Her fikk man rett og slett som fortjent. Når man ikke vil vinne fotballkamper så fortjener man å tape. Veldig synd med forfall fra BHR og PVM, men de hadde kanskje gjort oss en bjørnetjeneste ved å spille. Laget spilte god fotball i 30 min, før man plutselig ble redd for å tape.. Potensial i laget til å spille virkelig god fotball, men tapermentaliteten vi så på slutten der vil jeg ikke være bekjent av.
Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, Søndag 7. oktober 2012 kl. 18:00
Collapse
X
-
Vil bare si i mellom alle utblåsningene:
Et jævla ran igjen. 2 redninger på strek og 1 i tvella. Ballen vil bare ikke inn borte mot Sogndal. Syntes ikke laget spilte noen dårlig kamp, Sogndal kom vel til 1 bra sjangse før målet bortsett fra dødballer. Men hvordan de ikke støter i mame på slutten der er helt natta.
*Fortsett med sinnaskrivinga*Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Full pott på resultattipset mitt, noterer jeg.
Supert med lange polere opp på den høyvokste Gulbrandsen, nesten like supert som å sette Moryke Fofana på venstrevingen. Vi kan jo ta den helt ut neste gang og slenge inn Ramovic som høyreving hvis det røyner på. Det er jo bare til å le av. Alternativet er å gråte.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Et jævla ran igjen. 2 redninger på strek og 1 i tvella. Ballen vil bare ikke inn borte mot Sogndal. Syntes ikke laget spilte noen dårlig kamp, Sogndal kom vel til 1 bra sjangse før målet bortsett fra dødballer. Men hvordan de ikke støter i mame på slutten der er helt natta.
*Fortsett med sinnaskrivinga*
Andre omgang er noe av det verste jeg har sett i år.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Er helt utrolig at vi taper denne kampen her. Vi kunne trillet ballen mellom oss i backrekka på slutten uten å bli presset og da villle kampen endt 0-0- Det så til tider ut til at Sogndal ikke ville vinne. De satset kun på kontringer og dødballer og la presset 15 meter inn på egen banehalvdel. Så får de den kontringen på slutten etter at Palmi ødelegger nok et angrep.
Vi mangler motoren i laget vårt i BHR og PVM og spiller vi som mot Aafk og Viking, slår vi Stabæk og Odd hjemme. Er ikke redd for at vi rykker ned.Kommentar
-
Nok en satsing uten sportslig teft. Studietur til Molde/Drammen!Kommentar
-
Fire poeng ned til kvalikplassen. Vi taper garantert en kvalik, hvis vi må ut i det. Garantert! Gudskjelov for at Haugesund og Tromsø gjorde jobben sin i dag. Vil flaksen holde helt inn? For det er FLAKS at Molde slår Sandnes (gjørmebad + Sandnes med mer possession, flere avslutninger og flere cornere tyder på at de hadde fortjent ett poeng), like mye som det er FLAKS at Sandnes tapte mot Odd sist, i en kamp de visstnok burde vunnet. Det er FLAKS at VIF slo FFK sist (det påstås at FFK var best), og det er FLAKS at Haugesund scoret på overtid i dag.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Makan til holdningsproblemer som er i dette laget gjør meg helt matt.
Snakket med en NRK-journalist i går. Hun sa at norsk fotball ikke er toppidrett, jeg kunne ikke vært mer enig. Du ser større innsats og iver på hver eneste løkke og på hvert eneste treningstudio i dette landet.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar