Lillestrøm SK - Viking FK, lørdag 29. september 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    #41
    Opprinnelig skrevet av andersmm
    Say what? Sliter litt med å se logikken her. Vi plasserer alltså årets toppscorer på höyre back. Mulig Erling kan bli en god back, men timingen er ganske merkelig. Erling har vel heller ikke stallens beste innleggsfot...
    Hjelpeløst. Vi ligger lavt og satser vel på overganger?

    Kommentar

    • *46*

      #42
      Opprinnelig skrevet av andersmm
      Say what? Sliter litt med å se logikken her. Vi plasserer alltså årets toppscorer på höyre back. Mulig Erling kan bli en god back, men timingen er ganske merkelig. Erling har vel heller ikke stallens beste innleggsfot...
      Tja.... Var vel ikke første spilleren jeg hadde sett for meg på høyre back, men han er hardtarbeidende og sluntrer aldri unna sine defensive oppgaver. Innleggsfoten til Erling er fin den, så lenge han kommer i fart. Også har han ganske så god selvtillit om dagen. Blir spennende å se hvordan det utarter seg.

      Synes synd på Jesper som ikke får en fair sjanse nå som Stoor er ute. Han må jo bare be om å bli løst fra kontrakta i vinter..... Greit at han ikke har prestert så bra, men en siste sjanse burde han ha fått.

      Kommentar

      • ragnarrock
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 937

        #43
        jeg har gledet meg lenge til å se Erling som back, digg! Får håpe at de andre gutta hjelper han litt med plassering, og at han ikke blir for feig, tørr å prøve seg litt.. Fønix er rett og slett fantastisk.
        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

        -RagnarRock-

        Kommentar

        • jeykey
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2012
          • 452

          #44
          Opprinnelig skrevet av andersmm
          Say what? Sliter litt med å se logikken her. Vi plasserer alltså årets toppscorer på höyre back. Mulig Erling kan bli en god back, men timingen er ganske merkelig. Erling har vel heller ikke stallens beste innleggsfot...
          Husker Berg sa at vi vanlige dødelige ikke kunne se den defensive jobben Erling la ned. Kanskje får vi muligheten nå? Erling har ihvertfall herja denne sesongen offensivt.
          "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
          - Sitat Grusom B

          Kommentar

          • Martin83
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 794

            #45
            Akkurat sett lagoppstillingen i LSK-magasinet på RB.no og det er en fantastisk ting med at Magnus setter Erling på høyreback (selv uten å kommentere Erling). Det er at han beholder samme lag som mot Aalesund og at han erstatter karanteneplassene direkte. Dette er kjempebra for relasjonsbyggingen. Spillerne har nå trent på dette i 2 uker og 1 kamp.

            Jeg har troa i morra!

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #46
              Skulle ønske vi fikk en tydelig game plan for en gangs skyld på Åråsen. Rimelig dvaskt "å tro på en god hjemmekamp". Ikke før vi har en trener som med største selvfølgelighet sier at man skal "ut for å bestemme på hjemmebane", slik Høgmo gjorde før kampen mot oss, så har vi ett lag verdt å tro på.

              LSK.no er ikke mye bedre, de mener det de selv karakteriserer som årsbeste (grøss) mot AaFK på bortebane på alle måter kan overføres til en hjemmekamp der premissene er helt annerledes. Man lever i fornektelse over faktumet at vi kun har to seire på eget gress. Ikke engang antydning til å skrape på en nedflassset overflate. Og bare for å helle ekstra salt i såret trår Kippe til med nok en melding uten troverdighet, og som knapt skaper noe annet enn hånlatter. Han er tross alt kapteinen for TLs mest ynkelige hjemmelag. Pass deg Kippe, svaret til deg i morra kan fort være et enda høyere press og enda mindre tid for deg og dine meningsløse langballer.

              Jeg gruer meg til hjemmekamp, som vanlig.

              Kommentar

              • *46*

                #47
                Synes Haglund har ganske så god begrunnelse for hvorfor han ønsker å benytte Erling som back. Og Erling virket klar for oppgaven og i like godt humør som vanlig. Jeg har trua på løsningen. Og han og Ohi burde ha gode relasjoner.

                Kommentar

                • dollyholly
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2007
                  • 965

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Skulle ønske vi fikk en tydelig game plan for en gangs skyld på Åråsen. Rimelig dvaskt "å tro på en god hjemmekamp". Ikke før vi har en trener som med største selvfølgelighet sier at man skal "ut for å bestemme på hjemmebane", slik Høgmo gjorde før kampen mot oss, så har vi ett lag verdt å tro på.

                  LSK.no er ikke mye bedre, de mener det de selv karakteriserer som årsbeste (grøss) mot AaFK på bortebane på alle måter kan overføres til en hjemmekamp der premissene er helt annerledes. Man lever i fornektelse over faktumet at vi kun har to seire på eget gress. Ikke engang antydning til å skrape på en nedflassset overflate. Og bare for å helle ekstra salt i såret trår Kippe til med nok en melding uten troverdighet, og som knapt skaper noe annet enn hånlatter. Han er tross alt kapteinen for TLs mest ynkelige hjemmelag. Pass deg Kippe, svaret til deg i morra kan fort være et enda høyere press og enda mindre tid for deg og dine meningsløse langballer.

                  Jeg gruer meg til hjemmekamp, som vanlig.
                  Har Kippe pult dama di? :-)

                  Kommentar

                  • Percy Nilegård
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 5146

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                    Har Kippe pult dama di? :-)
                    Frode utro mot deg? Neppe!
                    "Alltid blodsprengt"!
                    Fong/Macho

                    Even Nordlien

                    Kommentar

                    • dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                      Frode utro mot deg? Neppe!
                      Tar du meg for å være homse? Klage sendt

                      Kommentar

                      • Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

                        #51
                        Helt topp at de tør prøve Erlingo på hb, hadde sjøl tenkt litt på Johan A. Må ha de beste spellera på banen. Kanskje litt sådär med juanfooo på høyre bredde, men fortjenes den som bør sa folk. Følge ekstra med om han får til mer enn PPalm, og spennende å se samarbeidet med EK. Offsidelinja og det ikke å glemme seg helt da Fønix...

                        Blir nødt til å ta turen til Åråsen nå, syns dette er positivt. Hederlig 2-3 tap, og stor innsats?

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          #52
                          På tide med en hjemmeseier nå, og Viking passer oss utmerket. De er høyt opp og vil få en smell her. Vi har jo megatak på Viking. Mener vi skal legge oss litt lavt i starten og få noen overganger. I 2.omg skal vi presse dem høyt, ta dem på senga og sende dem hjem til oljelandet med høye kneløft. Har en god følelse og håper mange kommer og støtter laget og Pål Strand!

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3178

                            #53
                            Får følelsen av at Johan Andersson, Roger og Espen Nystuen er ganske langt unna laget når ingen av dem får starte i morgen. Synd, for å si det mildt. Er også skeptisk på Ohi på vingen. Skal vi skape noe der må Erling komme opp og overlappe, men hvis han mister ballen er vi ute å kjøre. Ser ikke for meg Ohi på de sugende returløpene,

                            Kommentar

                            • jeykey
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2012
                              • 452

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av G-Man
                              Får følelsen av at Johan Andersson, Roger og Espen Nystuen er ganske langt unna laget når ingen av dem får starte i morgen. Synd, for å si det mildt. Er også skeptisk på Ohi på vingen. Skal vi skape noe der må Erling komme opp og overlappe, men hvis han mister ballen er vi ute å kjøre. Ser ikke for meg Ohi på de sugende returløpene,
                              Gjør ingen ting om Ohi må ta løp hjem, han hører bare "BIP BIP" og kjenner vinden av Knudtzon som spurter hjem i vendinga si.

                              beep-beep.jpg
                              "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                              - Sitat Grusom B

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                Har Kippe pult dama di? :-)
                                Ta det med ro, ingen har noen intensjoner om å røre profeten din.

                                Vi slår færrest langballer i TL, likevel er vi på ingen måter et spillende lag. Dette faktum bør sette enda større søkelys på hva vi faktisk gjør med de vi slår, og faktum er jo rimelig deprimerende, langt på vei de fleste blir slått upressa opp på et oppspillspunkt som ikke finnes. Det dreper tempoet og rytmen i spillet vårt. Vi gir rett og slett fra oss ballen og selv folk her inne som i fullt alvor hevder vi har Norges beste midtbane virker å leve fint med det faktum at du i praksis aldri ser PVM føre ball oppover banen. Det nærmeste vi kommer er en Ohi som rimelig formålsløst, og med ikke-spillbare medspillere, holder på ballen og i beste fall ordner et frispark høyt i banen.

                                Tabellposisjonen er et direkte resultat av det vi leverer på banen.

                                Kommentar

                                • Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Ta det med ro, ingen har noen intensjoner om å røre profeten din.

                                  Vi slår færrest langballer i TL, likevel er vi på ingen måter et spillende lag. Dette faktum bør sette enda større søkelys på hva vi faktisk gjør med de vi slår, og faktum er jo rimelig deprimerende, langt på vei de fleste blir slått upressa opp på et oppspillspunkt som ikke finnes. Det dreper tempoet og rytmen i spillet vårt. Vi gir rett og slett fra oss ballen og selv folk her inne som i fullt alvor hevder vi har Norges beste midtbane virker å leve fint med det faktum at du i praksis aldri ser PVM føre ball oppover banen. Det nærmeste vi kommer er en Ohi som rimelig formålsløst, og med ikke-spillbare medspillere, holder på ballen og i beste fall ordner et frispark høyt i banen.

                                  Tabellposisjonen er et direkte resultat av det vi leverer på banen.
                                  Veldig interresant faktisk. Men hvordan fant du ut at lsk slår færrest lange? Statistikk? Husker forøvrig godt Vaagan førte mye ball hjemme mot godset..

                                  edit; vi prøver jo å være spillende. Mye rare firkanter satt opp med ineffektive Bergmann tidlig i sesongen. Alle står til slutt å ser på, mest av alt Palmi. Forferdelig fotball har det vært. Men syns vi nærmer oss en mer effektiv fuutboll nå. Mangler innlegg og en target sjølsagt. Blemme av lsk-sportsansv.
                                  Last edited by Yellow-not-jella; 29.09.2012, 12:03.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                    Veldig interresant faktisk. Men hvordan fant du ut at lsk slår færrest lange? Statistikk? Husker forøvrig godt Vaagan førte mye ball hjemme mot godset..
                                    VGs statistikk.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #58
                                      Kom igjen fugla! Skulle gjerne byttet ut kveldens bryllup med kamp på Åråsen, men slik er verden. Bedre å unngå skilsmisse enn å få med seg en kamp....

                                      Kommentar

                                      • perrern80
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2006
                                        • 603

                                        #59
                                        Fy feite så jævli porselen viking er!!!! Slenger seg for det minste
                                        Samtidig er jeg så happy for utviklingen til Ruben han har blitt helt rå!!!

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 3975

                                          #60
                                          Latterlig svakt av Riise og Hauger. Hva faen er det som skjer? Mange svake utspill av Ramo. Viking er best etter halvtimen.
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...