersson slapp til istedenfor Fofana synes jeg også var total skivebom fra Haglund. Fofana har bevist at han kan bidra ved gode kamper i 3. div og treningskamper, la han prøve seg i tipeligaen og la Andersson vise noe i 3. div og i treningskamper. Frustrerende å se Andersson traske rundt på banen slik at han har vist at han gjør tidligere i år.
I starten av 2. omgang viste vi at vi kan spille fotball, hadde vært morsomt å se dette laget med litt ordentlig ledelse. Slik det ser ut nå får vi nok se laget under ny ledelse neste sesong, men Haglund bør fortsatt få tid ut sesongen på å bevise noe.Kommentar
-
Vanvittig deprimerende kamp. Men den sa meg følgende:
Nystuen spilte seg selv ut av eventuelle kontraktsforhandlinger.
Bolly må starte neste kamp.
Helstad må benkes fra start neste.
Vi må begynne å se bak oss på tabellen, og innse at dette blir et nytt år der vi i beste fall havner like over neddryksstreken.
Vi skal være utrolig glad vi skaffet oss Vaagan Moen. Hvis vi overlever i år, er det mye takket være han.Kommentar
-
Tromsø mistet Mos og Rushfeldt foran denne sesongen. Hentet en makker til Ondasek i sommer. De har alltid spisser som fungerer fra dag 1; metoden er enkel. De får tid og tillit fra første stund. I Lsk henter man spisser for fremtiden. I dag manglet både Kippe og Roger. Førstnevnte ville matchet Tromsø i lufta, mens Roger er blant de beste ballvinnerne i Norge. Lsk vant vel knapt en eneste duell i dag. Forstår heller ikke hvorfor man rokkerer på laget hver jævlig kamp, det blir jo ikke samhandling av det?Kommentar
-
Mulig vi hadde tapt denne kampen selv med Kippe på banen, men vi hadde ihvertfall gitt dem kamp. Svensken er rett og slett pinlig når han mener at å sette ut Kippe ikke hadde noe å si. Måten å lage sin egen avskjedssøknad, dra hjem til Sverige!Kommentar
-
Skulle tro att LSK trodde dem var på sirkus og spilte fotball, for LSK spilte jo som en gjeng med noen jævla klovner. Haglund er hovedklovnen.
Nei, la dem haike hjem med en sjark som er full av sjømenn som ikke har fått seg fitte på mange år, og som takker gladelig til ett overbetalt fotballhøl, eller send dem hjem på noen reinsdyr som tar turen innom russland og finland på turen nedover, kanskje noen av dem detter av og ikke finner veien hjem. Jævla møkkaspillere, er faen meg ikke verd de kronene dem skal ha for å spille for LSK.Kommentar
-
Here we go again... PVM mener LSK var bedre en resultatet viste. http://www.lsk.no/news/article/1gyy2...itiv-utviklingKommentar
-
Here we go again... PVM mener LSK var bedre en resultatet viste. http://www.lsk.no/news/article/1gyy2...itiv-utviklingKommentar
-
Sorry PVM, ta en bolle og kom deg vekk, hvis du mener dette var bra så burde du ikke spille i LSK. Det er positive ting å ta med seg selv etter 5-1-tap ifølge pvm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! Hahahaha.... det er høl i gjerde på gaustad og pvm har rømt derfra...................Kommentar
Kommentar