Lillestrøm - Odd lørdag 20.oktober 2012 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bukkenbruse
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 515

    Press på ballfører er katastrofalt.

    Bevegelse uten ball er katastrofalt.

    Evnen til å slå presise baller fremover i banen er katastrofal.

    Variasjon i presshøyde er i store deler av kampen helt fraværende.

    Toppscoreren vår starter på benken og slutter på høyreback.

    En av tippeligaens beste ballvinnere er vraka fra hele dritten? Han er ihvertfall god nok for å spille på dette laget.

    Vi har en spiss på topp som ikke evner å skape noen ting....vi har to spisser på benken hele matchen igjennom.

    Kampen i dag var så kjedelig og kvalitetsmessig dårlig at jeg er glad jeg er blodfan av Lillestrøm......for en nøytral tilskuer må det her ha vært et mareritt å se på.

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      Faen, rett og slett faen...

      riktig tenkt å få på nystuen spør du meg, hodesterk og kan avgjøre på dødball. men hvordan kan det ha seg at vi lar oss presse så til de grader på egen hjemmebane?
      Skummelt, rett og slett. Kontrakten er langt fra sikret, det blir ett helvete de siste kampene.

      forøvrig takk til sportslig ledelse som har sikret oss topp-spissen helstad. En spiss som ikke er bakromspiss lenger, manglet plaseringsevne, ikke hodesterk eller kjapp. Mannen er helt sikkert sulten og lysten på å gjøre det bra og være en kvalitetspiss, men spørsmålet er jo om han fortsatt innehar kvalitetene han engang hadde. Lurer på hva som ble gjort av research i forhold til at han skulle være bra nok for Tippeligaen.
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • sk-kanaris
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2007
        • 240

        Å Sead får lov til å bruke en halv time pr kamp på å sette i gang spillet med meningsløse utspark
        /Ståle

        http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          Jeg har ikke sett dagens kamp, men den fotballen som er levert på. årasen er en skam! To kamper vunnet! Det et under en hver omstendighet ikke bra nok! Selv fire på ett år som. det maks kan bli er ikke bra nok. En SKAM!

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            Fikk ikke sett dagens kamp, men nå er det nok.
            Jeg ser ikke treningene så kan ikke uttale meg, men dette laget er ikke i stand til å slå mer enn 2 pasninger før vi mister ballen. Hvor er trua, selvtilliten og lysten? Kan vi bare skylde på Haglund? Kunne Berg fått oss på topp 4?

            Tror problene stikker dypere enn som så, helt inn i styrerommet.
            Redder vi plassen skal jeg ikke tenke ball på mange måneder, ikke gleder jeg meg til kampdager... Blr ikke skuffet over poengtap lenger, blitt en stygg (u)vane!

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4073

              Opprinnelig skrevet av Paddis
              Fikk ikke sett dagens kamp, men nå er det nok.
              Jeg ser ikke treningene så kan ikke uttale meg, men dette laget er ikke i stand til å slå mer enn 2 pasninger før vi mister ballen. Hvor er trua, selvtilliten og lysten? Kan vi bare skylde på Haglund? Kunne Berg fått oss på topp 4?

              Tror problene stikker dypere enn som så, helt inn i styrerommet.
              Redder vi plassen skal jeg ikke tenke ball på mange måneder, ikke gleder jeg meg til kampdager... Blr ikke skuffet over poengtap lenger, blitt en stygg (u)vane!
              Jeg er enig med deg i at problemene nok gjennomsyrer store deler av klubben. Og at det er styret som har hovedansvaret, også for å ha ansatt en ubrukelig Magnus Haglund, er jo et faktum.

              Men i dag klarte vi faktisk å slå opptil flere, ja til og med mange pasninger. Til og med på rad! Problemet var bare at de så altfor ofte gikk til siden og bakover. Fegisfotball, kaller jeg det. Det kan ikke være tvil om at dette er Magnus Haglunds "plan", og når spillerne åpenbart har fått beskjed om at det er "farlig" å spille fremover, vil dette i mine øyne føre til nøling og rygging og tilbakespill, og samtidig føre til at motstanderne får økt selvtillit.

              Vi ledet 1-0 etter første omgang på Åråsen for første gang på 13 hjemmekamper. Ja, du leste riktig! Hva var da Haglunds "plan" i andre omgang? Jo, å forsvare seg til en 1-0 seier. Det var umulig å se noe som helst forsøk på å styre kampen mot et annet bunnlag på vår egen hjemmebane. Fagermo jobbet med laget sitt gjennom hele andre omgang og drev dem fremover med aktiv coaching, mens Haglund som vanlig satt apatisk uten å coache laget. (Så langt jeg kunne se.)

              Ja, jeg er sikker på at både Henning Berg og samtlige av de andre tippeligatrenerne hadde fått mer ut av denne stallen, uten at jeg mener at det er verken riktig eller mulig å hente han som redningsmann.

              Men Haglund er en mann uten plan.
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Deila med entourage på tribunen i går forresten. Sikkert bare der for å se gamlelaget. På stadion til laget der trenere til stadighet går og styret gjenstridig består.

                Kommentar

                • AG-3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 1081

                  Det jævlige er at jeg ikke ser frem til matchdag lengre. Ikke gidder jeg meg med å bry meg om hvem som skal spille og hvor lengre. Kampene ser jeg, men jeg er helt uten forventninger og engasjement. Vel det var litt feil for det eneste jeg forventet meg i går var at Odd kom til å putte og hindre seier på slutten. Gidder knapt å irritere meg over at Helstad får stå spiss og at vi har rask sulten ungdom på benken. Jeg ler ikke engang av de som nok engang spår om "neste år, da!-varianten".
                  Og det aller værste er at det nok er mange fler enn meg som sliter med det samme. Snikende likegyldighet. Farligste som finnes.

                  Kommentar

                  • *46*

                    Jeg klarer ikke å bli likegyldig. Ikke fa€n om jeg får det til. Kampene mot Aafk (middagsselskap), Viking (bryllup) og Songdal (var på Camp Nou) var en pest og en plage å ikke få oppleve live. Jeg vil se bortekampene og gå på Åråsen hver eneste gang. Blir mer grinete av å ikke se kampene enn tap.

                    Likgyldig nekter jeg å bli! Hadde kjøpt tre sesongkort asap for resten av livet i dag om tilbudet kom. Klubben er mer enn trenere, ledelse og spillere.

                    Kommentar

                    • AG-3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 1081

                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Jeg klarer ikke å bli likegyldig. Ikke fa€n om jeg får det til. Kampene mot Aafk (middagsselskap), Viking (bryllup) og Songdal (var på Camp Nou) var en pest og en plage å ikke få oppleve live. Jeg vil se bortekampene og gå på Åråsen hver eneste gang. Blir mer grinete av å ikke se kampene enn tap.

                      Likgyldig nekter jeg å bli! Hadde kjøpt tre sesongkort asap for resten av livet i dag om tilbudet kom. Klubben er mer enn trenere, ledelse og spillere.

                      Sesongkorta skal selvsagt fornyes. Og jeg vet det vil begynne å krible igjen - men akkurat nå om dagen er jeg ikke mye kilen.

                      Kommentar

                      • bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 2925

                        For en pinlig affære. Tenk å bruke en pisskald lørdagskveld på Åråsen for å støtte en gjeng med tapere som de vi så på banen igår. Faen jeg frøys, faen jeg var forbanna.

                        At Helstad starta og spilte hele kampen er selve kroneksempelet på hvor rævva Haglund faktisk er. Hvorfor verken gullet eller Fofana får sjansen er helt uvirkelig. Eneste som får godkjent igår er Bolly. Han er den eneste som prøver men han må jo gjøre alt aleine. Det finnes ingen bevegelse, ingen vil ha ball, ingen prøver på noe som helst! Få hele gjengen ut av klubben inkludert ledere og trenere. Resten av sesongen kan vi starte med juniorlaget. De viser mer innsats enn den overbetalte gjengen med kødder som miger på klubben vår.
                        I år så tar vi alt

                        Kommentar

                        • *46*

                          Opprinnelig skrevet av bjarmann
                          At Helstad starta og spilte hele kampen er selve kroneksempelet på hvor rævva Haglund faktisk er. Hvorfor verken gullet eller Fofana får sjansen er helt uvirkelig.
                          Jeg kan si så mye som at om Gulbrandsen eller Fofana hadde starta på topp i går, ville dem neppe fått til noe mer. Helstad var helt alene på topp. Hvor mange ganger har det ikke stått her inne at det dødfødt å spille ballen opp på lille Fredrik alene på topp?Løpene opp i angrep var halvhjertet flere ganger. Hvis Fredrik eller Fofana ikke hadde fått til noe, da hadde vel Haglund vært ræva fordi Helstad ikke starta på topp....

                          Problemet er at alt som skjer på banen er ræva uansett - samme hvor hardt det prøves.

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Hva med Fofana da *46*?
                            Det blir sagt her inne av de som har sett han at han har en dimensjon som gjør at han kan skape ting alene. Der er definitivt ikke Helstad lenger.

                            Kommentar

                            • *46*

                              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                              Hva med Fofana da *46*?
                              Det blir sagt her inne av de som har sett han at han har en dimensjon som gjør at han kan skape ting alene. Der er definitivt ikke Helstad lenger.
                              Jeg tror ikke han ville skapt noe mer enn Helstad. Helstad var jo helt alene på topp! Nærmest null støtte! Det største problemet var ikke å starte med Helstad, det største problemet at vinger og midtbane ikke kommer etter og hjelper han - alt for sjelden å se.

                              Det å skyte på enkeltspillere i går, er å bomme på blinken etter min mening. Slik jeg ser det er laget kollektivt for dårlig i samspillet. Jeg får lyst til å skrike høyt og lenge når jeg ser, fremstår som tvangstanker for meg, når angrep ikke lykkes - da spiller man seg bakover og ballen skal igjennom backrekka. Det er ikke noe driv og fart fremover! Alt går i show motion. De gangene man får opp farta, kommer sjansene.

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Selvfølgelig er det laget, men det kan hjelpe å bytte enkeltspillere. Hva synes du Helstad har fått til i år etter han kom? Han har ikke overbevist meg over hodet. Erling klarte å putte syv og spillet var ganske så likt da.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                  Selvfølgelig er det laget, men det kan hjelpe å bytte enkeltspillere. Hva synes du Helstad har fått til i år etter han kom? Han har ikke overbevist meg over hodet. Erling klarte å putte syv og spillet var ganske så likt da.
                                  Jeg er ikke imponert, men forholdene er ikke gode. Lsk er et bunnlag. Det er Erling som jeg ønsker å se på topp da han er den beste spissen i mine øyne.

                                  Uansett var det fornuftig å putte han på backen i går. Den andre høyre backen i klubben, satt på bussen hjem fra Hønefoss og bytta pokemonkort med juniorgutta LSK sin beste spiss, er også en av klubbens beste høyre backer. Noe som dessverre sier at man er dårlig skodd på enkelte posisjoner og ikke har en så bred stall som man trodde i utgangspunktet.

                                  Forøvrig ønsker jeg alltid å se Erling på banen. Har sansen for hans innsats og at han aldri jukser eller sluntrer unna. Jobber til det er slutt eller tomt.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3201

                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Forøvrig ønsker jeg alltid å se Erling på banen. Har sansen for hans innsats og at han aldri jukser eller sluntrer unna. Jobber til det er slutt eller tomt.
                                    For meg har alltid LSK og 100% innsats vært synonymer. Slik er det desverre ikke lenger, og det gjør meg desto mer glad i Erling. Han spiller trofast der han blir plassert av sveiseblinde trenere og yter alltid sitt beste - uansett. Årets spiller etter min mening.

                                    Kommentar

                                    • Yellow-not-jella
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2009
                                      • 1606

                                      Ikke godt backspill av EK ved innlegget på slutten som førte til målet. Dessverre. Må jo prøve å hindre innlegg, vi hadde mange i sikring.

                                      Så fatter ikke jeg hvordan lsk liksom skal ha hatt 5 målsjanser. Er et hvilket som helst skudd mot keeper en sjanse nå da.

                                      På ei søkkvåt matte må du skjønne coach, at du ikke starter med torstein!

                                      Kommentar

                                      • andres
                                        Medlem
                                        Bøffel
                                        • Oct 2011
                                        • 37

                                        Thorstein Helstad er en av norgeshistoriens beste avsluttere. Men han må få baller å jobbe med inne foran mål.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6079

                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Den andre høyre backen i klubben, satt på bussen hjem fra Hønefoss og bytta pokemonkort med juniorgutta LSK sin beste spiss, er også en av klubbens beste høyre backer.
                                          Den nest beste høyrebacken vår spilte på venstreback. Vi har en helt ok venstreback tilgjengelig i Ringstad, så toppscoereren vår bør definitift få spille lengre opp i banen selv om han gjør sakene ok på høyreback.

                                          Opprinnelig skrevet av andres
                                          Thorstein Helstad er en av norgeshistoriens beste avsluttere. Men han må få baller å jobbe med inne foran mål.
                                          Det er Jan Åge Fjørtoft også. Ser ikke at vi satser på han som spiss av den grunn...

                                          Kommentar

                                          Working...