Odd pisser på oss spillemessig. På Åråsen. Og Odd er ikke gode.
Lillestrøm - Odd lørdag 20.oktober 2012 kl 18:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Det fortet det prates om fra LSK hold kan de se til pokker å tre opp i rævhullet sitt hele gjengen.. Her er det faen meg ikke en jævla fjompenisse (bortsett fra Bolly) som gjør ett forsøk på å vinne kampen! Aldri sett ett fotballag legge seg så lavt på egent gress som dette laget.. ALDRI!Kommentar
-
Patetisk er det rette ordet. Her er det noe fundamentalt galt.
Null plan og null iver.
Hvorfor spiller ikke Fofana om han er så forbanna god? Helstad er usannsynlig ræva iallefall.Kommentar
-
Haha. Sjokk at vi slipper inn i 88 min. Odd rundtspeller oss og vi er heldig som får med oss et poeng. Vi er en vits.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
-
Veldig skuffende kamp, og ser dessverre mye i denne kampen son er blitt sett før i år: på kryss og tvers på egen banehalvdel uten mål og mening. Er det denne formen for fotball som Haglund mener vil føre fugla til toppen, så tror jeg at mange andre trenere har bedre filosofier. Nils Arne, du er velkommen!Kommentar
-
Totalt patetisk. Er jo så kjedelig å se på at jeg fatter ikke at det kommer noen i det hele tatt på Åråsen. 50% av ballinnehavet går til å spille på tvers i forsvar eller tilbake til forsvar. Kun Bolly og PVM som prøver noe som helst. Resten ser jo ut som de er livredde ballen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigz
Denne kampen overbeviste meg. Haglund må gå. Gi ham sparken!
Dette holder virkelig ikke mål. Skjønner virkelig ikke hvor denne mannen har hodet sitt.
Og hvorfor kneler dette forumet etter hver jævla kamp? Ble det ikke endret server for å takle trafikken?Kommentar
Kommentar