Vet ikke om Gilbert hadde vært løsningen mot raske og fysisk sterke midtstoppere. Men en target man som kan holde på ballen og være en trussel på hodet hadde vært tingen. LSK har vel knapt scoret spillemål på hodet, etter at Ujah forsvant? Occean hadde vært gull verdt i den situasjonen LSK nå er i.
Aalesund FK - Lillestrøm SK lørdag 22. september 18.00
Collapse
X
-
Tror egentlig vi er ganske enige jeg.
Poenget er selvsagt "en Gilbert" sammen med en bakromsspiss (som stort sett vel egentlig er den ene typen spiss vi har), som vil hjelpe å binde opp / splitte opp stopperparet og gi bakromsspissen plassen vedkommende trenger for å utnytte sine ferdigheter.
Og i tillegg som du skriver en som faktisk har en snev av trøkk i boksen på innlegg og dødballer.
Edit: Andersson liker seg nok også i en hengende spissrolle, men er ikke helt av typen jeg etterspør. Hvis/når vi derimot får et lag som klarer å etablere spill på motstanderns banehalvdel, tror jeg han kan komme til sin rett i en hengende spissrolle¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Andersson har lltid blitt helt usynlig som hengende spiss for oss. Han bør brukes på kanten der han har mer rom. PVM synes jeg presterer best litt lengre bak på banen der han i større grd kan være med å dominere kampen. HAdde den hengende spissen vært en del av en midtbanefemmer enn det som er tilfelle i dag så hadde jeg gjerne sett PVM der. For øyeblikket synes jeg den spilleren som trolig vil passe best i den hengende spissrollen vår er Ohi. Det kunne i hvertfall vært interessant å se han der.Kommentar
-
Knudtzon vraket... Skulle gjerne sett han på høyrekanten eller spissplassen. Tror det blir viktig å få med kantspillerne opp når vi spiller med en spiss uten ekstremfart og evner til å gjøre noe på egenhånd og en midtbanespiller på topp. Blir spennende å se om Bolly er klar for 90 min. Tror kaskje det kunne vært smart å la han få innhopp igjen, ettersom han har prestert langt bedre i kamper han har blitt byttet inn. Men Haglund ser Bolly hver da, så jeg håper han har kontroll på formen hans.Kommentar
-
Vi har satt ut toppscorern vår? Den eneste som beviselig skårer mål? Overse fakta? Ikke for å være spydig, men da må det være en skade et sted: Enten en fotballskade på knudtzon eller en hjerneskade i trenerteamet.
Lykke til videre, neste gang kan dere jo prøve uten keeper. Antall baklengsmål er jo bare tall og ikke noe å bry seg om. Er sikker på at forvaret vil være på tå hev og skjerpet i den kampen.Kommentar
-
Vet ikke om Gilbert hadde vært løsningen mot raske og fysisk sterke midtstoppere. Men en target man som kan holde på ballen og være en trussel på hodet hadde vært tingen. LSK har vel knapt scoret spillemål på hodet, etter at Ujah forsvant? Occean hadde vært gull verdt i den situasjonen LSK nå er i.Kommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Godt å se at optimismen rår..
Om Knudzon ikke er med fra start, så er det selvsagt bare noe Haglund har gjort for å frustrere supporterne..
Om han er klar så tror jeg han kan komme inn i 2 omg og tilføre stor fart mot mer trøtte Ålesund bein.Kommentar
-
Den stadige rokkeringen fungerer bare som en bekreftelse på at dette ikke er et lag Haglund har hatt særlige frie hender til å forme selv. En rekke spillere man "ikke kunne si nei til", istedenfor "hva passer laget best?".
Et godt lag ville det vært langt enklere å finne stammen på.Kommentar
-
Jeg liker faktisk lagoppstillingen. Selv om jeg på lang sikt ville valgt noen andre på enkelte plasser, så ser jeg egentlig ikke noe galt med dette laget om vi ser på hvordan folk har spilt siste kampene. Rekdal er den slueste reven i gamet og om man i det hele tatt får med seg poeng her så blir jeg fornøyd!Kommentar
-
Den stadige rokkeringen fungerer bare som en bekreftelse på at dette ikke er et lag Haglund har hatt særlige frie hender til å forme selv. En rekke spillere man "ikke kunne si nei til", istedenfor "hva passer laget best?".
Et godt lag ville det vært langt enklere å finne stammen på.
Knøtte og Ohi var ifølge mange svakest sist, og så har du feilene til Nystugg. Det er vel forklaringen. Men utenlands"importene" våre har presset på seg. Halvtreig han derre Helstein.
Håper på en vilt spennende kamp, med mye drit mellom Morrison og Riise f.eks. Og at vi tar med oss et resultat hjem.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar