Aalesund FK - Lillestrøm SK lørdag 22. september 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7056

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Det er Kippe på godt og vondt i dag, spørsmålet er om det blir for mye av det vonde når han har så klare svakheter i spillet sitt.
    Nå får du faen meg rulle inn. Selv om straffa var ubegripelig klønete og unødvendig, var Kippe en av våre aller beste i dag.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Opprinnelig skrevet av trigz
      Nå får du faen meg rulle inn. Selv om straffa var ubegripelig klønete og unødvendig, var Kippe en av våre aller beste i dag.
      Og frisparket som er centimeter fra å bli en ny straffe like etterpå. Kippe har rett og slett problemer med å henge med, det kan da alle se, og det må være lov å påpeke det. Det aspektet av spillet hans holder ikke på dette nivået.

      Kommentar

      • uutsi
        Medlem
        Bøffel
        • Nov 2007
        • 30

        Det var jo ikke frispark.. Er ikke kontakt. Kippe hadde vel en av sine beste kamper i år sammen med flere andre. Godt å se at innsats ligger i bunnen, gjør veldig mye det. Spennende å se om vi klarer to kamper på rad mot et formsterkt Viking.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Opprinnelig skrevet av uutsi
          Det var jo ikke frispark.. Er ikke kontakt. Kippe hadde vel en av sine beste kamper i år sammen med flere andre. Godt å se at innsats ligger i bunnen, gjør veldig mye det. Spennende å se om vi klarer to kamper på rad mot et formsterkt Viking.
          Han får ta på seg skylde for straffa da han sentra ballen tilbake til han som mista den å takla han etterpå. Merkelig av psycho å redde en straffe å slippe den inn samtidig
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            Var 2 soleklare gule kort til AAFK de siste 10 min som ble oversett. Merkelig at Stoor får kortet når han nettopp har fått ballen fra en annen som brukte tid. Stoor brukte da ikke mye tid?
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Gjest

              Etter min mening var Kippe var vår suverent beste forsvarer i dag.
              Hvem av våre er et bedre alternativ?

              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Og frisparket som er centimeter fra å bli en ny straffe like etterpå. Kippe har rett og slett problemer med å henge med, det kan da alle se, og det må være lov å påpeke det. Det aspektet av spillet hans holder ikke på dette nivået.

              Kommentar

              • KEBABavSVIN
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 594

                Deilig å se litt tenning for en gangs skyld. Jager ball, gidder løpe, vinner andreballer. Blir straks mye bedre da.
                Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                Kommentar

                • Reyrey
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2010
                  • 379

                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Det er Kippe på godt og vondt i dag, spørsmålet er om det blir for mye av det vonde når han har så klare svakheter i spillet sitt. God kamp av laget som dessverre skjemmes av en avslutning vi ser altfor ofte. Og igjen er det forsvaret som setter oss i problemene og som skaper sjansene for motstanderen.
                  Feil!! Da så du ikke hvor MANGE innlegg han stoppet idag!! Kong Kippe
                  LSK i med- og motgang <3

                  Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                  Kommentar

                  • brisbane-kanaris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2006
                    • 595

                    dette skal feires. Endelig en kamp med innsats, fightervilje, ballpress, pasningsspill, bevegelse og løp. Og seier i tillegg. Ett par øl på meg, og noen liter ferskvann til Afrika.

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      Satan, dette var deilig! Alt vi har etterlyst i hele år. I dag følte jeg for første gang på veldig lenge at vi faktisk leverte en god nok prestasjon til å forsvare både plassen og klubbmerket. At det ble etmålsseier skal faktisk Aafk prise seg lykkelige for, for dette kunne godt vært 3-0 uten at noen kunne kalt det urettferdig. Bolly bb etter mitt syn, drittskummelt hver gang han fikk ballen. Gutten har et nivå ingen andre er i nærheten av når han først er i gang. Bør være bankers ut sesongen.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • brisbane-kanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2006
                        • 595

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Bolly bb etter mitt syn, drittskummelt hver gang han fikk ballen. Gutten har et nivå ingen andre er i nærheten av når han først er i gang. Bør være bankers ut sesongen.
                        Bolly is like a box of chocolate... You never know what you're gonna get

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13272

                          Bånnsolid. Laget virket for en gangs skyld godt forberedt og hadde full kontroll. Leverte slik det burde, gitt stjernestallen vår. Eneste var litt fomling i angrep, kunne gjort seg med litt større aggressivitet og færre trekk foran veivesenkassa.

                          Kommentar

                          • Mariel
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Feb 2012
                            • 26

                            Opprinnelig skrevet av daf
                            Da var det vel Ruben som fikk slag...........
                            Hva skjedde? Fulgte tydeligvis ikke med her, jeg

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Alt vi har etterlyst i hele år.
                              Alt vi har etterlyst i flere​ år.
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

                                Endelig sto midtbanen på såpass at forsvars spillet (stort sett) funka. Dette er nivået de må holde i hver kamp så vil samhandlinga offensivt komme etterhvert. Kippe og Bolly kanskje de to beste, men altså en stor pluss til midtbanen som lagdel.

                                Da veit vi i det minste at dem kan når de vil, så får vi se om de gidder også i kampene fremover.
                                Fugla mot nye høyder

                                Kommentar

                                • *46*

                                  For første gang siden høsten 2010 og kampen mot Brann, så jeg ikke dagens kamp (fikk sneket meg til ca 10-15 min totalt) pga middagsgjester. Det lille jeg så av kampen, sa meg en ting - det var 11 mann på banen som sammen stolte på de dem hadde rundt seg. Innsatsen var ikke veldig mye dårligere i Tromsø, men da var laget derimot i en eller annen type ubalanse og man stolte ikke på sine lagkamerater. Min meget korte og enkle analyse - og den er helt sikkert helt på jordet på for de fleste.

                                  Håper vi får se mer til dette gode spillet i høst! Veldig bra for laget at dem fikk denne seiere. Ble opprykk på tabellen også, om enn bare for et døgn (pga serier + poengtrekket til Oss Grenland).

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    Opprinnelig skrevet av tonkro
                                    Ok, jeg må bare spørre, for dette har jeg lurt på lenge. Hvem er du i forhold til Kippe? Familie? Venn? Dame? Noe må det jo være ettersom du ofte tar kritikk av Kippe veldig personlig... (Dette her er et seriøst spørsmål - ikke noe diss)
                                    dollyholly = Frode Kippe

                                    Kommentar

                                    • perrern80
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2006
                                      • 603

                                      Laget viste topp klasse på gjenvinning, duell spill, og det å jobbe for hverandre.
                                      Mens det var kun noen fraksjoner og tyde av eget spill, så der er det fortsatt en lang vei og gå.
                                      Vis vi isolertsett ser på den sentrale midtbanen, så er det virkelig noe og bygge vidre på. Rise og Hauger gjør livet til Barantes så motbydelig at han nesten går av banen for å komme seg unna. Pvm er knallhard, og setter seg i respekt fra begynelsen av. Så jeg gleder meg når vi endelig får ett eget spill i oppbygende fase, hvor alt ikke er bygd på enkeltprestsjoner.
                                      Så også ut som Østli trives bedre med Kippe som makker.

                                      Kommentar

                                      • Tittil
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2009
                                        • 341

                                        Dette er ikke dagen for å lete etter negative ting (les Kippe). Veldig glad for å oppleve et LSK av god gammal klasse når det gjelder innsats, tæl, aggressivitet og vinnerbilde. Gratulerer med en god kamp LSK.

                                        Kommentar

                                        • Tvilling
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 1470

                                          Herlig! Innsats, bevegelse med og uten ball, sto på for hverandre og to flotte mål som ga seier over Rekdal i hans lekegrind!!!
                                          (At LSK Kvinner vant og Bjørn Bergmann S. scoret sitt første i UK, gjorde ikke dagen akkurat dårligere)
                                          "En god dag er en god dag, og kommer aldri dårlig tilbake!" (ref Henning Kvitnes)

                                          Kommentar

                                          Working...