Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fakta: Jeg skrev at det ikke ble noen storseier før vi fikk bytta ut bestefar, noe du var uenig i. Fakta, vi fikk 2 flaksemål mens hans spilte, og goalla 4 fine etter han ble bytta ut, hvor gulbrandsen som tok hans plass har vært delaktig i 3. Så jo du tok feil
Moro at Gulbrandsen er tilbake. Nå håper jeg laget ikke bruker dette som noen sovepute og tror alt går av seg selv i de to siste kampene. Deilig med mange mål, men Stabæk var direkte latterlige.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Bra kamp. Har for en gangs skyld lite å klage på. Jeg får påpeke at vi spilte mot et veldig svakt lag i dag, bare for å ikke virke for positiv...
Bolly fortsetter å prestere bra, med mål og assist. Herlig å se Fredrik tilbake. Har mye raskere steg og bedre tenning enn alternativene. Likte byttene til Haglund i dag. Han satte inn Fredrik akkurat når jeg hadde tenkt til å begynne å mase og klage om at han burde sette inn Fredrik, og han gjorde det samme med Fofana.
Litt passive til tider i første omgang og endel tullefeil/småspill bak som kunne straffet seg dersom vi hadde møtt bedre motstand men dette burde være forholdsvis enkelt å luke bort.
Bolly viste fine tendenser i dag også, fine offensive kombinasjoner og utrolig deilig å med et så bra innhopp av Fredrik. I tillegg holder vi nullen. Kunne ikke fått bedre inngang til kampen mot oslos skam
Veldig morsom andreomgang! Vi putta vel stort sett på alt av sjanser på slutten, så effektive var vi. Fredrik var knallbra etter innhoppet og fortjener selvfølgelig å starte neste kamp!
Men seksmålsseier gir ikke et riktig bilde av kampen, skal man tro Stabæk-kaptein Christer Kleiven. - Det er ikke gøy å tape 6-0 når det ikke er fortjent, sier Kleiven til CMore etter kampen
Tror Nettavisen misforsto Kleiven faktisk. Mener å huske at han slakta eget lags innsats og sa at det var helt fortjent. Eventuellt har han avgitt to motstridende forklaringer. Elg-paranoia kan gjöre folk forvirra..
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Tror Nettavisen misforsto Kleiven faktisk. Mener å huske at han slakta eget lags innsats og sa at det var helt fortjent. Eventuellt har han avgitt to motstridende forklaringer. Elg-paranoia kan gjöre folk forvirra..
Kleiven har jo vist seg som en dust før han så han er fult kapabel til å lire av seg noe så dumt.
Over til kampen. Morro å stå på Åråsen i andre omgang idag. Hele Åråsen var et eneste stort glis etterhvert. Personlig jubla jeg mest over målet til Fredrik. Han fortjente det virkelig og skapte på egen hånd tre mål. Herlig avslutning på det siste. Bolly viser nok en gang at vi sitter på gull. Ingen i dette landet tar han på fart, ingen! Første omgang var skuffende mot et så bedritent lag som Stabæk men vi reiser oss samtidig som Stabæk faller totalt sammen. Surrealistisk å se hvor lite respekt de viser for sine supportere når de til tider rett og slett ikke gidder å løpe hjem. Veigar Pall bør vel få 1 på børsen i morra og. Fy faen så rævva han var. Hahaha. Blir nok en stund til vi får se sosseladdene på Åråsen igjen. En deilig tanke
Kommentar