I morra tror jeg det faktisk løsner, og vi kan fort putte to-tre gåller. Jeg har troen!
Lillestrøm - Odd lørdag 20.oktober 2012 kl 18:00
Collapse
X
-
-
Merkelig om Knudtzon ikke får spille. Han har bedre stats enn Prica!!! Og det er evigheter siden han har fått sjangsen på topp."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Håper å tror på seier imorgen, det er det eneste som gjelder!!
LSK - blø for drakta, blø for klubben - BLØ FOR OSS
Husk Odd spiller med 12 man imorgen, så jevn kamp blir det nok desverre..
Kan ikke huske sist dommer tommy skjerven dømte en god kamp for oss
får håpe vi får inn tidlige mål så den kødden av en dommer ikke ødelegger denne kampen også!!
FORZA FUGLA - ALLE MAN TIL ÅRÅSEN!!LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Om BHR ikke blir klar så la nå for guds skyld Roger prøve seg!! Om ikke karen har meldt seg helt ut da....Kommentar
-
Helstad... En spiss som ikke er rask, ikke god i lufta og starter nesten aldri løp i tide. Blir nok bra.runarMKommentar
-
Jeg tror han hadde scoret mye for et lag som Godset eller Molde. Lag som faktisk skaper sjanser. Det er inne i boksen at Helstad er dødelig, ikke når det blir slått lange baller på han.Kommentar
-
Skal ikke knippe spille? Hvorfor ikke? Misforstå meg rett, liker tanken på nystuen og østli, men kippe er vel ikke skada?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Noen som vet om BHR har blitt testet enda? Blir kanskje det under oppvarmingen...Dette er en ballKommentar
-
Kommentar
Kommentar