Lillestrøm SK - Viking FK, lørdag 29. september 18.00
Collapse
X
-
God i lufta og kan holde på ballen. Er også målfarlig.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
I flere hjemmekamper har vi vært veldig preget av mangelen på en target man. Ingen å spille opp på, og ingen som kan holde i ballen. Ohi er vår udiskutabelt beste i Arild-rollen, enten som enslig i 4-3-3 eller sammen med en bakromsspiss i 4-4-2. Ingen i laget kan holde på ballen som han. Jeg syntes han var briljant som Björn-erstatter hjemme mot vif i fjor, da bak Fredrik.
Problemet er at PVM også har sin beste posisjon bak en ren spiss. Men da må ballen holdes langs bakken, og er vi gode nok til det?Kommentar
-
Gått noen runder med meg selv og dette blir laget i 4-3-3:
Sead
Østli-Nystuen-Kippe-Ruben
BHR-Hauger-PVM
Fønix-Ohi-Bolly
Kall det gjerne 4-5-1 om du vil.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Fugla ForeverKommentar
-
Tipper Jesper er fornøyd med karrierevalget. Gikk fra å ha god standing i Allsvenskan til å skys som pesten av den jevne forumbruker i Gnore under ett år senere...
Poenget er at han jo har vært dårlig, det er det ingen som helst tvil om, men i denne samme perioden presterte laget på et absolutt bunnivå og ble spilt flate, og da er det ikke lett å være forsvarsspiller. Jeg har ikke sett ham for reservene og kan ikke mene noe om det, men har han virkelig vært SÅ elendig? Han hadde faktisk ganske høy stjerne i Allsvenskan, sier de som mener å ha greie på det.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Poenget er at han jo har vært dårlig, det er det ingen som helst tvil om, men i denne samme perioden presterte laget på et absolutt bunnivå og ble spilt flate, og da er det ikke lett å være forsvarsspiller. Jeg har ikke sett ham for reservene og kan ikke mene noe om det, men har han virkelig vært SÅ elendig? Han hadde faktisk ganske høy stjerne i Allsvenskan, sier de som mener å ha greie på det.Kommentar
-
Siste nytt fra forumet om Westerberg:
Rekruttlaget slo Gruner 3-0 i Oslo i dag...
...Westerberg presterte å slå et innlegg over et tak som må være 30-40 meter høyt og ut av stadion...
Hvis han skal brukes, bør vi (IMO) ha en 5'er bak:
RamovicMen går for:
Westerberg - Kippe - Østli - Nystuen - Gabrielsen
Riise - Hauger - PVM
Bolly - Knudtzon
Ramovic
Nystuen - Østli - Kippe - Gabrielsen
Riise - Hauger - PVM - Bolly
Fofana - Helstad (om han blir brukt riktig!!!)
Riise og Hauger sentralt så vi mot Ålesund var gull. Det påpekte også Haglund. Fofana var ikke all verden i 3. div kampen? Har Nystuen nok hurtighet i beina? Når er Ringstad tilbake? Hvis Palmason og Stoor må stå over - foretrekker jeg følgende:
Ramovic
Østli - Kippe - Nystuen - Gabrielsen
Knudtzon - BHR - Hauger - Bolly
PVM
Helstad/Gulbrandsen
Nystuen har alt! Bortsett fra kontrakt for 2013...
Ringstad er mia, aner ikke
Ellers er nok laget ditt mye nærmere fasit enn mitt.Last edited by knut; 27.09.2012, 13:38.Kommentar
-
Ville foretrukket denne, men blir vel ikke slik
Østli - No-nonsense (nystuen) - Klippe - Ruben
Fønix - BHR - HH - Bolly
PVM
Helstad
Olsen vs Østli på vår høyreside og de Lanley vs Ruben på vår venstre side
Kippe og Nystuen mot Nevland eller Berisha.
Kan bli en tricky forsvarskamp, men nå er jo dette på hjemmebane så da regner jeg med at det er vi som kommer til å trøkke Viking langt tilbake.....Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Ville foretrukket denne, men blir vel ikke slik
Østli - No-nonsense (nystuen) - Klippe - Ruben
Fønix - BHR - HH - Bolly
PVM
Helstad
Olsen vs Østli på vår høyreside og de Lanley vs Ruben på vår venstre side
Kippe og Nystuen mot Nevland eller Berisha.
Kan bli en tricky forsvarskamp, men nå er jo dette på hjemmebane så da regner jeg med at det er vi som kommer til å trøkke Viking langt tilbake.....
Syntes uansett det er herlig at Erling Knudtzon har en slik nydelig statistikk. Ta en titt på navnene bak han på toppscorerlista."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Fra Twitter: “@LillestromSK: Frode Kippe med klar melding til Viking før kampen: - De skal få slite med å ta poeng på Åråsen. #LSK #2FX http://t.co/pWV9cxAw”
Lærer vi aldri??!I med og motgang - vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Fra Twitter: “@LillestromSK: Frode Kippe med klar melding til Viking før kampen: - De skal få slite med å ta poeng på Åråsen. #LSK #2FX http://t.co/pWV9cxAw”
Lærer vi aldri??!
Jeg må innrømme at "Vi skal slite med å ta poeng på Åråsen" høres verre ut. Selvom, det er en realitet....."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Lærer vi aldri??!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Vi har 1, ett, ETT poeng i snitt pr hjemmekamp. Støtter meg til posten til jeykey.Kommentar
-
Say what? Sliter litt med å se logikken her. Vi plasserer alltså årets toppscorer på höyre back. Mulig Erling kan bli en god back, men timingen er ganske merkelig. Erling har vel heller ikke stallens beste innleggsfot..."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar