Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kan ikke vinne fotballkamper med et sånt forsvar. Håpløst balltap først, så håpløs involvering av Gabrielsen og null duellkraft i boks. Atten kjøp, toppscorer på backplass. Noen bør ta konsekvensen.
Helvete helvete helvete. Og da mener jeg egentlig ikke målet, for det visste jeg kom til å komme, men Ruben. Så vel ut som om det fort kan være slutten på sesongen for Ruben?
Det fikk i så fall ikke jeg med meg. Synd at det skjedde, men slik som jeg så det var det like mye Ruben sin skyld som brannspilleren. Ruben har fysikk som et lokomotiv i forhold til det spjæle beinrangelet av en brannspiller. Ruben skulle nok gått inn skulder mot skulder i stedet for et fiksfaks kungfuspark
Kommentar