Lillestrøm - Odd lørdag 20.oktober 2012 kl 18:00
Collapse
X
-
-
Tenk så kult å lagd stemning som i de store kampene på Lørdag. Virkelig satt skapet der det skal stå i fotballnorge. Men folk dropper jo ut som om det er svartedauen som er ute å går. Jeg hadde ikke forlatt familien når huset brant. Møkkatrener,dårlig vær men for pokker la oss være litt......GÆRNELast edited by ynnor; 15.10.2012, 23:19.Kommentar
-
Ynnor, jeg kommer (som vanlig) på kamp!
Håper å se samme lag og stamme som de siste tre kampene. Viktig å beholde kontinuitet for best mulig relasjonsbygging. Jeg ser gjerne laget som startet mot Viking nå mot Odd. Det vil si at BHR og PVM er tilbake i startelleveren.
Sead
Fredrik S - Anders - Frode - Ruben
Pálmi - Bjørn Helge - Henning - Mathis
Thorstein - PetterKommentar
-
Denne er make or break-tid for Haglund. Det er faktisk så enkelt. Enten viser vi den samme fremgangen spillemessig som vi har sett de siste tre kampene og vinner komfortabelt, eller så er all tro og tillit burte vurte. Dette er siste mulighet til å legge et godt fundament for neste sesong, og det tror jeg Haglund og klubben forøvrig er helt avhengige av. Godt spill og minimum ti poeng på de fem siste, så går vi til vinteren med fornya håp og entusiasme. Må vi redde plassen i siste serierunde igjen(jeg ser virkelig ikke hvordan vi skal rykke ned) tipper jeg det selges noe sånt som 1200 sesongbilletter neste år.
Kan knapt huske når sist LSK vant en fotballkamp komfortabelt...LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Forskjellen på null og ett poeng her er stor. Med uavgjort blir mye uendret. Med seier er det et godt skritt i retning av å holde seg.
Bare vi slipper å se Helstad og Knudtzon sammen (som i blant annet den famøse kampen hjemme mot FFK) er det ikke så nøye hvem som blir "alenespiss" sammen med trolig Vaagan Moen eller Andersson. Blir mye det samme, men jeg mener fortsatt at Knudtzon er litt for dårlig teknisk til å satses 100 % i spissrollen - i hjemmekamper vi må føre. På bortebane kan han passe bedre, men i kamper vi må styre viser det seg gang på gang: Vi må få en mer komplett spiss. Det er heller ikke bra hvis man skal variere med å bruke Knudtzon som spiss kun på bortebane, det blir det dårlig stabilitet og kontinuitet av. I mens får vi nøye oss med det vi har, og da er det rart at Fofana ikke har fått så mye som et innhopp engang. Han har etter "rapportene" ferdigheter som kan være ettertraktet både i oppspillsfasen og i bakrom: Jeg ser for meg at han er en litt "Ojo-type", uten at jeg har sett for mye av han. Er han det, hadde det iallfall vært akkurat hva vi trenger. Uansett merkelig at han ikke har fått prøvd seg så mye ubegrensa tillit Helstad og Knutzon har fått.
Ellers kult å se Jone Samuelsen på Odd holde ut ennå. Kanskje Norges mest undervurderte midtbanespiller.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kan noen si noe om skadestatus per i dag? Prøvde å finne ut noe i stallen-tråden til gilbert, men mulig mobilvisninga hindrer meg i å se siste kolonne, for jeg finner ingenting. Riise? Henning?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Forskjellen på null og ett poeng her er stor. Med uavgjort blir mye uendret. Med seier er det et godt skritt i retning av å holde seg.
Bare vi slipper å se Helstad og Knudtzon sammen (som i blant annet den famøse kampen hjemme mot FFK) er det ikke så nøye hvem som blir "alenespiss" sammen med trolig Vaagan Moen eller Andersson. Blir mye det samme, men jeg mener fortsatt at Knudtzon er litt for dårlig teknisk til å satses 100 % i spissrollen - i hjemmekamper vi må føre. På bortebane kan han passe bedre, men i kamper vi må styre viser det seg gang på gang: Vi må få en mer komplett spiss. Det er heller ikke bra hvis man skal variere med å bruke Knudtzon som spiss kun på bortebane, det blir det dårlig stabilitet og kontinuitet av. I mens får vi nøye oss med det vi har, og da er det rart at Fofana ikke har fått så mye som et innhopp engang. Han har etter "rapportene" ferdigheter som kan være ettertraktet både i oppspillsfasen og i bakrom: Jeg ser for meg at han er en litt "Ojo-type", uten at jeg har sett for mye av han. Er han det, hadde det iallfall vært akkurat hva vi trenger. Uansett merkelig at han ikke har fått prøvd seg så mye ubegrensa tillit Helstad og Knutzon har fått.
Ellers kult å se Jone Samuelsen på Odd holde ut ennå. Kanskje Norges mest undervurderte midtbanespiller."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Papir-RB i dag sier at Riise vurderes som usikker. Avgjørelsen om han skal spille tas nærmere kampstart.
Vaagan Moen skal etter planen trene en hel økt med laget i dag. Går det bra, regner fysioterapeut Kåsene med at han blir spilleklar til lørdag.
Hauger og Omoijuanfo skal også være friske og skadefrie.
Staw er i trening igjen etter å ha stått over mot Sogndal.Kommentar
-
Jeg liker i såfall laguttaket. Det betyr at vi i prinsippet beholder samme lagoppstilling som de siste tre kampene. Det er viktig for relasjonsbyggingen. At Espen N kommer inn for Frode er ikke en stor svekkelse ettersom de innehar mange av de samme kvalitetene.
Lover godt og jeg gleder meg til i morra!Kommentar
Kommentar