Noen som har biletter til kanari feltet å selge!? :?: jeg MÅ på den kampen..!
Noen som har biletter å selge til semin??
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Må man vise kfl-kortet på kampdagen eller?? Jeg flytter og har selfølgelig rotet dette bort..... Leting er ikke skapt for mannfolk ass!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisMå man vise kfl-kortet på kampdagen eller?? Jeg flytter og har selfølgelig rotet dette bort..... Leting er ikke skapt for mannfolk ass!!
PetterKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av TonyOpprinnelig skrevet av PaddisMå man vise kfl-kortet på kampdagen eller?? Jeg flytter og har selfølgelig rotet dette bort..... Leting er ikke skapt for mannfolk ass!!hilsen pålKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyOpprinnelig skrevet av PaddisMå man vise kfl-kortet på kampdagen eller?? Jeg flytter og har selfølgelig rotet dette bort..... Leting er ikke skapt for mannfolk ass!!
Bestemt i kveld.
PetterKommentar
-
Noen som har en billett jeg kan kjøpe da? Jobber for tiden i Vestfold, så har ikke hatt mulighet til å stille i Lillestrøm for å få tak i billett desverre... har ordnet meg fri kampdag, og dagen etter til og med så jeg kan dra, men mangler jo det viktigste, nemlig en billett til kampen! :xKommentar
Kommentar