Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Merkelig dette, for en gangs skyld er jeg den eneste som er til dels positiv. Vi eide de første 20 minuttene og de siste 10. Fullt fortjent ledelse. Noe småslurv, da spesielt på pasninger, men det får så være.
Ja, men jeg føler vi var vassere. Men som i resten av sesongen så er vi tafatte i siste ledd.
Tar høyde for at vi var gode det første kvarteret (jeg skrudde på etter et kvarter), men vi har da vitterlig knapt vært nærmere Andre Hansen enn 35 meter?
Syns vi kviknet til etter målet. Har jo faktisk hatt to gode sjanser etter 1-0. Håper det fortsetter etter pause.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Kommentar