Oppfordring for alle til høstsesongen!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    Oppfordring for alle til høstsesongen!!!

    Bare må få ut noen tanker her.. Lillestrøm ligger an til å kunne både få medalje, kvalifisere seg til UEFA- cup og Royal League, samt at fugla kan nå sin første finale i NM siden tidlig på nittitallet!

    Etter å ha lest intervjuet med JP Winsnes i siste nummer av Humbug & Kanari, forstår man at det virkelig hjelper å ha en supporterskare som oss i Kanari- Fansen i ryggen. Derfor må vi nå gjøre vårt ytterste for å bidra til at gutta på matta får den ekstra lille motivasjonen som kan avgjøre den store forskjellen mellom suksess og ikke suksess! Derfor vil jeg bare ha frem noen klisjefylte punkter som alle i Fansen og alle de andre som har hjerte for klubben kan lese:

    1) Kjøp skjerf
    2) Lær deg de nye sangene og syng de!
    3) Kle deg i gult og svart

    1) Kjøp skjerf! Det ser så evinnelig mye tøffere ut når skjerfene vaier tett i tett enn ellers.. Ser også en del gamle skjerf fra tidlig 90- talls som godt kunne vært byttet ut.. Se f.eks. på dette:

    Det oser patriotisme for laget ut av dette skjerfet synes jeg. De gule og svarte fargene lyser ut! Uansett; Sørg for å ha ett bra skjerf og vis det stolt frem på kampene!

    2) For de som ikke var på Briskeby og for de som ikke er innom Sang- forumet så er det nå to helt sinnsyke sanger som skal bli sunget mot Brann den 11. september! I motsetning til de andre sangene vi har med tromme så har disse tekst og disse sangene vil garantert runge vanvittig når de først sitter. Lær deg disse:




    "Kom igjen, Fugla!
    Nå har vi trua
    Gule og svarte
    Elsket, forhatte

    Alle som synger
    Alle som sitter
    Bli med å hoppe
    Hoppe for Fugla!

    Lillestrøm, Lillestrøm
    Lillestrøm, Lillestrøm
    Lillestrøm, Lillestrøm
    Lillestrøm, Lillestrøm"



    "Lillestrøm
    Evig og for alltid
    med stolthet og med ære
    Vi elsker Lillestrøm"

    Sånn, de sangene bør pugges og læres!

    3) Kle dere i gult og svart! Spesielt på kampdagene. Vis hvilken klubb du står for! Var for øvrig på en Høgskole i Oslo og der så jeg faktisk flere med LSK- klær enn med noen av bydelslogoene på! :shock:

    Bra med de nye klærne som har kommet.. Og så ser jeg flere og flere som har festet LSK- logoen på bilruta si!

    Jaja.. Måtte bare lette litt på hjertet... Men dette blir en av de beste høstsesongene på lenge!!

    Forza fugla!!
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #2
    Bra ! Og amen ! Kloke ord - LSK står foran en vanvittig sesonavslutning, mulighetene for en cupfinale bør være gode. Og vi ligger kun 5 poeng bak serielederen. Kampen mot Brann blir viktig etter to ukers spillepause, med seier og godt spill får fugla en fin flyt inn mot den uka som begynner med enga i serien på Ullevål søn. 18.9 og toppes med semifinale i NM onsdag 21.9.

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #3
      bra skrevet, men om du har skjerf fra 90 tallet så er vel det samma det? så lenge det er gult og svart og står skrevet LSK på det
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • vaadahl
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Feb 2004
        • 156

        #4
        Som fotballfan og tidligere aktiv spiller(selvfølgelig på et beskjedent plan) er jeg som mange veldig overtroisk.Dette betyr at hver gang jeg tar med supportereffekter på kamp ,som feks. skjerf caps o.l så taper vi ,sånn har det vært siden 80 tallet.Lurte på om jeg skulle ta en vote på forumet om hva jeg skal gjøre.Det eneste jeg kan bære er allværsjakka den er visst utenom forbannelsen.I èn kamp har jeg brukt gult i år ,gjett hvilken.Selvfølgelig Odd kampen.Jeg regner jo ikke med at jeg har sånn makt over klubben men jeg har ikke vært med å vunnet på åråsen med caps eller skjerf siden slutten av 80 tallet og jeg har sett alle serie og cup kamper.Så jeg håper ikke jeg blir dissa når jeg går uten. Jakka bærer jeg jo overalt men gult nei det tør jeg ikke.
        Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          #5
          Opprinnelig skrevet av vaadahl
          Som fotballfan og tidligere aktiv spiller(selvfølgelig på et beskjedent plan) er jeg som mange veldig overtroisk.
          Spørs om jeg får på meg underbuksa fra double-sesongen i 77...
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • scages
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1292

            #6
            Opprinnelig skrevet av vaadahl
            Jeg regner jo ikke med at jeg har sånn makt over klubben men jeg har ikke vært med å vunnet på åråsen med caps eller skjerf siden slutten av 80 tallet og jeg har sett alle serie og cup kamper.
            Alle cup og seriekamper siden slutten av 80 tallet?
            Dæven!

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #7
              Jordbakke, du får legge ut de unikk'ene, for de bringte GULL !!!
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Fugla- patriot83
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2005
                • 1241

                #8
                Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                bra skrevet, men om du har skjerf fra 90 tallet så er vel det samma det? så lenge det er gult og svart og står skrevet LSK på det
                Det er for så vidt sant, Fuglinho, men jeg tenker på at når det finnes så mange nye, stilige skjerf kan man godt bytte ut det gamle(Hvis man prater om ett som nærmer seg 20 år gammelt og slitt ut...). De nye er jo større og mer fargesprakende enn gamle skjerf, samt at du støtte Kanari- Fansen ved at litt av inntektene går til organisasjonen.

                ... På en annen side så er det sikkert mange minner med et gammelt skjerf, som gjør at man ikke bytter det ut, men..

                ...Alt i alt er vel det aller viktigste at folk har skjerf og bruker det - selv om jeg synes noen godt kan sjekke ut hva slags tilbud det finnes av nye skjerf.
                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                Kommentar

                • Ola
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1651

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av vaadahl
                  Som fotballfan og tidligere aktiv spiller(selvfølgelig på et beskjedent plan) er jeg som mange veldig overtroisk.Dette betyr at hver gang jeg tar med supportereffekter på kamp ,som feks. skjerf caps o.l så taper vi ,sånn har det vært siden 80 tallet.Lurte på om jeg skulle ta en vote på forumet om hva jeg skal gjøre.Det eneste jeg kan bære er allværsjakka den er visst utenom forbannelsen.I èn kamp har jeg brukt gult i år ,gjett hvilken.Selvfølgelig Odd kampen.Jeg regner jo ikke med at jeg har sånn makt over klubben men jeg har ikke vært med å vunnet på åråsen med caps eller skjerf siden slutten av 80 tallet og jeg har sett alle serie og cup kamper.Så jeg håper ikke jeg blir dissa når jeg går uten. Jakka bærer jeg jo overalt men gult nei det tør jeg ikke.
                  Vaadahl, jeg er ikke spesielt overtroisk men du stiller UTEN supportereffekter på de neste viktige 3-4 kampene, ok?

                  Kommentar

                  • KristofferØ
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 587

                    #10
                    4. Klapp i rytme med tromma, ikke forvent at tromma skal følge din og gjengen din sin rytme!

                    (Det er forsåvidt meninga at tromma skal styre takta.. hør på Tony, syng, klapp og kos dere... I TAKT!)

                    5. Ikke bli sur hvis jeg uten vilje smeller til deg i hodet med skjerfet når jeg hopper og koser meg.. Du er på fotballkamp!

                    (Denna her er tilegna alle de som står i Junior-kanaris og forventer at det er stille rundt seg. Særlig han gamle mannen som ville slå meg med paraplyen.. Du kunne bare ha prøvd deg!!)
                    I år så tar vi ostepop
                    Vi elsker Lillestrøm
                    HEI!

                    Kommentar

                    • blue
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2004
                      • 1429

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                      5. Ikke bli sur hvis jeg uten vilje smeller til deg i hodet med skjerfet når jeg hopper og koser meg.. Du er på fotballkamp!

                      (Denna her er tilegna alle de som står i Junior-kanaris og forventer at det er stille rundt seg. Særlig han gamle mannen som ville slå meg med paraplyen.. Du kunne bare ha prøvd deg!!)
                      Respekt!
                      Fugla 4 Life!

                      Kommentar

                      • gamle-perta
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2418

                        #12
                        Bra ! Og amen ! Kloke ord - LSK står foran en vanvittig sesonavslutning, mulighetene for en cupfinale bør være gode. Og vi ligger kun 5 poeng bak serielederen.
                        Uten å bli stemplet som gledesdreper, så må vi mentalt også innstille oss på at vi fortsatt kan bli nummer seks i serien - og bli slått ut i semifinalen.
                        Skulle dette skje (måtte en viss herremann forby det) så er det viktig at vi ikke mister trua, ikke begynner å tvile, ikke blir forbanna, ikke snakker dritt om trenere og spillere utad bare fordi vi er skuffet.
                        Tvert i mot ser framtiden lysere ut enn på mange år. Troppen er bygget opp med mange, lovende unggutter i tillegg til mer rutinerte og kloke spillere.
                        Dersom Riise, Myklebust, Olsen, Haddad, ny keeper osv får en hel vinter på seg, så er jeg overbevist om at vi skal bli leie å slå neste år.
                        Veldig leie!

                        mvh
                        Gammer`n
                        Mvh
                        Gammer´n (Per T)

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                          Bra ! Og amen ! Kloke ord - LSK står foran en vanvittig sesonavslutning, mulighetene for en cupfinale bør være gode. Og vi ligger kun 5 poeng bak serielederen.
                          Uten å bli stemplet som gledesdreper, så må vi mentalt også innstille oss på at vi fortsatt kan bli nummer seks i serien - og bli slått ut i semifinalen.
                          Skulle dette skje (måtte en viss herremann forby det) så er det viktig at vi ikke mister trua, ikke begynner å tvile, ikke blir forbanna, ikke snakker dritt om trenere og spillere utad bare fordi vi er skuffet.
                          Og da er det viktig at vi synger like forbanna godt om det går dårlig. Støtt opp om gutta, uansett!
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

                            #14
                            Enig i det, selvsagt støtter vi laget uansett ! Jeg er positivt overrasket over hvor mye Rösler og Halle har fått til på kort tid, og prestasjonene i 2005 ligger litt over hva jeg hadde forventet. Men: Slik situasjonen er slåss vi i 2005 om cupfinale og medalje i serien...

                            Kommentar

                            • Ola
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1651

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av RSP
                              Enig i det, selvsagt støtter vi laget uansett ! Jeg er positivt overrasket over hvor mye Rösler og Halle har fått til på kort tid, og prestasjonene i 2005 ligger litt over hva jeg hadde forventet. Men: Slik situasjonen er slåss vi i 2005 om cupfinale og medalje i serien...
                              Også veldig riktig det Fjøra sier; "vi har ikke fått til en dritt enda!"

                              Vi har to store oppgaver foran oss:
                              1. Vinne semifinalen.
                              2. Karre til oss minimum 12 poeng slik at vi kvalifiserer oss til RL.

                              To overkommelige med vanskelige mål.

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Ola
                                Opprinnelig skrevet av RSP
                                Enig i det, selvsagt støtter vi laget uansett ! Jeg er positivt overrasket over hvor mye Rösler og Halle har fått til på kort tid, og prestasjonene i 2005 ligger litt over hva jeg hadde forventet. Men: Slik situasjonen er slåss vi i 2005 om cupfinale og medalje i serien...
                                Også veldig riktig det Fjøra sier; "vi har ikke fått til en dritt enda!"

                                Vi har to store oppgaver foran oss:
                                1. Vinne semifinalen.
                                2. Karre til oss minimum 12 poeng slik at vi kvalifiserer oss til RL.

                                To overkommelige med vanskelige mål.
                                Riktig ! Vi har ikke fått til en dritt ennå...

                                Men når vi skriver midt i september er vi iallfall med å slåss om plass i cupfinalen, og plass i RL. Og ikke - grøss og gru - en ny 7. plass. Fugla er med å slåss i toppen - Deilig ! (Og holder det ikke helt inn tror jeg vi kan slå fast allerede nå at ferden mot igjen å bli et absolutt topplag har startet).

                                Kommentar

                                • Röshbærj
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Sep 2004
                                  • 57

                                  #17
                                  Re: Oppfordring for alle til høstsesongen!!!

                                  Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                  1) Kjøp skjerf! Det ser så evinnelig mye tøffere ut når skjerfene vaier tett i tett enn ellers.. Ser også en del gamle skjerf fra tidlig 90- talls som godt kunne vært byttet ut.. Se f.eks. på dette:

                                  Det oser patriotisme for laget ut av dette skjerfet synes jeg. De gule og svarte fargene lyser ut! Uansett; Sørg for å ha ett bra skjerf og vis det stolt frem på kampene
                                  ..mulig jeg tok oppfordringa di på strak arm og kjøpte AKKURAT det skjerfet!! ..hehe jeg liker den setninga: "det oser patriotisme for laget ut av dette skjerfet" ...det er et enkelt, men suverent skjerf!

                                  Takk for tipset!

                                  Kommentar

                                  Working...