Bolly spiller bra i dag igjen. PVM er usynlig og lykkes med lite.
Lillestrøm SK - Viking FK, lørdag 29. september 18.00
Collapse
X
-
Forsvaret er greit nok i dag. Resten er bare sorgen. Stillestående og ikke tempo.
Hvorfor blir ballen alltid slått tilbake i støtte når vi er på vei fremover?Kommentar
-
Taktikken for andre omgang bør være rimelig grei. Gi ballen til Bolly."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Tippeligaens minst selvsikre fotballag? Ingen andre enn Bolly som tør å gå forbi første pressleddet... Innsatsen fra forrige kamp defensivt, er der, men hvor blir det av gutsen offensivt? Er tydelig at det ikke eksisterer relasjoner mellom spillerne. Noe som forsåvidt ikke er så rart siden det er første gang vi stiller med tilnærmet samme lag som forrige kamp***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Skulle til å si at jeg var imponert av forsvarsspillet i dag.. Men dæven, der ser vi svakheten vår igjen gitt! Bortsett fra den, så har forsvaret imponert meg i dag. Midtbanen kommer mer med i spillet i andre omgang nå, veldig bra.. Fortsett sånn!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Mye bedre i andre omgang, men EK viste nå nettopp ett eksempel på hvorfor vi sliter så fælt. Tør ikke utfordre og sprinte ned mot dødlinja for å slå innlegg, resultat en lompe inn til Jarstein. Det mangler guts, men først og fremst ferdigheter.Kommentar
-
PVM virker nærmest hjelpeløs når han kommer med ballen i fart mot Vikingforsvaret."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Vi må skifte noen på topp,Helstad er ikke god nok.
Og der ble PVM tatt ut... feil mann synes jeg,selv om han ikke har vært god.
En annen ting..... så jævlig forferdelig tromming fra tribunen.Er def bare KFL eller bruker viking trommer også?Kommentar
-
-
Bjarmann! Finn norske, kreative spillere. Hører du??!! Vi er i 2012, nå må LSK slutte med politikken at det er i utlandet man skal hente krydderet, de forsvinner etter ti gode kamper og så er vi tilbake til start. Kvaliteten på de hjemlige må opp!Kommentar
Kommentar