Lillestrøm - Odd lørdag 20.oktober 2012 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 637

    #21
    Opprinnelig skrevet av trigz

    Jeg tror vi vinner. Thorstein blir matchvinner.
    Der var den kampen tapt.
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

    Kommentar

    • *46*

      #22
      Opprinnelig skrevet av trigz
      Jeg tror vi vinner. Thorstein blir matchvinner.
      Driter i hvem som blir matchvinner. Pri 1 for meg er 3 poeng. Pri 2 er en dritsur DEF foran kamera.

      Kommentar

      • Sceptic
        Medlem
        Hoffnarr
        • Oct 2011
        • 69

        #23
        Bor i Skien. Blir nok til at jeg drar på kamp med en gjeng herfra. Håper virkelig at turen hjem blir ekstra lang for den fargeløse gjengen herfra..

        Kommentar

        • jeykey
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2012
          • 452

          #24
          Også er det TL's 4. beste bortelag mot 4. beste hjemmelag kampen derpå!!!
          "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
          - Sitat Grusom B

          Kommentar

          • ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

            #25
            Tenk så kult å lagd stemning som i de store kampene på Lørdag. Virkelig satt skapet der det skal stå i fotballnorge. Men folk dropper jo ut som om det er svartedauen som er ute å går. Jeg hadde ikke forlatt familien når huset brant. Møkkatrener,dårlig vær men for pokker la oss være litt......GÆRNE
            Last edited by ynnor; 15.10.2012, 23:19.

            Kommentar

            • Martin83
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2007
              • 794

              #26
              Ynnor, jeg kommer (som vanlig) på kamp!

              Håper å se samme lag og stamme som de siste tre kampene. Viktig å beholde kontinuitet for best mulig relasjonsbygging. Jeg ser gjerne laget som startet mot Viking nå mot Odd. Det vil si at BHR og PVM er tilbake i startelleveren.

              Sead
              Fredrik S - Anders - Frode - Ruben
              Pálmi - Bjørn Helge - Henning - Mathis
              Thorstein - Petter

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #27
                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Denne er make or break-tid for Haglund. Det er faktisk så enkelt. Enten viser vi den samme fremgangen spillemessig som vi har sett de siste tre kampene og vinner komfortabelt, eller så er all tro og tillit burte vurte. Dette er siste mulighet til å legge et godt fundament for neste sesong, og det tror jeg Haglund og klubben forøvrig er helt avhengige av. Godt spill og minimum ti poeng på de fem siste, så går vi til vinteren med fornya håp og entusiasme. Må vi redde plassen i siste serierunde igjen(jeg ser virkelig ikke hvordan vi skal rykke ned) tipper jeg det selges noe sånt som 1200 sesongbilletter neste år.
                LSK vinner en fotballkamp KOMFORTABELT Haru drekki sats eller, Grusom B??
                Kan knapt huske når sist LSK vant en fotballkamp komfortabelt...
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7080

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av maurakanari
                  Der var den kampen tapt.
                  Høhø. Før Sogndal sa jeg "jeg tror vi taper 1-0". Det slo jo til, satser på at trenden holder seg!
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4072

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av maurakanari
                    Der var den kampen tapt.
                    En dårlig vits som gjentas altfor mange ganger blir bare flaut. Dette er et forum for fotballspportere. Voksne folk! Meld deg heller inn i De Overtroiskes Forening, eller Martas Engler!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Canário
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1471

                      #30
                      Forskjellen på null og ett poeng her er stor. Med uavgjort blir mye uendret. Med seier er det et godt skritt i retning av å holde seg.

                      Bare vi slipper å se Helstad og Knudtzon sammen (som i blant annet den famøse kampen hjemme mot FFK) er det ikke så nøye hvem som blir "alenespiss" sammen med trolig Vaagan Moen eller Andersson. Blir mye det samme, men jeg mener fortsatt at Knudtzon er litt for dårlig teknisk til å satses 100 % i spissrollen - i hjemmekamper vi må føre. På bortebane kan han passe bedre, men i kamper vi må styre viser det seg gang på gang: Vi må få en mer komplett spiss. Det er heller ikke bra hvis man skal variere med å bruke Knudtzon som spiss kun på bortebane, det blir det dårlig stabilitet og kontinuitet av. I mens får vi nøye oss med det vi har, og da er det rart at Fofana ikke har fått så mye som et innhopp engang. Han har etter "rapportene" ferdigheter som kan være ettertraktet både i oppspillsfasen og i bakrom: Jeg ser for meg at han er en litt "Ojo-type", uten at jeg har sett for mye av han. Er han det, hadde det iallfall vært akkurat hva vi trenger. Uansett merkelig at han ikke har fått prøvd seg så mye ubegrensa tillit Helstad og Knutzon har fått.

                      Ellers kult å se Jone Samuelsen på Odd holde ut ennå. Kanskje Norges mest undervurderte midtbanespiller.

                      Kommentar

                      • general
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2004
                        • 1150

                        #31
                        Enig i innlegget ellers, men Fofana debuterte mot sogndal sist!
                        Seriegull 2016!!!

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6079

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Canário
                          Han har etter "rapportene" ferdigheter som kan være ettertraktet både i oppspillsfasen og i bakrom: Jeg ser for meg at han er en litt "Ojo-type", uten at jeg har sett for mye av han.
                          Er nok ingen "Ojo-type". Minner mest om en mindre ego Edwin.

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2361

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Er nok ingen "Ojo-type". Minner mest om en mindre ego Edwin.
                            Ikke helt uriktig, men litt mindre "snublefot". Det lille jeg har sett, så virker det som han har bedre overblikk
                            enn Edwin. Raskere også, eller ihvertfall bedre timing i det han foretar seg.

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                              LSK vinner en fotballkamp KOMFORTABELT Haru drekki sats eller, Grusom B??
                              Kan knapt huske når sist LSK vant en fotballkamp komfortabelt...
                              Derav kravet om å gjøre det nå...

                              Er det noen spesiell grunn til at Jone Samuelsen ikke skulle holde ut?
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5916

                                #35
                                Kan noen si noe om skadestatus per i dag? Prøvde å finne ut noe i stallen-tråden til gilbert, men mulig mobilvisninga hindrer meg i å se siste kolonne, for jeg finner ingenting. Riise? Henning?
                                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #36
                                  Går ut i fra at Henning er klar, i.o.m. at han satt på benken for landslaget i går. BHR og PVM har det vel ikke kommet noe ut om? Noen som har vært på trening i det siste? Tullebukk?

                                  Kommentar

                                  • jeykey
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2012
                                    • 452

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Canário
                                    Forskjellen på null og ett poeng her er stor. Med uavgjort blir mye uendret. Med seier er det et godt skritt i retning av å holde seg.

                                    Bare vi slipper å se Helstad og Knudtzon sammen (som i blant annet den famøse kampen hjemme mot FFK) er det ikke så nøye hvem som blir "alenespiss" sammen med trolig Vaagan Moen eller Andersson. Blir mye det samme, men jeg mener fortsatt at Knudtzon er litt for dårlig teknisk til å satses 100 % i spissrollen - i hjemmekamper vi må føre. På bortebane kan han passe bedre, men i kamper vi må styre viser det seg gang på gang: Vi må få en mer komplett spiss. Det er heller ikke bra hvis man skal variere med å bruke Knudtzon som spiss kun på bortebane, det blir det dårlig stabilitet og kontinuitet av. I mens får vi nøye oss med det vi har, og da er det rart at Fofana ikke har fått så mye som et innhopp engang. Han har etter "rapportene" ferdigheter som kan være ettertraktet både i oppspillsfasen og i bakrom: Jeg ser for meg at han er en litt "Ojo-type", uten at jeg har sett for mye av han. Er han det, hadde det iallfall vært akkurat hva vi trenger. Uansett merkelig at han ikke har fått prøvd seg så mye ubegrensa tillit Helstad og Knutzon har fått.

                                    Ellers kult å se Jone Samuelsen på Odd holde ut ennå. Kanskje Norges mest undervurderte midtbanespiller.
                                    Fofana fikk et innhopp mot Sogndal. Ojo-type er han er ikke. Teknisk kjennetegner vel ikke akkurat Ojo. Når det er sagt, så er Knudtzon engang toppscorer... Bedre stats enn Prica, trossalt!!
                                    "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                                    - Sitat Grusom B

                                    Kommentar

                                    • ulfpulf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2505

                                      #38
                                      Papir-RB i dag sier at Riise vurderes som usikker. Avgjørelsen om han skal spille tas nærmere kampstart.
                                      Vaagan Moen skal etter planen trene en hel økt med laget i dag. Går det bra, regner fysioterapeut Kåsene med at han blir spilleklar til lørdag.
                                      Hauger og Omoijuanfo skal også være friske og skadefrie.
                                      Staw er i trening igjen etter å ha stått over mot Sogndal.
                                      Last edited by ulfpulf; 18.10.2012, 09:26. Begrunnelse: Rettet opp navnet på Kåsene

                                      Kommentar

                                      • trosten
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Jun 2010
                                        • 52

                                        #39
                                        Så litt av dagens trening og tipper på følgende lag mot Odd imorgen:
                                        Sead
                                        Stoor-Sørlie-Nystuen-Lunan
                                        Palmi-Hauger-Vaagan Moen-Bolly
                                        Johan
                                        Helstad

                                        Kippe var ikke å se, Riise trente med Kåsene.
                                        Staw kom ut med ispose på venstre skulder.

                                        Kommentar

                                        • Martin83
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2007
                                          • 794

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av trosten
                                          Sead
                                          Stoor-Sørlie-Nystuen-Lunan
                                          Palmi-Hauger-Vaagan Moen-Bolly
                                          Johan
                                          Helstad
                                          Regner med at du tenker på Østli?

                                          Jeg liker i såfall laguttaket. Det betyr at vi i prinsippet beholder samme lagoppstilling som de siste tre kampene. Det er viktig for relasjonsbyggingen. At Espen N kommer inn for Frode er ikke en stor svekkelse ettersom de innehar mange av de samme kvalitetene.

                                          Lover godt og jeg gleder meg til i morra!

                                          Kommentar

                                          Working...