Stabæk vil prøve å gå ned med flagget hevet og vi har ikke vunnet en seriekamp mot dem hjemme siden 2004. De kommer til å gjøre en del for å ikke ødelegge den statistikken. Venter lite, men denne kampen må vinnes! Vi kan ikke dra til Ullevål uten å ha berga plassen, det orker jeg ikke.
Lillestrøm - Stabæk, Åråsen Stadion, søndag 4. november 2012 kl 18:00
Collapse
X
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
De få kampene vi har vunnet hittil, er vunnet pga enkeltmannsprestasjoner. På tide å få se noe lagspill. "Must win" kamp dette her. Vi møter et lag som har vært klare for nedrykk siden 3.runde.
Vi kommer til å ha mye ball tipper jeg. Jeg ønsker meg Johan bak Torstein. Eneste som har teknikken og tankesettet i dagens stall til å ta den rollen.
Sead
Stoor-Østli-Nystuen-Ringen
Hauger
BHR - PVM - Bolly
Johan
Torstein
Ut i fra dagens utgangspunkt finnes det ikke noe mer vakkert enn å sikre plassen som rekordholder, en sur høstdag i flomlyset på Åråsen. Et vakkert øyeblikk for de av oss som alltid er på tribunen. Vakkert som det endog er, trenger ikke dette å være en årlig affære i fremtiden.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Min spådom:
LSK har masse ball, spiller side til side i backrekka, så miste ball rundt halvveis inne på motstanderens banehalvdel. Stabæk får en kontring eller to. Kommer garantert til å bli en ræva match. Hvis ikke gutta er topp konsentrerte gjennom hele kampen, kan vi fort få en på trynet. Vi kan ta dem på dødball og fysikk, noe jeg også tror vi gjør. Vinner med ett mål.Kommentar
-
Blir ikke noe storseier før vi får bytta ut bestefar på toppen med en spiss som faktisk kan score.Kommentar
-
Jeg satt og sa det til meg selv, gi Bolly ballen. Nydelig pasning."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Ringstad virka litt usikker framover i starten men har tatt seg veldig opp. Han bør utfordre ofte da han har kommet en mot en mot backen flere ganger. Nydelige innlegg har han og. Liker også godt aggressiviteten vår og at vi vinner ballen høyt banen ofte. Fortsetter som i andre omgang mot Brann."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Andersson er vel best når han kan løpe inn iboksen. At man triller ballen ut til kan nede ved krittet er vel ikke akkurat å spille på hans sterkeste sider. Men han han bør byttes ut, kunne tenkt meg mer fart på den kanten.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar