Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Veit godt at Pål Strand ikke er LSK-spiller lenger, og derfor hører kanskje denne tråden ikke inne på Hovedforumet. Men føler likvel at den har sin plass her.
Veldig trist å høre, Pål Strand har en spesiell plass i mange fuglahjerter, så også i mitt. Men dette kommer du deg gjennom, er ingen som er tøffere enn deg.
Vart lettere sjokkert da jeg leste dette på oa.no ønsker Pål god bedring,mine tanker går til Påls familie i denne sammenheng betyr fotball lite håper allt går bra med Pål Strand(Supermann)
Stor spiller og stor mann. Husker jeg sendte han mld på fjas etter han ble slengt ut av klubben. Svarte meg flere ganger og var veldig hyggelig.. God bedring!!!
If you're not living on the edge, you take up too much room!
Jeg foreslår at når det har gått 6 minutter av kampen synger vi sangen hans i 1 minutt...Og hvis noen lurer på 6 minutter så var det nr han spilte med i Lsk..
Jeg foreslår at når det har gått 6 minutter av kampen synger vi sangen hans i 1 minutt...Og hvis noen lurer på 6 minutter så var det nr han spilte med i Lsk..
Første LSK-drakta mi er Pål Strand sin, men den har #2 på ryggen. Det var vel kanskje kun èn sesong?
Fin hyllest til Pål Strand i dag. En stor takk til Viking-supporterne som var med på Supermann-sangen. (Jeg var forvist til kiosken under Legea-tribunen i dag.)
Bestekompis og trener Espen Haug sier det var et rørende øyeblikk da døtrene kom på besøk søndag.
– Han har våknet. Det ser positiv ut. Han er stabil, men trenger fortsatt ro. Det er fortsatt en del usikkerhetsmomenter, men som det ser ut nå ser det veldig bra ut, sier hans venn og trener Espen Haug til tv2.no.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Kommentar