Først kommende torsdag kl 1845 spiller Lsk junior seriefinale mot vif på vallhall kunstgress( ute) kl 1845.. Vinneren av denne kampen blir sannsynelig seriemestre.... Så folkens her er det bare og møte opp.... Igamle dager hadde kfl stilt buss til en slik viktig kamp men nå er det ikke mye støtte og hente for andre lag en a-laget... Oppfordrer Kfl og Ufc til og stille på denne kampen...
Lsk Junior spiller viktig kamp om seriemesterskapet borte mot vif.
Collapse
X
-
Passer perfekt for meg. Kjell.T.Ring stiller. Får jeg Justin Bieber-billetter hvis jeg kjøper kampbillett på Rimi?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg. -
Tabellen. Blir en rysare!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Tipper LSK sender Ohi til denne kampen. Hvis han ikke spiller denne, ender han mest sannsynlig opp med null av tre kamper denne uka (neppe mye spilletid på søndag), og det er ikke helt heldig. Moro for de som skal se kampen, i så fall. Ohi er virkelig en utrolig god spiller på juniornivå, sett at motivasjonen er der.Kommentar
-
Ser at siste runde er mot Oppsal borte. Blir spennende dette.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kan ikke i morgen, men hvis det er muligheter for seriegull mot Oppsal, tar jeg nok turen. Hadde vært kult å være tilstede på tre seriegull på rad. I fjor ble det avgjort i sluttminuttene på Kringsjå (0-1), mens det i 2010 ble avgjort i LSK-hallen én runde før slutt, med 8-0 hjemme mot Kvik. Utrolig nok var jeg der da seriegullet ble avgjort i 2009 også, men da var det Kamma som trakk det lengste strået, til tross for at de tapte i LSK-hallen. Spør meg om serieavslutningene i junior interkrets de siste årene, og jeg kan svare...Kommentar
-
Hvor mange tar turen?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Faen. Ble ingen tur på meg allikevel. Krysser fingrene!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kort oppsummert: fortjent 2-1 seier til vif.
Vi spilte oss ikke til de store sjansene, det florerte persolige feil og vi manglet matchvinneren.
Ellers god stemning på sidelinja med endel fugler. Benken til vif oppførte seg som vanlig ufordragelig med rop og hyl om kort til våre gutter. Og forresten, den spanske (?) treneren deres prøvde å by opp LSK-supportere på linja til dans. Klasse.
Ellers hyggelig å se at Steinar Pedersen kommer for å se juniorlaget. Steinar er en ekte fugl, selv i Start-lue!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
For de som er interessert så dukker det opp kampfakta her:
Legg merke til etternavnet på vif sin stopper, Wawrzynkiewicz, herlig.Kommentar
-
For de som er interessert så dukker det opp kampfakta her:
Legg merke til etternavnet på vif sin stopper, Wawrzynkiewicz, herlig.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar