Lillestrøm - Stabæk, Åråsen Stadion, søndag 4. november 2012 kl 18:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Hvis jeg var trener, hadde jeg kjørt følgende:
----------Sead-----------
Stoor-Anders-Espen-Ringen
---------Hauger----------
Bolly------Riise-------PVM
------Helstad--Fredrik----
Lite sannsynlig at vi plutselig stiller i en slik formasjon, men det kunne nok gitt oss mer offensiv variasjon. Den største fordelen her ville vært en venstreside med 2 stk naturlige venstrebein. Og all erfaring tilsier at Helstad er best med en spissmakker.Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Sead
Stoor - Anders - Nystuen - Ringstad
Mathis - Riise - Hauger - Johan
PVM
Erling
Søgård skal holde seg skadefri til siste matchen hjemme mot Haugesund, der han skal entre banen som kaptein, og spille sentralt på midtbanen.
Skader dog ikke hvis han senker søpla først.Kommentar
-
Jeg har ikke sett hva Gulbrandsen har prestert på trening den siste tiden, men med tanke på det resultatpresset Haglund har fra oss her inne, så håper jeg han bruker de som han mener vil vinne kampen for oss, og ikke de som "har godt av å spille litt igjen".
Håper fremdeles på færrest mulig endringer fra sist kamp, så da er det vel bare å håpe på at Stoor blir klar, slik at han kan ta plassen til suspenderte Erling Knudtzon.Kommentar
-
Jeg har ikke sett hva Gulbrandsen har prestert på trening den siste tiden, men med tanke på det resultatpresset Haglund har fra oss her inne, så håper jeg han bruker de som han mener vil vinne kampen for oss, og ikke de som "har godt av å spille litt igjen".
Håper fremdeles på færrest mulig endringer fra sist kamp, så da er det vel bare å håpe på at Stoor blir klar, slik at han kan ta plassen til suspenderte Erling Knudtzon.Kommentar
-
Er det en kamp LSK vil og SKAL vinne må det være denne.. Revansje for pinlig tap sist og punktum finale for sesong 2013 i eliteserien. Her finnes det ingen unnskyldninger, dette laget bør man lett slå selv på en dårlig dag!Kommentar
-
Med LSK så er den eneste selvfølgen at de skuffer når man minst skulle forvente det, i så måte blir det en ny runde med banning! Men vi må jo se på lagene som spiller mot hverandre, fotballferdighetene tilsier en lett hjemmeseier.. Hodene til de som spiller og styrer de med gul drakt tilsier at vi ikke kan forvente noe som helst! Det er ett nederlag i seg selv når man spiller på hjemmebane og at vi ikke kan forvente 3 poeng mot en av eliteseriens dårligste lag gjennom alle tider!Kommentar
-
Her kommer et skikkelig bananskall. Alle forventer seier til hjemmelaget. Hvor mange ganger har jeg ikke tenkt den tanken de siste årene for så å gå på hue og ræva hjem fra stadion. Nå kommer jeg meg ikke på denne kampen men skal ses på nett.
Forventer en "sesongen dårligste" kamp med få sjanser og 0-0 match. Med våres hjemme statistikk burde vi kjørt favorittstempelet over på våre blåjævlige naboer... Med litt Bolly magi kan vi klatre oss pent forbi Odd og Ålesund, det hadde smakt jævlig godt.
Seier mot Stabæk og Nav hadde reddet sesongen!!Kommentar
-
Legg merke til oddsen for LSK-seier er på hele 1.28 - ergo, bare å sette pengene på X2. Spesiell odds mtp hjemmestatistikken i år, og vi sannsynligvis overlever etter seieren mot Brann..Kommentar
Kommentar