Men faen, er Fredrik klar for spill? Da burde vel han kommet innpå for lengst!
Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, Søndag 7. oktober 2012 kl. 18:00
Collapse
X
-
Ikke klag på Kippe. Han er trossalt den giftigste spissen vår, da er det vel sammen hvordan han gjør det i forsvarKommentar
-
Hvorfor i all verden får ikke Fofana spille? Blir enda merkeligere når vi ser hvordan vi fremstår samtidig som han nesten ble kalt Mesias når han kom.Kommentar
-
Er vi seriøst redd for å bytte? Få ut Andersson, få inn noen med friske raske bein. Hva taper vi med å sette inn Fofana? Skjønner svært lite av dette.Kommentar
-
Jeg tror vi ser ett bortelag som helst ikke vil tape, fremfor å forsøke alt for å vinne.. Kan vel ikke klandre noen for det, selv om jeg gjerne skulle sett at man gjorde 2 bytter til og forsøkte å kjørte over Sogndal på slutten her.Kommentar
-
-
Jeg blir oppriktig skremt av hvordan dette forbanna patetiske laget fremstår!!
FORBANNA FITTEGJENG!!!!!!!!
Haglund.. Dra til helvete med deg forbanna svenskefaen!!!!Last edited by Uwes disippel; 07.10.2012, 19:11.Kommentar
-
nesten komisk at Mame får tråkle seg gjennom halve laget vårt med fem sekunder igjen av overtiden. Skal faen ikke være muligKommentar
-
5 kamper igjen. Og siden vi går for maks 1. poeng i hver av dem kan vi maksimalt tape 5 poeng tilsammen. Får prøve å se litt positivt på det ihvertfall.Kommentar
Kommentar