Lillestrøm - Odd lørdag 20.oktober 2012 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4112

    Opprinnelig skrevet av Folke
    Fagermo er fortsatt ett rasshøl...
    Men en mye, mye bedre fotballtrener og inspirator enn klovnen Haglund.
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Gjest

      Veldig skuffende kamp, og ser dessverre mye i denne kampen son er blitt sett før i år: på kryss og tvers på egen banehalvdel uten mål og mening. Er det denne formen for fotball som Haglund mener vil føre fugla til toppen, så tror jeg at mange andre trenere har bedre filosofier. Nils Arne, du er velkommen!

      Kommentar

      • Boing
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 711

        Det går til helvete hele dritten. Rykker LSK ned, så forlanger jeg att all dritten og det råtne kjøttet som er ansatt i LSK blir sparket og sent på nav. Svenskefaen Haglund kan reise ett hvis sted. Spillerne kan reise til helvete hele jævla bunten, for noen jævla tapere som jogget rundt ut på banen i kveld.

        Nei, fuck off LSK og god natt.

        Kommentar

        • Gjest

          Som forventet, nok en svak forestilling.....

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            Denne kampen var for meg det endelige beviset på at Haglund enda ikke har klart å skape et offensivt spill. Filosofien hans er å være et ballbesittende lag og kontrollere kampene.
            Men problemet er at han ikke evner å skape gjennombrudd og dermed målsjanser ut av ballinnehavet. Ballen går på tvers og bakover uten mål og mening.

            Første bud må være å innvolvere de antatte nøkkelspillerne i den hengende spissrollen. Andersson/ Vaagan Moen er rett og slett for lite delaktig i spillet gjennom hele sesongen.

            I tillegg til å ikke bruke toppscoreren på topp, eller i det minste på høyrekanten kan jo ikke kalles noe annen enn en skandale.

            Selv med ett viktig poeng var denne kampen et lavmål! Og det sier tross alt en del.

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              4376 på Åråsen? LOL, ikke i nærheten engang! Nærmere 3000. Fotballens bakgård. En skammens dag for Tippeligaen som produkt. Rundspilt av et dårlig lag. På 1-1 rusler folk til ballen, Østli viser med et frispark langt nede på egen banehalvdel på overtid akkurat hvilken total mangel på vinnervilje klubben har opparbeidet seg gjenom de siste år. Sportsklubben Støttepasning. Null tro på egne ferdigheter, ingen vil gå foran. Det er tryggest å la noen andre ta ansvar.

              Ellevte uavgjort i år, vår egen uavgjortrekord er i fare. Enda en negativ rekord sitter løst.

              Kommentar

              • sk-kanaris
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2007
                • 240

                Store deler av pausen manglet det ball til reservene som varmet opp! Hvorfor byttes ikke Helstad ut skjønner jeg ikke.
                /Ståle

                http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

                Kommentar

                • Mikki Mifsud
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2005
                  • 244

                  Dette er så forbanna dårlig at jeg finner ikke ord. Patetisk gjeng. Støttepasninger på kryss og tvers. Haglund bør være stolt!

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4112

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    4376 på Åråsen? LOL, ikke i nærheten engang! Nærmere 3000. Fotballens bakgård. En skammens dag for Tippeligaen som produkt. Rundspilt av et dårlig lag. På 1-1 rusler folk til ballen, Østli viser med et frispark langt nede på egen banehalvdel på overtid akkurat hvilken total mangel på vinnervilje klubben har opparbeidet seg gjenom de siste år. Sportsklubben Støttepasning. Null tro på egne ferdigheter, ingen vil gå foran. Det er tryggest å la noen andre ta ansvar.

                    Ellevte uavgjort i år, vår egen uavgjortrekord er i fare. Enda en negativ rekord sitter løst.
                    I følge rb.no er dette også første gangen i 2012 vi leder til pause. På "Fort Åråsen"! Enda en rekord?
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Og en ting til man kunne "observere" i kveld: null applaus til Johan da han ble bytta ut, null respons! Apatien ruler.

                      Kommentar

                      • dennis
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 872

                        Hva f... skjer med byttene i dag??
                        87min: Nystuen er klar og kler av seg....
                        88min: scirong, Nystuen setter seg igjen...
                        90min: skiltet kommer opp: 3min tillegg...
                        92min og 50 sekunder.... Nystuen blir byttet inn...forsvarspiller av alle som kan byttes inn!!! hva faen driver svenskekødden med??
                        Hav faen er det godt for??? safe inn 1 poeng!!!!.

                        Kommentar

                        • Herman
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2010
                          • 1101

                          Opprinnelig skrevet av dennis
                          Hva f... skjer med byttene i dag??
                          87min: Nystuen er klar og kler av seg....
                          88min: scirong, Nystuen setter seg igjen...
                          90min: skiltet kommer opp: 3min tillegg...
                          92min og 50 sekunder.... Nystuen blir byttet inn...forsvarspiller av alle som kan byttes inn!!! hva faen driver svenskekødden med??
                          Hav faen er det godt for??? safe inn 1 poeng!!!!.
                          For å være helt ærlig tror jeg han ble byttet inn siden vi fikk et frispark inne på Odds banehalvdel helt på slutten. Nystuen er farlig i luftrommet.
                          Twitter

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                            I følge rb.no er dette også første gangen i 2012 vi leder til pause. På "Fort Åråsen"! Enda en rekord?
                            Første gangen siden 15/10-11 da Bolly putta midt i første omgang mot Stabæk. Så det er ca 370 dager siden sist LSK gikk i garderoben med ledelse.

                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Og en ting til man kunne "observere" i kveld: null applaus til Johan da han ble bytta ut, null respons! Apatien ruler.
                            Jeg ga han applaus. Tror jeg var eneste.

                            Opprinnelig skrevet av Herman
                            For å være helt ærlig tror jeg han ble byttet inn siden vi fikk et frispark inne på Odds banehalvdel helt på slutten. Nystuen er farlig i luftrommet.
                            Du har selvsagt helt rett. Nystuen sto lenge klar. Og ved dødball så ble han dytta inn. Han klarte i det minste å gå i duell med Hansen, men fikk med seg gult kort. Så ble det blåst av!

                            Kommentar

                            • dennis
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 872

                              Opprinnelig skrevet av Herman
                              For å være helt ærlig tror jeg han ble byttet inn siden vi fikk et frispark inne på Odds banehalvdel helt på slutten. Nystuen er farlig i luftrommet.
                              Hvorfor satte han seg ned etter scoringen når han var ferdig skiftet for å komme inn da?
                              kunne kommet inn med en gang å fått spille far 88min og til 93min i stedet for 10sekunder med en duell og gult kort...

                              Kommentar

                              • vermu
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2008
                                • 1729

                                Opprinnelig skrevet av dennis
                                Hvorfor satte han seg ned etter scoringen når han var ferdig skiftet for å komme inn da?
                                kunne kommet inn med en gang å fått spille far 88min og til 93min i stedet for 10sekunder med en duell og gult kort...
                                Faktisk var dette en av svært få fornuftige ting i dag. Haglund satset alt på kampens aller siste situasjon og satte inn hodesterke Nystuen på frisparket.

                                At et annet bytte burde vært gjort lenge før er en annen sak.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3209

                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Og en ting til man kunne "observere" i kveld: null applaus til Johan da han ble bytta ut, null respons! Apatien ruler.
                                  Synes du han hadde fortjent applaus?

                                  Kommentar

                                  • Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1586

                                    Det positive i dag er jo at vi er veldig effektive. 1 mål på de 2 sjansene vi skaper i løpet av 90 minutter er bra uttelling

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                                      Synes du han hadde fortjent applaus?
                                      Har bare ikke opplevd at "ingen" har klappet før. Tydelig at mange har funnet sine syndebukker. Det paradoksale er jo at Johan faktisk kan forklare dårlig form med en vanskelig skade som har forfulgt ham lenge. Flere andre profilerte kan ikke gjemme seg bak det heller.

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 4112

                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Har bare ikke opplevd at "ingen" har klappet før. Tydelig at mange har funnet sine syndebukker. Det paradoksale er jo at Johan faktisk kan forklare dårlig form med en vanskelig skade som har forfulgt ham lenge. Flere andre profilerte kan ikke gjemme seg bak det heller.
                                        Og hvilken skade har Haglund som unnskyldning? For uansett hvordan vi snur og vender på det, er det han som har hovedansvaret for at vi ikke har noen plan.
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av Herman
                                          For å være helt ærlig tror jeg han ble byttet inn siden vi fikk et frispark inne på Odds banehalvdel helt på slutten. Nystuen er farlig i luftrommet.
                                          Det sier seg egentlig selv men rart å ta ut Johan som er en fare i returrommet (som han har scora på tidligere).

                                          Erling eller Mathis som er de som ruver minst i lufta hadde vært mer logisk i mine øyne selv om de var bra i en ellers dårlig kamp.
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...