Brann - Lillestrøm, Brann Stadion, mandag 29. oktober 2012 kl. 19:00
Collapse
X
-
-
Det fikk i så fall ikke jeg med meg. Synd at det skjedde, men slik som jeg så det var det like mye Ruben sin skyld som brannspilleren. Ruben har fysikk som et lokomotiv i forhold til det spjæle beinrangelet av en brannspiller. Ruben skulle nok gått inn skulder mot skulder i stedet for et fiksfaks kungfuspark"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
-
-
Hva enkeltspillere angår; Stian har levert håpløst etter at han kom inn!! Ramovic gjør mye rare bevegelser som setter han ut av spill litt for ofte. BHR er dårligst av de som startet.
Hva laget angår; Bakerste og midterste ledd henger ikke sammen, verken offensivt eller defensivit. Et juniorlag kunne spilt oss ut!Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Gikk jo bra til slutt, det. Få inn en trener som kan legge opp en eller annen form for strategi neste sesong så slipper vi bunnstriden neste höst."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Utrolig deilig seier. Langt fra velspilt, men i andreomgang var vi faktisk best for en gangs skyld.Kommentar
-
-
-
Samme faen hvor mye slurv det var i denne kampen. Fy faen for en utladning. Sitter med samme følelse nå som etter cupgullet sist.
Bolly, din deilige deilige mann!! Du er min nye Björn!!!!Kommentar
Kommentar